GUNZ: the duel |
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
wie kent Gunz ik wel ik ben lvl 27 en ik wil graag met iemand lkkr kunnen spelen! geef je mening van gunz hier! je kan het gratis downloaden op www.gunzonline.com! |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik vind het een saai spel... Het is een vrij leuk idee, maar het is niet mijn type spel, en overigens zijn de servers heel vaak overbelast. |
|
|
nietmeer
|
ik ken het 2 dagen k speel het wel af en toe maar vind het geen geweldig spel k ben nog geen ruk verder gekomen, zit nu in lvl 5 |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
level 17, mn naam is alweerdood en ik own iedereen wat is je ingame-naam eigelijk? |
|
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
Quote Tovenaar: en everigens zijn de servers heel vaak overbelast. ja dat is ze en dan lagt die enorm helaas. Quote alweerdood: wat is je ingame-naam eigelijk? mijn ingame-naam is meestal last-soul. die is lvl 27 bijna 28. P.S. als iemand hacks heeft meld dat dan ik heb er een paar (o.a. speedhack hyperspeed, fastslash,no hell, 1000hp, longsword, ninjajump.) maar wie wat anders heeft meld het dan dus. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
|
|
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Idd: WEG MET HACKERS VOOR: Call of Duty 2 Battlefield 2 En omdat alweerdood het wil ook voor Gunz.
OnTOpic: En 't kan mij denk ik niet boeien die game. Speel liever gekochte games van je weet wel Ubisoft, EA, etc. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
@eM!nce ik koop ook liever spellen maar als t gratis kan en t is 'redelijk' goed dan wil ik t best spelen;) |
|
|
|
Dat is waar, welke games speel je btw? |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
uhm... ik speel nu -Ogame(vraag maar niet verder, t begint saai te worden) -Gunz -ik probeer warlords 3 t spelen alleen hij pikt mn cd niet en voor de rest eigenlijk niets... ik wil eigelijk een goede shooter kopen maar dan moet k eerst een goede pc hebben, dese is 450 ghz dus net 50 ghz te weinig voor ieder spel dat n beetje leuk is dus ik ben nu aan t sparen(doneren mag, vraag op mn msn maar t rekeningnummer ) |
|
|
|
Whah heb zelf tijdje geleden ook nieuwe pc gekocht dus nu doe ik Call of Duty Battlefield 2 F.E.A.R. alledrie goede shooters Ogame heb ik ook tijdje gespeeld, vond het saai worden net als jij |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ik denk niet dat jouw pc 450 ghz is, eerder 450 mhz |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
:cry: heb nu pas iets van 80 euro en daar komt ieder maand €35 bij, voor n goeie pc ben je zeker €400 kwijt dus ik ben nog wel ff bezig want ik wil ook nog de nieuwe zelda kopen:twilight princess: €60 dus misschien over 2 jaar heb ik een goeie |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
voor een goede pc heb je wel meer dan 400 euro nodig vrees ik |
|
|
nietmeer
|
voor 800 heb je dr een die alles kan (qua spellen) |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ik verdien ongeveer €42 per maand + verjaardag ~€100 is dus 700:40=17.5 dus over 2 jaar heb ik een nieuwe pc WAT HEB IK DAAR AAN! beetje depri |
|
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Het is wel een leuk spel maar geweldig vind ik het niet. mijn vriend is wel verslaafd... |
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
@alweerdood: Ga werken. Vakantiewerk levert toch best een aardig zakcentje op. Wanneer word je 16? |
|
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
Quote alweerdood: maar dan moet k eerst een goede pc hebben, dese is 450 ghz dus net 50 ghz te weinig voor ieder spel dat n beetje leuk is Wat voor über zware spellen speel jij dan? Ik heb een 2.6GHz en ik kan normale spellen nog draaien. die van jou is bijna 20keer zo snel. flauw.. maargoed. Als in dat Gunz wordt gehackt speel ik het niet. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Ja ik bedoel dus Mhz he;) dupke.. |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik heb gunz gehackt voor ff maar dan wordt het saai dus ik speel weer normaal ben lvl 20 guildloos dat wel |
|
|