Master control panel Vista/7 |
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Ten eerste: Ik ben geen taalpurist ofzo maar alsjeblieft! VERANDER DIT! Klik hier om nieuwe topic te openen!Volgens mij zou dat er ongeveer zo moeten staan: Klik hier om een nieuw topic te openen! Dan nu over naar het nieuws! Wil je een master control panel hebben voor Vista/7? ( Vista 32 bit only, 7 32/64 bit ) Doe dan het volgende: Maak een nieuwe folder op je bureaublad, en noem deze folder: "Master Control.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}" zonder de " " sleep deze folder nu naar je C: en maak een snelkoppeling op je bureaublad of waar dan ook.. TADAA! have fun. |
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
waarom werkt dit nou niet voor vista 64-bit? (nog niet geprobeerd maar jij zegt dat het niet werkt ) |
|
|
amazing_idiot Senior lid
@Sto : Die info heb ik ge copy paste.. dus ik heb geen idee.. misschien werkt het gewoon wel! ik zeg, proberen! ik draai 7 32 bits, en het werkt hier wel. |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Het werkt hier perfect op Win 7 32-bits Erg handig, dank je wel |
|
|
amazing_idiot Senior lid
geen probleem ik vind het zelf ook zeer handig, alle "expert" functies bij elkaar. |
|
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
|
amazing_idiot Senior lid
@Ladineko: gefeliciteerd Ben ik even " blij " dat ik hier ook vermeld dat het functioneel is op Vista, anders was ik een compleet overbodig topic begonnen. Ik had natuurlijk kunnen reageren in het andere topic met: dit kan ook in Vista, als ik van het bestaan van dat topic af wist. Aangezien ik dit topic heb geopend, wist ik dat blijkbaar niet. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gelukt Maar het is wel een belachelijke naam voor een map Dus die heb ik meteen veranderd naar Master Control |
|
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Giovanni: Gelukt Maar het is wel een belachelijke naam voor een map Dus die heb ik meteen veranderd naar Master Control die heb JIJ veranderd, of veranderde die ( net als bij mij ) automatisch zodra je klaar was met het aanmaken van de map? Iig mooi dat het werkt! |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Bij mij veranderde hij ook direct in Master panelControl (windows 7,32 bit) is wel handig maar zonder category view vind je daar werkelijk niets in terug |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Handig, maar heeft niet alle opties. Ik gebruik het klassieke startmenu. Dan heb je ook bijna alle opties Eigenlijk is het een beetje overbodig, vind ik @amazing_idiot: moest ik zelf veranderen |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
hm geprobeerd en werkt ook wel maar wat mot je ermee? :/ |
|
|
amazing_idiot Senior lid
je moet niks.. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Het is wel lekker overzichtelijk, maar zoals ik al zei je hebt niet alle opties Bijvoorbeeld Betrouwbaarheidscontrole staat er niet tussen in Systeembeheer |
|
|