Stomste Game |
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
Wat is de slechtste game? wat ben ik toch weer creatief met mijn vragen |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ja enorm creatief;)... patience dat kaartspel en kienen vind ik echt lomp, al hebben we al zo'n soort topic (saaie games) |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Runescape |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
WoW (er moet nog 'n gaap-emoticon komen) |
|
Slicky Erelid
|
Maple Story |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Ikke: WoW (er moet nog 'n gaap-emoticon komen) Hier ben ik het mee eens. |
|
nietmeer
|
CSI 3 dimensions off murder....echt saai |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Slicky: Runescape Mjep zelfs Playboy is nog leueker, en ik heb het nog niet een sgespeeld |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
willen jullie een spel om te evalueren? RR/Tycoon 1PAS OP - kan weigeren onder XP |
|
nietmeer Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 13 Wnplts: Rotterdam
|
bah heraux, wat een bagger stuk zacht-waar is dat... Dat is toch wel 1 van de foutere games inderdaad.. |
|
Civie Senior lid WMRindex: 119 OTindex: 13 Wnplts: Apeldoorn S |
Er zijn zoveel stomme/saaie/etc. games... En wat heeft iedereen TEGEN Runescape? Er is al een discussie begonnen of Jagex (de makers) worden overgekocht of niet... Runescape is miljoenen waardt. per jaar levert het spel meer dan 40 miljoen US-dollar op. PER JAAR! Besef effe wat dat betekent. (zucht) |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
jah maar dat hoeft nog niet te betekenen dat iederen het geweldig vindt. het wordt over het algemeen ook door kinderen in de leeftijd van 10-14 gespeeld. dat zegt ook wel iets over het spel aangezien de gamemarkt vooral mensen van 12-26 probeert te bereiken |
|
Slicky Erelid
|
Quote Jboog: jah maar dat hoeft nog niet te betekenen dat iederen het geweldig vindt. het wordt over het algemeen ook door kinderen in de leeftijd van 10-14 gespeeld. dat zegt ook wel iets over het spel aangezien de gamemarkt vooral mensen van 12-26 probeert te bereiken En nintendo ook steeds meer ouderen. En 40 miljoen is pocketchange voor een spel waar je per maand moet betalen. |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
IK WEET HET!!! Virtua cop...... DAT is TE boring gewoon link |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Jenglejack: bah heraux, wat een bagger stuk zacht-waar is dat... Dat is toch wel 1 van de foutere games inderdaad.. je moet ergens mee beginnen.. ik vind geen enkel spel het waard om verslaafd aan te raken behalve dat wat me ammuseerd |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
Quote heraux: willen jullie een spel om te evalueren? RR/Tycoon 1PAS OP - kan weigeren onder XP nu is gratis het hele spel(wel 15mb) te downloaden via de website van de ontwikkelaar, met XP fix. Maare het was voor die tijd revolutionair en ik ga zeker wel de nieuwe versie kopen. Dat is zeker wel een mooi spel, maar je moet wel van het genre houden. |
|
drol Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 87 Wnplts: in een doo
|
Quote Basmans: IK WEET HET!!! Virtua cop...... DAT is TE boring gewoon link VirtuaCop is echt leuk, ik speel het altijd op school als ik niks te doen heb. waag het niet nog eens om mijn ubercoole games te beledigen, zoals ehm... die van 20 jaar geleden... die zijn cool. |
|
mijenik Lid WMRindex: 33 OTindex: 6 Wnplts: Aalter
|
de saaiste soort spellen ooit zijn: educatieve spelsoorten |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
GTA vind ik voor een half uur leuk maar dan verveel ik me weer kapot |
|
martijnvi2 Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 2 Wnplts: Mastenbroe S |
van die spellen waar alleeen maar nutteloos in genald word dat vind ik dus echt bgger |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
huh en nu in het nederlands? |
|
martijnvi2 Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 2 Wnplts: Mastenbroe S |
van die spellen waar gewoon nutteloos in geknald word |
|
mijenik Lid WMRindex: 33 OTindex: 6 Wnplts: Aalter
|
ja,zonder enige verhaallijn |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Al die tycoon spellen Als ze nou nog wat leuks ervan zouden maken. Neem nou Roller Coaster Tycoon, enorm simpel maar toch een GEWELDIG spel. Ik wou dat ze daar allemaal een voorbeeld aan namen. |
|