Firefox 3.6 is nu verkrijgbaar |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Wat kostie? En waarom zou ik van 3.5 naar 3.6 overstappen? |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Gestures... niet compatible Gmail manager... niet compatible Dank je, ik wacht nog even. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@de Mexicaan: Omdat jij het bent Speedy, niets Overstappen, omdat klik doen@Traevel: gebruik ik allemaal niet, dus lekker belangrijk |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Wat heb ik aan sneller als ik vier keer moet klikken om m'n mail te checken. En veiliger, pûh, ben IE gewend, ik kan wel wat hebben |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik had 1 app die niet compatibel is, maar die gebruikte ik nauwelijks Het werkt hier top |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Sjesus ze moeten toch echt iets gaan doen aan backwards compatibility. -checkboxmate niet compatible -google icon niet compatible -hyperwords niet compatible -link alert niet compatible -logmein remote access niet compatible -YoYo games instant play niet compatible Kijk als het er nou 2 of 3 onbelangrijke waren oké maar dit gaat even iets te ver edit: thumbnail expander en errorzillaPlus werken weer na updates, maar nogsteeds een veel te lange lijst. FF3 is snel zat, dus 3.6 kan me de pot op edit2: ja lekker man na die update is errorzilla niet meer compatible met 3.0 |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Geduld is een schone zaak |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Traevel: Wat heb ik aan sneller als ik vier keer moet klikken om m'n mail te checken. En veiliger, pûh, ben IE gewend, ik kan wel wat hebben IEEEEEEEEEuuuuuwww |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik heb hem hoor (nog niet echt getest trouwens). Dat van de snelheid is goed (als het tenminste klopt). Die zogenaamde themes, of 'personas', hoeven van mij niet zo, het gaat er zo rommelig uitzien. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@speedy: Je kan het op Standaard zetten Ziet er niet uit, dus gebruik ik Japanese Tattoo |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
personas... vandaag heb ik het zooitje geïnstalleerd. wat meteen opvalt, natuurlijk, is dat alles niet compatible is. véél te veel. ik heb er wel twee addons bij gedownload, Yoono en eentje die laat zien uit welk land het IP-adres van de server vandaan komt. zo zie ik bij WMR een Nederlandse vlag . Yoono is ook erg prettig . ... neemt niet weg dat al die addons niet werken . hoewel firefox wel sneller aanvoelt . en die personas... ik heb geprobeerd op die site te komen maar blijkbaar lag 'ie net plat toen ik erop wou . zometeen nog maar es kijken. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ben ik nou gek dat ik lekker nog 3.0.17 heb draaien ? Bevalt mij best en ik ben een geduldig man |
|
|
ik heb een hele slome computer, alles wat sneller KAN is zeer wenselijk . |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik date de zooi ook niet meer zo vlot op, kan me niks bommen of er ergens een lekje zit |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb helemaal geen problemen met mijn add-ons. Ik gebruik er dan ook maar een paar |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Het nieuwste van't nieuwste is ms leuk als je ernaast een apparaat heb staan draaien met een beproefd systeem maar lang niet iedereen verkeerd in die omstandigheid |
|
|
@Relpa ik heb een goed systeem... een versie van XP die helemaal legaal is, maar microsoft vind 'm niet legaal . en uhm, ik moet eens in de week m'n harde schijf opruimen omdat er dan te weinig ruimte op zit (er moet minimaal 200mb vrije ruimte op zitten) . daarom ben ik ook zo blij met firefox, die is tenminste snel . |
|
Giovanni Oudgediende
|
@David.: En het gebruikt het minste geheugen van alle browsers |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik heb een nieuwe IE Tab gevonden bij de add-ons die het wél doet. Verder merk ik niet veel verschil met 3.5. Maar ja, je moet met je tijd meegaan hè. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@speedy: is Coral IEtab Verschil is dat het minder geheugen gebruikt en iets sneller is |
|
|
firefox ziet er hier wel retestrak uit . |
|
Kpuc Oudgediende
Tss, als ik had geweten dat met deze opscheet de optie Eigenschappen bij een afbeelding op een rechtsklik wegvalt dan had ik m nooit erop gezet Mozilla, doe eens normaal snotverdikkie, grafbrowser is t zo langzamerhand aan t worden |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc: is dat niet Afbeeldingsinfo bekijken geworden? IE 8 heeft het nog wel, maar Chrome niet |
|
Kpuc Oudgediende
Dat zat er al in de voorgaande versies Gio |
|