hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Guild Wars

26-02-12 13:02:59 - Quote! - @Mikepower
Mikepower
Erelid


WMRindex: 2.347
OTindex: 75
Nou hup, reageren maar. :D

Ik speel sinds een maand Guild Wars. Wat ik erg leuk vind is dat je de meeste campaigns solo kan doen. Het geeft mij (als WoW veteraan :P) het gevoel dat je solo in dungeons levelt en dat je met anderen kan spelen wanneer je wilt. Verder zijn de spelers veel en veel leuker en hulpvaardiger als bij LotRO en WoW. Ik heb al hele goeie wapens en gear gekregen.

26-02-12 14:48:53 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Guild of wars...kun je dat eten? *8

13-03-12 11:26:40 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
Ik zal eens kijken of ik binnenkort weer eens online zal spelen. Welke campaign speel je voornamelijk?

Zelf ben ik nogal een GW addict geweest en heb ik eigenlijk ieder deel vanaf release, dus Prophecies, Factions, Nightfall en Eye of the North (inclusief alle bonus packs xD)

Zit wel met smart te wachten op GW 2! Hopelijk krijg ik deze week te horen dat ik deel mag nemen aan het beta event.

09-04-12 00:01:42 - Quote! - @Callao
Callao
Senior lid

WMRindex: 99
OTindex: 103
Aaah! Guild Wars fans hier. Zelfs hier :o Guild Wars 2 zier er echt epic uit. Er wordt gezegd dat de release date van GW2 13 Juni is.

09-04-12 00:01:44 - Quote! - @Callao
Callao
Senior lid

WMRindex: 99
OTindex: 103

10-04-12 11:01:13 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
@Callao: vandaag pre-purchasen die hap! Zit nog te twijfelen tussen Digital Deluxe of Collector's Edition :)

Moet in ieder geval even geld overmaken naar mijn PayPal, omdat ik helaas geen CC heb >.>

10-04-12 12:07:54 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
is er een subscription fee of verkopen ze ingame perks voor €? wat is het verdien model?

volgens mmorpg.com is het graties?

10-04-12 15:29:10 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
Het is gratis. Normale editie is €55, digital deluxe (wat ingame extra skill voor de show en een mini-pet voor de show) €75, collectors met behind the scenes materiaal, een 25-cm beeldje en in-game music voor totaal €150.

Ze willen wel a la GW1 in-game nog wat show items verkopen/extra opslag ruimte/extra character slots, maar NIETS wat je in-game een direct voordeel kan geven over andere spelers.

Ik houd van Arena.net <3

10-04-12 15:38:30 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
@DeathJester:
(eenmalige) subscription fee dus ;)

afzonderlijke delen kosten 15 eurie, ik neem dan aan dat de €55 eurie waar jij het over hebt over een box set gaat met de game en 3 uitbreidingen?

- - -
Het is dus 1 online wereld, en alleen als je bepaalde uitbreiding hebt kun je in bepaalde areas komen ofzo? Restricted item trading ofzo dan? Hoe houden ze de wereld delen gescheiden anders?

Of is factions een andere wereld als gewone guildwars ed.

10-04-12 16:05:10 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
Mijn post ging over GW2 :) die je vanaf vandaag kunt pre-purchasen (release date nog onbekend, geeft je wel toegang tot alle beta events).

GW1 is voor een prikkie te koop ja, eenmale fee ja. Je kunt in-game extra character slots, storage ruimte en costumes (puur voor de show weer) kopen.

Prophecies is de originele guild wars. Factions (aparte wereld) is de eerste uitbreiding, Night Fall (aparte wereld) de tweede en Eye of the North de derde (is het noordelijke stuk van Prophecies).

Ik zou nu echter niet meer aan GW1 beginnen, wachten op GW2 is het echt wel waard.

/edit: alle delen (behalve EotN) kun je als stand alone spelen, om EotN te spelen heb je Prophecies nodig. De areas zijn gewoon niet open voor je.

18-02-14 11:17:58 - Quote! - @SilverWing
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
Quote Vailan:
Guild of wars...kun je dat eten? *8
:nee:nee:nee

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven