PS3 |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Heeft iemand al de ps3 besteld bij Free record shop ofzo? 23e komt hij binnen he? |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hij is mij echt te duur |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Veel te duur Ik heb sowieso niks met consoles, geef mij m'n pc maar |
|
|
ja daar kan ik mee inkomen maar toch de spciaal ontwikkelde 3,2 ghz processor en hd qualiteit is wel dol... en je kan eindelijk met 4 man spelen door wireless controllers, zonder die poep splitters. Ook heeft hij draadloos internet dus geen kabel meer naar je ps3 |
|
Ikke Oudgediende
Speciaal ontwikkelde 2,67 Ghz dual-core processor, geen HD maar dat is toch nog lang niet mainstream.. Plus er zit Digital Restrictions Management op dus ik hoef 't niet, 'n mooie UTP-kabel, draadloos zuigt en met miljoenen mensen op internet spelen |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
toch te duur en trouwens laat mijn kids eerst PS1 maar mollen voor we er gaan denken om een andere te kopen |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Wii rulzz.. |
|
|
Quote Ikke: Speciaal ontwikkelde 2,67 Ghz dual-core processor, geen HD maar dat is toch nog lang niet mainstream.. Plus er zit Digital Restrictions Management op dus ik hoef 't niet, 'n mooie UTP-kabel, draadloos zuigt en met miljoenen mensen op internet spelen Dan moet je ff het boekje halen bij de free record shop (is het orginele ps3 boekje) staan beide types op staat een hele bladzijde over het hd systeem, ook met hd ready (allebij dus) en je gaat toch geen BR inbouwen als je geen hd beht, dan is dat ding doelloos |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Draadloos zuigt, maar niet zo heel erg hoor. 't is ook weleens handig. Bijvoorbeeld met mn DS. Voor mn pc zou ik het liefs een gigabit ingang in mn kamer willen (in alle kamers), en dat er dan een kabel door de muren heen gaat naar 1 centraal punt, waar de router staat. Dat heeft een oom van mij, best handig . |
|
|
Dat heb ik ook, ik heb 1 kabel naar elke kamer, en daar een switch, dus kan 4 pc's aansluiten op elke kamer. Al heb ik een 100mbit aansluiting, maar dat is ook snel zat, sneller is mijn router toch niet.
Maar nu kan je je ps3 gewoon overal neer knalle, maar ben benieuwd hoe het is om hem te gebruiken. |
|
Ikke Oudgediende
@Stevie: Ik heb 2 1gbps poorten in m'n compu zitten, maar onze router is maar 100mbps |
|
Sjeffff Senior lid WMRindex: 383 OTindex: 73 Wnplts: Spijkeniss S |
Ik kan `m overmorgen op halen Nu moet ik alleen het geld nog hebben |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
hij is (bijna) perfect, aleen moet de prijs wel een beetje veel zakken |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik ga hem kopen als hij uit is en niet bestellen wat maakt het uit dan wacht ik toch ff |
|
mafkeezz Senior lid WMRindex: 240 OTindex: 29 Wnplts: Rotterdam
|
ik wacht altijd jaartje ofzo, is het btje betaalbaar, sowieso, hoeveel spellen zijn er nu voor verkrijgbaar??
|
|
Mijn pc 0wnt de specificaties van de ps3 |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
k heb een 360, zijn veel betere spellen voor |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Quote heb ik: k heb een 360, zijn veel betere spellen voor Ten tijde van de release van de 360 waren er ook niet al te goede games. Voor de PS3 ook niet, voor mij helemaal, alleen CoD3 heb ik, ik kan er wel meer kopen, maar de rest vind ik niks aan. Quote Stevie: Mijn pc 0wnt de specificaties van de ps3 Ow echt? 7 cores? # 7 x SPE @3.2GHz # Geloof me, niet veel PC's zijn beter dan de PS3 en een console kun je eigenlijk niet vergelijken met een PC, andere games, andere kwaliteit, andere speel sensatie. En er komen nog veel goede games naar de PS3: Little Big Planet, Haze, Assassins Creed, The Darkness, Skate, Eye of Judgement, Brothers in Arms: Hell's Highway etc. Die komen ook wel op de 360 maar ook op de PS3, en die word er niet minder om |
|
Ai, ik dacht dat ie in totaal 3,2 GHz had. Dan is dat apparaat best goedkoop . Alleen jammer dat spellen kopieren / downloaden zon gedoe is voor een ps3 (denk ik, je zal m wel weer moeten ombouwen?) en dat ik niks heb met controllers en dat je een mooie dure HDTV nodig hebt wil het mooi eruit zien. |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Ik geef niet zoveel om dat duren spul |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Mijn windows 95 doet het nog prima |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
De PS3 is wel overdreven, als ik zie wat ik met mijn Wii kan voor 250 euro, met een spel, PS3 is 600 euro geloof ik? Zonder een spel... terwijl hij maar iets sneller is. |
|
Oei nearow een ps3 is veel sneller . een wii heeft een processor van 729 mhz een playstation 3 heeft 7 processors van 3200 mhz |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Stevie: een playstation 3 heeft 7 processors van 3200 mhz Dat geloof ik niet! ik heb een processor 1600Mhz, en van sommigen hoor ik dat ze 2 van 2000 hebben, maar 7 van 3200 geloof ik niet! |
|
Quote wikipedia: The PS3's 3.2 GHz Cell processor, developed jointly by Sony, Toshiba and IBM ("STI"), is an implementation to dynamically assign physical processor cores to do different types of work independently. It has a PowerPC-based "Power Processing Element" (PPE) and six accessible 3.2 GHz Synergistic Processing Elements (SPEs). A seventh runs in a special mode and is dedicated to aspects of the OS and security, and an eighth is disabled to improve production yields. |
|