Wii Topic |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
de besturing was inderdaad ook de reden dat ik er over na ging denken, maar nu haat ik het want mn arm verrekt van de spierpijn |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
De postbode had hem vandaag gebracht maar er was niemand thuis.. Dus nu kunnen we hem morgen ophalen bij het postkantoor.. ! |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
hehe, als iedereen nou even neerzet welke spellen die heeft dan kunnen we miss aan elkaar vragen wat je ervan vind, voor als je dat spel bijvoorbeeld aan wilt schaffen.
Wij hebben Sports, Play en Excite Truck |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Ik vind 't wel vet enzo, die controller, maar het beeld is zo lelijk, of iig op een normale, niet uberluxe hdtv . Ik ging COD3 spelen bij iemand die een normale tv had, en het is vergelijkbaar met een shooter uit 2000 ofzo (de graphics). Ik wil dat ze zo'n controller voor de pc uitbrengen |
|
Reimer Erelid
Quote Stevie: Ik vind 't wel vet enzo, die controller, maar het beeld is zo lelijk, of iig op een normale, niet uberluxe hdtv . Ik ging COD3 spelen bij iemand die een normale tv had, en het is vergelijkbaar met een shooter uit 2000 ofzo (de graphics). Wij hebben een RGB kabel voor beter beeld.. |
|
Reimer Erelid
Wij hebben:
Zelda: Twilight Princess Excite Truck Wii Sports |
|
Reimer Erelid
Quote Banaantje: Excite Truck Is die leuk.. ? |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
Banaantje dat moet je de controler aanzetten -.-' er zit linksbovenin een aan/uit knop ,druk die maar eens in |
|
NeaRoW Erelid
Ik heb splinter cell, zat toevallig in mn koop, ga hem denk ik verkopen of ruilen... En ik koop binnenkort play voor de controller... Ik heb ook een HD kabel gekocht, niet super onder de indruk, maar zie wel een positief verschil Kun je trouwens multigamen met je maatjes uit je adresboek? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Heee kulleke Ben al weer weg |
|
NeaRoW Erelid
Quote Luna: Heee kulleke Ben al weer weg Ksst.. Of ik ban je |
|
|
Quote NeaRoW: Ik heb splinter cell, zat toevallig in mn koop, ga hem denk ik verkopen of ruilen... En ik koop binnenkort play voor de controller...
Hoezo doe je uhm weg want ik dacht er juist aan om die te kopen? Quote Reimer: Quote Banaantje: Excite Truck Is die leuk.. ? Ik vind uhm niet echt geweldig (zeker geen 50€ waard, maar hij is van m'n broertje en die vind hem volgens mij wel leuk. |
|
NeaRoW Erelid
@Banaantje, ligt eraan wat je er voor dokt Wie heeft me al toegevoegd? Iedereen is nog grijs bij mij... |
|
|
@NeaRoWJa bij mij ook terwijl ik je wel heb toegevoegd, egt vreemd. Maare waarom doe je heb weg dan? |
|
NeaRoW Erelid
Omdat het bij mn wii zat (marktplaats) en het spel niet aanspreekt |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ey, nog een banaantje |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Nou, stiekem... vind ik 't toch wel een klein beetje jammer worden dat ze zo duur zijn |
|
NeaRoW Erelid
Daar begon het bij mij ook |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote NeaRoW: Daar begon het bij mij ook Ja, maar ik heb straks m'n adresjes hè.. scheelt weer |
|
NeaRoW Erelid
o ja joh? |
|
|
Quote NeaRoW: Omdat het bij mn wii zat (marktplaats) en het spel niet aanspreekt Zo die heeft z'n wii dan al snel verkocht! Nou wie weet krijg je van mij wel een bod. Nog even kijken of ik ergens geld ervoor vandaan kan halen (ben een arme student) |
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
weet iemand of er ook een dance dance revolution game uitkomt voor wii??? dat zou namelijk samen met wii sports het ideale ekskuus zijn om een wii aan te schaffen.. voor de gezondheid |
|
NeaRoW Erelid
Quote Banaantje: Quote NeaRoW: Omdat het bij mn wii zat (marktplaats) en het spel niet aanspreekt Zo die heeft z'n wii dan al snel verkocht! Nou wie weet krijg je van mij wel een bod. Nog even kijken of ik ergens geld ervoor vandaan kan halen (ben een arme student) Vond ik ook, maarja... Het huidige bod voor splinter cellen is 40 euries, 50 inclusie verzenden is verkocht! |
|
|
Ik vind dat je nog moet zakken, en volgens mij is 10 euro verzendkosten erg overdreven!! |
|
NeaRoW Erelid
Er is 40 euro excl. verzenden geboden...
Als je 50 euro dokt heb je hem, dan betaal ik de verzending. |
|