iPad |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
19:08 "SO all of us use laptops and smartphones... the question has arisen; is there room for something in the middle. We've wondered for years as well -- in order to create that category, they have to be far better at doing some key tasks... better than the laptop, better than the smartphone." 19:10 "We think we've got something that is better. And we call it the iPad." Volg de live presentatie nu op engadgetafbeelding |
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Niks over wat't ding kosten moet ?  |
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
dus toch  |
|
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
de iphone voor de mensen zonder bril  |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote: De 16GB-versie gaat 499 dollar kosten; de 32GB-versie gaat voor 599 dollar van de hand en de grootste versie met 64GB kost 699 dollar. De 3G-versies zijn duurder, respectievelijk 629, 729 en 829 dollar. Binnen twee maanden is de iPad wereldwijd te koop; de 3G-versies binnen drie maanden.  Niet duur voor zown groot aanraakscherm. |
|
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
tis geen multitask ding
je kan er maximaal maar 1 ding te gelijk mee doen... |
|
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Blijkt dat het ook een telefoon is? Lijk me een beetje onhandig bellen.... Net een koelkast  tenzij het video call is  |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote Ladineko: Blijkt dat het ook een telefoon is? Lijk me een beetje onhandig bellen.... Net een koelkast  tenzij het video call is  nee, het is geen telefoon  . ------------------------------------- wat een spuuglelijk ding. het doet me denken aan de afstandsbediening die m'n oma heeft. extra grote knoppen enzo.  . nee, ik neem gewoon een microsoft laptop  . |
|
|
Jantjeee Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 17 Wnplts: Waddinxvee
|
Het wordt allemaal veel te klein gemaakt bedoel je  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wat moet je daar nou mee  |
|
|
Davh11
|
Quote Ikke: Foto van de iPad  zeker om de vrouwelijke doelgroep ook aan te trekken?  . "ik gebruik Apple Ipads, voor een zekerder en veiliger gevoel..." |
|
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Na Ipod en Iphone nu ook Ipad vind het meer klinken als een maandverband  |
|
|
Knopje Lid WMRindex: 24 OTindex: 43
|
Quote David.: nee, ik neem gewoon een microsoft laptop  . Microsoft maakt geen laptops  |
|
|
Davh11
|
laptops met microsoft bedoel ik  . |
|
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Quote David.: laptops met microsoft bedoel ik  . Nee, je bedoelt Laptops met een OS van Microsoft..  |
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.420
|
ik wil er bigtime mee kunnen beeldbellen,, heeft die ook geen smell-o-phone functie  |
|
|
Davh11
|
laptops met een besturingssysteem van windows, het liefst windows 7... zo duidelijk genoeg?  . stelletje autisten  . |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Leuk fotolijstje  |
|
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Heb de manier gezien waarop je op de 'ipad' kunt typen,bevalt me helemaal niet of je doet het met je duimen terwijl je de randen vasthoudt of je legt hem plat en typt er zo op. Dacht dat er ook al een docking station in ontwikkeling was dat zal ook al veel handiger zijn dan. Totaal niet gebruiksvriendelijk dus. Het Operating system is wel mooi gemaakt vind ik. In fact is het een uitvergrote iphone/ipod touch. Ik zou het best wel als Ebook reader willen gebruiken of om eens snel te surfen,maar om degelijk mee te chatten zou iets te irritant zijn om lange teksten te typen zijn. afbeeldingaccesoire die apple ging verkopen als extern toetsenbord voor ipad |
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Vond déze ook wel grappig  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|