Online games |
Yana Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 13 Wnplts: Nederhorst
|
Welke online games speel jij? Ik speel spellen als OGame en Dutchmaffia. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik speel veel games onlin. Battlefield serie cod2 n noem maar op |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
|
|
nietmeer
|
Travian?
Enemy Territory ook.. |
|
nietmeer
|
You Lasted 144 seconds Grade A-: Seriously Impressive |
|
lucb1e Erelid
ik had eens 188 seconden A+ You're the man! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
heb een tijdje OGame gespeelt.. geen idee of m'n accounts het nog doen want ik ben al een jaar niet meer online geweest als het niet langer is |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Grade C: satisfactory! C+: not bad! |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik speel warrock, KAL online, ijji gunz, silkroad online, world of warcraft, rakion en dat was het wel zon beetje |
|
stifmeister Lid WMRindex: 36 OTindex: 1 Wnplts: zuudloaren
|
met dat spelletje druk rechter muis knop en dan met je muis ergens anders heen en dan linker muis knop kun je vet vals spelen |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Falling Sand Game speel ik nog veel Wie postte dat ook alweer hier? Bedankt! |
|
nietmeer
|
Quote lucb1e: ik had eens 188 seconden A+ You're the man! You Reached 8 Balls You Lasted 157 Seconds Grade A: Stunning Reflexes w00t verslavend spel |
|
lucb1e Erelid
Nizzle goed hè @stifmeister ik hou het op gewoon spelen, die valsspeelmethode werkt niet echt |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
TanksWel met z'n tweëen doen, een echte aanrader toch. |
|
peterski Junior lid WMRindex: 10 OTindex: 2 Wnplts: Gouda
|
Quote Nizzle: You Lasted 144 seconds Grade A-: Seriously Impressive petje af. Ik kom niet verder dan Grade B: nice round (115 secondes) |
|
lucb1e Erelid
zielig voor je peterski |
|
axewi Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 6
|
Diablo 2 lord of distruction!
Echte aanrader! (niet het nieuwste meer maar blijft uber vet!) |
|
lucb1e Erelid
Laatst had mn neef particles gespeeld, de eerste keer meteen A+ |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
K heb WoW, maar ik kan er maar niet verslaafd aan raken en dat is maar goed ook. WoW is een echte aanrader, het is net alcohol, maar onthoud: Geniet, maar drink met mate (geen liters maar vaten)...
p.s. wow is wel DUUR! |
|
Slicky Erelid
|
Quote Kettling: K heb WoW, maar ik kan er maar niet verslaafd aan raken en dat is maar goed ook. WoW is een echte aanrader, het is net alcohol, maar onthoud: Geniet, maar drink met mate (geen liters maar vaten)...
p.s. wow is wel DUUR! Onzin. Wow kost minder dan elke vier maanden een gloednieuwe game (van 60-65 euri ofzo op de consoles) |
|
Starforce
|
Quote Kettling: K heb WoW, maar ik kan er maar niet verslaafd aan raken en dat is maar goed ook. WoW is een echte aanrader, het is net alcohol, maar onthoud: Geniet, maar drink met mate (geen liters maar vaten)...
p.s. wow is wel DUUR! Wow kost 13,50 euro per maand. Is dat duur? Als je een avondje in de kroeg zit, en je geeft een rondje. Dan ben je ook al gauw 13,50 kwijt. Terwijl je met 13,50 de hele maand(!) door kan gamen. Je vergooit er natuurlijk wel je social life door maar dat is tot daar aan toe. 13,50 per maand, en je daarmee elke dag amuzeren is een lachertje. |
|
Myriad Lid WMRindex: 62 OTindex: 8 Wnplts: Best S |
ligt r aan hoeveel je drinkt. ik heb ook WoW gespeeld, sonde van je geld... het spel ziet er niet uit, de gameplay zuigt en er lopen alleen van die RPGverslaafde rond die je uitlachen als je wat vraagt wat voor hun heel normaal is. ik drink liever een biertje |
|
Starforce
|
Quote Myriad: ligt r aan hoeveel je drinkt. ik heb ook WoW gespeeld, sonde van je geld... het spel ziet er niet uit, de gameplay zuigt en er lopen alleen van die RPGverslaafde rond die je uitlachen als je wat vraagt wat voor hun heel normaal is. ik drink liever een biertje Dat is jouw mening.. |
|
Slicky Erelid
|
Quote Myriad: het spel ziet er niet uit Het is al best oud, en voor het uitkwam werd er al jaren aan gewerkt, dus nee, de graphics zijn niet echt dat je zegt "WOW!" (no pun intended) Quote Myriad: De gameplay zuigt Wat is er mis met de gameplay? Quote Myriad: Er lopen alleen van die RPGverslaafde rond die je uitlachen als je wat vraagt wat voor hun heel normaal is. Die mensen heb je in elke online game. Er zijn echter ook zat mensen die bereid zijn om te helpen. Ik zelf heb nooit geweigerd iemand te helpen als ik tijd had. Quote Myriad: ik drink liever een biertje Je kunt ook bier drinken tijdens het spelen |
|