Windows 8 komt |
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Quote nu.nl:
'Microsoft komt in juli 2011 met Windows 8'
AMSTERDAM – De nieuwe versie van Windows staat gepland voor juli volgend jaar.
Dit meldt techsite Neowin. De site baseert zich op een blogpost van ex-medewerker van Microsoft Chris Green.
Via het bericht van Green is een pdf te downloaden met een ruwe Microsoft-planning. Hierop staat bij Microsoft 8 de datum van 1 juli 2011, overigens wel met een vraagteken.
Verdere toekomstplannen van Microsoft zijn onder andere een nieuwe versie van Office. Deze zou volgens het schema gepland staan voor halverwege 2012.
Microsoft lijkt het releasetempo op te schroeven. Eerder verscheen Windows 7 in oktober vorig jaar al relatief kort na het verschijnen van Vista (januari 2007). Zit jij er al op te wachten? |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
NEEEN |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Oud nieuws Gegevens over de nieuwere windows en office versies zijn al langer bekend. Laat ze maar eens opschieten met Singularity |
|
Ladineko Oudgediende
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Vista doet het nog steeds erg goed, dus nee ik zit er niet op te wachten |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hmm... dus vista was "een zoethoudertje", windows 7 is "het echte werk"... wat moet dit dan worden? perfectie?... |
|
Giovanni Oudgediende
|
Perfectie bestaat niet |
|
|
vraag me gewoon af wat er hier nou nieuw aan moet worden. we hebben net windows 7! kom op zeg, ga eerst 'ns alle fouten uit windows 7 halen voordat je begint te knutselen aan het zoveelste gedoemde brouwsel . |
|
|
Quote David.: vraag me gewoon af wat er hier nou nieuw aan moet worden. we hebben net windows 7! kom op zeg, ga eerst 'ns alle fouten uit windows 7 halen voordat je begint te knutselen aan het zoveelste gedoemde brouwsel . Misschien is dat wel windows 8 Een windows 7 waarin zoveel "fouten" opgelost zijn dat t een nieuw versie nummer waard is. You don't know |
|
|
lijkt wel alsof microsoft apple achterna gaat in het maken van producten. het gaat er niet om of het goed is, het gaat erom dát het er is . |
|
Ladineko Oudgediende
Ach zolang het maar geen prut besturing systeem word vind ik het best. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Wat ik al eerder zei, Vista voldoet prima, dus voor mij voorlopig niets anders |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het heeft bij mij dik zeven jaar geduurd eer ik van W2K naar XP overging. Eer ik van XP naar wat anders ga zal zeker zo lang duren |
|
Giovanni Oudgediende
|
XP was ook volkomen ruk in het begin hoor Dus al dat klagen over Vista toen het pas uit was |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
XP was super, niets slechter dan W2K, alleen wat meer toeters en bellen. En net zo stabiel en logisch, zie dat maar eens van dat halfgare Fietstas te zeggen. Njah, je kunt t wel zeggen maar tis een mank OS dat vista, en zeven neigt er ook naar met dat gezeik van uitvoeren als Admin. Helleeeuheeuuuu stupid M$, me no moron, me wants to decide for myself what to execute, so don't make the people more dumb then they already are and let them learn from mistakes |
|
|
Quote Kpuc: XP was super, niets slechter dan W2K, alleen wat meer toeters en bellen. Hmmm.... waarom vermoed ik dat jij toendertijd t zelfde over XP riep als dat je nu over vista roept |
|
Ladineko Oudgediende
Grafisch worden ze ook vooral geboost. Kijk maar naar Windows 2000 > Windows XP > Windows Vista > Windows 7 |
|
Giovanni Oudgediende
|
Wat maakt uit Vista doet wat het moet doen, dus mij hoor je niet klagen |
|
VanillaMuffin Senior lid WMRindex: 413 OTindex: 536
|
Hmm lijkt me iets te snel... |
|
Ladineko Oudgediende
Is het ook... ik verwacht niet dat ze het redden tot juli 2011 met Windows 8 |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
windows is echt niet zo creatief met namen als ubuntu. bijv: windows 8 / ubuntu 9.10 'karmic koala' |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Vista was november '06 al beschikbaar voor bedrijven, als ik me goed herinner... 3 jaar ertussen (bijna dan, 7 = oktober '09) is helemaal niet gek... en toen werd gemeld dat de opvolger al eind 2007 beschikbaar zou zijn. Heeft uiteindelijk ook 2 jaar langer geduurd, dus reken voor '8' ook maar eind 2012 tot vroeg 2013... en dan zit je weer aardig richting de drie jaar, zoals tussen Vista en 7. Tussen W2K en XP zat nog geen 2 jaar, tussen XP en Vista zat iets meer dan 5 (gerucht: halverwege opnieuw begonnen.) Kpuc: Quote Giovanni: XP was ook volkomen ruk in het begin hoor Dus al dat klagen over Vista toen het pas uit was Quote Kpuc: XP was super, niets slechter dan W2K, ... En jij ging pas na zeven jaar over van W2K naar XP? dat is dan op z'n vroegst feb 2000 + 7 jaar = feb 2007 geweest. Vijf jaar en drie maanden na release van XP lijkt me niet echt meer 'in het begin' te noemen @glaasje: 7 is voor het eerst sinds lange tijd dat het NT-nummer als naam gebruikt wordt, 8 is op dit moment hooguit een productienaam (als opvolger van 7, klinkt op zich logisch ), net zoals Longhorn dat was voor wat later Vista werd. Zal nog wel veranderen |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
@pietjevlip: ja maar ubuntu houdt die naam gewoon terwijl ze die in vista veranderden |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@glaasjewindows hoeft geen nieuwe zieltjes te winnen met een catchy naam,, |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
"7" is catchy genoeg... maar als je dat te krap vind kun je natuurlijk altijd Blackcomb blijven gebruiken Ze willen het OS bij Microsoft gewoon niet als de volgende combinatie spellen in de Pokémon-reeks laten klinken. Heeft niets met een gebrek aan creativiteit te maken |
|