bf3 of mw3 welke koop jij |
nietmeer
|
Davh11: Ik heb de Beta gespeeld op de Xbox 360. Er waren geen problemen met de Xbox Live servers, alleen met de Battlefield servers zelf. |
|
Paultje Erelid WMRindex: 966 OTindex: 332
|
Beiden niet, de ronduit schandalige prijzen die ze ervoor durven te vragen (net als de rest van nieuwe games trouwens) weerhoud mij er steeds vaker van om een nieuwe game te kopen. dan kijk ik liever naar een leuke Indie. |
|
debestenaar Senior lid
WMRindex: 655 OTindex: 353
|
@Paultje: het zijn inderdaad absurd hoge prijzen, dat wel. maar sommige spellen (vind ik dan) mogen ook duur zijn. zo'n development van een game is niet goedkoop. maar ik vind het wel schandalig om mw3 70!!!!!! euro te laten kosten. voor een f***ing uitbreidingpakket van mw2 |
|
|
@debestenaar: Precies. Ik koop alleen spellen waar ik echt tijden zoet mee kan zijn. Of het nou turn-based, FPS, MMO of wat dan ook is. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
battlefield verdient wel zo'n prijs, DICE is jaren bezig en het is een miljoeneninvestering voor alle betrokken bedrijven. je betaalt (voor ps3 dan) 1 keer zestig piek en dan kun je er jaren mee gamen. vind ik wel kunnen eigenlijk. |
|
debestenaar Senior lid
|
Davh11: ja nu je het zegt, weet jij toevallig ofdat je voor dlc van bf3 extra moet betalen of gewoon een keer 10 euries om zo'n battlecard te kopen of iets in die richting of gaan ze cod nadoen en voor alle dlc geld vragen? |
|
nietmeer
|
@debestenaar: oke ik geloofde je eerst niet toen je zei dat MW3 70 zou kosten, maar ik dacht ik zal het ff check voordat ik iets zeg. Het is gewoon nog GVD waar ook nog! Dat slaat helemaal nergens op. Gelukkig ben ik nu nog maar 2 min op zoek en heb al meerdere versie gevonden voor 60 euro waar iets extra's bij zit.. Ik wil eigenlijk gewoon alleen het spel, geen extra's. Als ik een map pack wil kijk ik eerst wel op youtube als ie uit is. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
35 euro op de pc ^^ |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Voordeel van de pc jammer dat ik hem voor de Xbox wil. |
|
|
@Hisoka aan de andere kant kost het zoveel aan hardware dat ik echt wel een paar tientjes extra wil betalen hoor ik weet niet of ze dat weer gaan doen, volgens mij wel.. mja, ik zie nog wel. er zou ook een hele netwerksite aan verbonden worden speciaal voor battlefield. stay tuned |
|
nietmeer
|
Davh11: klopt, een Xbox of PS3 koop je 1 keer en wacht je tot de nieuwe uitkomt(Xbox 720 en PS4). Je hoeft dan geen nieuwe te komen ondertussen, alleen als ie kapot gaat. |
|
debestenaar Senior lid
|
Davh11: van die netwerksite verwijs ik je naar battlelog |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Davh11: dat valt best mee hoor als ik de settings even mooi wil als op de ps3 en xbox dan kun je best een oude pc gebruiken enigste nadeel van de pc is dat je de draak van een origin moet instaleren voor de beta |
|
|
@Hisoka: touche @Bakplaat: Davh11: De hardware mag dan iets duurder zijn. (zelf samenstellen scheelt enorm hierin) Bij de pc heb je enorm veel spellen die je gratis kan spelen en veel pareltjes van indies die weinig kosten. Zelfs nieuwe releases zijn over het algemeen minimaal 20 eurie goedkoper op de pc. Niet zomaar zeggen dat pc-gamen duur is |
|
debestenaar Senior lid
|
|
|
|
@debestenaar games van kleine onafhankelijke makers, meen ik. ken je minecraft? die is indie. een hele succesvolle, that is |
|
|
indies zijn spellen van onafhankelijke ontwikkelaars. Deze bieden hun spellen ook vaak tegen lagere prijzen aan omdat er geen grote uitgevers tussen zitten. Het leuke van indies is dat de ontwikkelaars altijd echt een doel voor ogen hebben en daarbij niet gehinderd worden door uitgevers die lopen te klagen dat de boel niet toegankelijk genoeg is voor de meute.
Kijk maar eens op steam bijvoorbeeld. Veel indies daar te vinden. |
|
|
goede uitleg . zoals al gezegd, minecraft is ook een indie, enkel Notch en geen grote uitgever erbij. |
|
nietmeer
|
Davh11: het is niet alleen notch Hij heeft een klein team van ongeveer 8 man dacht ik. |
|
DeathJester Erelid WMRindex: 890 OTindex: 403 Wnplts: Roosendaal
|
Voor mij wordt het overduidelijk BF3, ze gaan weer terug naar de BF2142 stuctuur van commander/squad leader/squad member geloof ik. Dat is dé reden geweest voor mij om BF te gaan spelen.
Ja, ik kijk uit naar BF3!
(en naar GW2...) |
|
|
@DeathJester die structuur zat er meen ik al in bij bf2. bf2142 word min of meer gezien als een skinpack van bf2 mja, de demo is even slikken, maar lees het blog van battlefield goed door om alle punten eromheen te begrijpen. de beta afbranden "want werkt niet goed" is een waardeloos argument.. het is een beta dus er moeten inderdaad dingen worden verbetert, als iemand daar niet tegen kan dan moet 'ie het spel maar kopen als 'ie uit is |
|
debestenaar Senior lid
|
Davh11: ik wou dat net gaan zegen van bf2. maar ik moet wel 1 ding over bf2 en 2142 zeggen, en dat is dat die 2 extreem veel op elkaar lijken. |
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
zonder de rest te lezen ik gata voopr MW3 op de ps3 |
|
aymeke Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 20 Wnplts: Amsterdam
|
overduidelijk bf3 |
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337