hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 2 3 [4] 5

C

13-04-07 19:32:08
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Als je C&C3 kan spelen, heb je wel wat te doen 8)

18-04-07 01:33:22
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
wilde iets over EA gaan zeggen waar ik zeker weten een waarschuwing voor ga krijgen, dus doe het niet. vul zelf maar in wat ik van EA vind.

18-04-07 16:03:45
Stevie
Senior lid

S
Ja, EA melkt alles uit etc etc. Maar ik vermaak me kostelijk me de need for speed reeks en al helemaal met command and conquer. Er valt niet te ontkennen dat deze C&C3 goed is :P

18-04-07 16:31:03
EnteteX
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 6
Wnplts: Veendam
Helemaal mee eens stevie! Ik ehb 'm zelf ook (legaal:)) en heb 'm bijna uitgespeeld! GEWELDIG spel is het!
Weet trouwens wel zeker dat in een van de (nog te komen) uitbreidings sets je die laatste toren van de Scrin moet vernietigen (dat zal me een gevecht worden):D

18-04-07 17:07:40
Stevie
Senior lid

S
Kan wel ^^. Ik moet NOD campaign nog uitspelen, heb alleen GDI uitgespeeld. Heb er niet zo veel zin meer in nu :P

18-04-07 17:11:05
EnteteX
Junior lid

Download een trainer...
Dan ben je sneller klaar en kun je aan de slag met de Scrin!:D

Hier staan d'r een hoop

18-04-07 17:11:10
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik heb ook alleen GDI gedaan.. NOD is een beetje stom :P

18-04-07 17:11:23
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote EnteteX:
Download een trainer...
8-) Cheater 8-)

18-04-07 17:13:49
Stevie
Senior lid

S
NOD heeft wel van die gave vlieg units. Iets met shadow heten ze geloof ik.

18-04-07 17:19:22
EnteteX
Junior lid

Quote Mmore:
Quote EnteteX:
Download een trainer...
8-) Cheater 8-)

IK?! Een cheater?!
NOOIT
(tenzei ik een save game had verweiderd waar ik al m'n progress in had staan :hint: :hint: )

18-04-07 17:43:25
EnteteX
Junior lid

Quote Stevie:
NOD heeft wel van die gave vlieg units. Iets met shadow heten ze geloof ik.

Welke bedoel je? deze?

VTOL Venom Scout: This fighter can be used against infantry, structures, and tanks. Use it as support for ground troops. Great for hit n run tactics, but be cautious of anti-aircraft defenses due to it's light armor. it comes armed with a 'rapid-fire' machine gun, and can be upgraded with lasers and radar disruption technology. Hier kun je er meer vinden.

18-04-07 19:25:32
nietmeer
deze waarschijnlijk:
Shadow Team: Elite special forces unit for Nod that come equipped with hang gliders to sneak in behind enemy lines. They can also walk on the ground as well. They can attach bombs to buildings, and carry anti-infantry dual machine pistols. Can also cloak with special powers. Comes 4 to a squad.

ze zijn in de lucht en op het land stealth maar heel NOD is eigenlijk gemaakt voor verrassings aanvallen.
die hang gliders kunnen ze mee opstijgen, maar als je werkelijk goeie schepen wil pak dan die planetairische vliegende duizendpoten en die bombers van de Scrin.

18-04-07 21:47:07
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Shadow team_O_ ik heb tot nu toe alleen de demo kunnen spelen:[ Maar dit is echt een van mijn favo units..

Samen met de stealth tank zijn ze gewoon geweldig! shadow team voor de bommetjes op de gebouwen, en dan stealth tank om het wat sneller af te maken en om die irritante orca's uit de lucht te knallen}):P En mochten ze ineens snipers maken ofzo, kun je ze altijd nog laten opstijgen:)

19-04-07 17:51:19
Arthas
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 185
Wnplts: Winterswij
hmm, ik vind een squad van APC's, Pitbulls en Mammoth tanks rulen.

APC vol met infantry, pitbull voor de luchtafweer en de anti-stealth en de mammoth voor het ruwe werk.

19-04-07 18:22:52
EnteteX
Junior lid

Wat dacht je van deze:

- Juggernaut
- VTOL Orca
- Rig
evt:
- APC

19-04-07 18:27:06
Arthas
Senior lid

Nadeel van je juggernaut is dat wanneer ie kapot is, hij overgenomen kan worden door een vijandige engineer/saboteur/assimilator. En daarmee tegen je gebruikt kan worden

19-04-07 19:18:58
alweerdood
winnaar PW 06

mammoth tanks rulen inderdaad, samen met railgun upgrade zijn ze bijna onverslaanbaar, als je er daar een paar van maakt, met pitt bulls voor de stealthed units, een APC met grenade squad voor de ventjes in gebouwen, en wat engineers bij je basis die je in kunt laten vliegen. Schiet je tegenstander z'n Warmech's naar z'n grootje, engineer in laten vliegen en hij is van jou:)

ohja! Maak ook een Rig, deze kun je uit laten klappen als je aan het vechten bent, zet je mammoths er omheen en ze zijn in no time gerepareerd terwijl je tegenstander het nog moeilijker heeft:P

19-04-07 19:41:09
nietmeer
speel Scrin, maak een aantal Planetary Assault Carriers en Annihilator Tripods en bouw van die energie schilden en ze zijn ook bijna onverslaanbaar. die schilden en beesten hebben zo verschrikkelijk veel hitpoints dat je met 10 van die dingen een hele basis in no time afbreekt

19-04-07 19:46:27
alweerdood
winnaar PW 06

ik wil de hele versie, alleen ik ben bijna blut... Dus over scrin kan ik niks zeggen, al lijken ze me SUPERcool..

20-04-07 00:12:01
possible
Senior lid

probeer de missies maar eens op hard te spelen, het gedeelte met nod (als je GDI speeld)is nog wel te doen simpel zelfs. maar als je dan tegen die rot alliens (ga mulder&scully bellen die weten wel wat te doen) moet is het niet meer te doen. kan nog leuk worden want de nod missies zijn onder medium al moeilijk en de bonus missies van de scrins zijn dan al niet te doen.

wat mij nu echt irriteert is dat er units zijn: sterk en buiten elke basis devens kunnen schieten. ik mis gewoon een goede balans.
ik ga weer terug naar civ4-warlords.

20-04-07 17:42:50
Arthas
Senior lid

GDI tegen Scrin is wel te doen, maar dan wordt het waarschijnlijk veel battle bases met je rigs, mammoths er om heen. Een surveyor in de buurt en sonic torens bouwen. Snipers in de dekking en dan de vijandelijke basis bombarderen met je juggernauts.

Idd nu zijn veel units bijna onmogelijk te verslaan. Ik moet er bij zeggen dat ik nog geen Firehawks heb ingezet tegen een Scrin carrier.

20-04-07 19:23:14
alweerdood
winnaar PW 06

In de demo zitten trouwens een aantal zéér ver%^$&*$^@#$^*#%#$# ahum.. stomme dingen..

Mijn commando's luisteren nooit naar me:| Ze willen ALTIJD gebouwen opblazen, als ik ze dan ergens anders naartoe laat lopen luisteren ze een halve seconde.. Terwijl mijn stealth tanks juist niet schieten als er vijanden in de buurt zijn:|

24-04-07 21:48:19
possible
Senior lid

Quote alweerdood:
In de demo zitten trouwens een aantal zéér ver%^$&*$^@#$^*#%#$# ahum.. stomme dingen..

Mijn commando's luisteren nooit naar me:| Ze willen ALTIJD gebouwen opblazen, als ik ze dan ergens anders naartoe laat lopen luisteren ze een halve seconde.. Terwijl mijn stealth tanks juist niet schieten als er vijanden in de buurt zijn:|

voor de full version komen ze met een balans patch aan. wil eerst zien of het spel wat minder unit spam gehalte heeft.

o heb gdi nu op hard uitgespeeld. 4x4 Firehawks klaar hebben is wel aan te raden door de scrim vreselijke al eerde genoemde buiten berijk vlieg units.

24-04-07 21:51:39
alweerdood
winnaar PW 06

@possible unit spam... ik kan in 3 minuten bijna 300 mannetjes maken die je hele basis aan gort schieten, ondertussen nemen wat engineers je MCV en power plant in .. met GDI, en al helemaal met NOD.. Té simpel..

Als de map een beetje klein is krijg je een continue aanvoer van nieuwe troepen...

24-04-07 22:47:33
possible
Senior lid

moet ik dan ook maar eens gaan proberen. klink te ziek voor woorden (no offens).

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4] 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven