Prisoner Of War |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Kent iemand dit spel, niks bloedigs, niks met uitmoorden, ofzo, maar best een grappig spelletje.. Ken iemand het? (ps. ik houd btw niet zo van die echte moordgames, beetje satanistisch ) |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
er is zoiets als Legacy games - helaas zijn de meeste sites overgegaan een betaalde service - dus betalen om te kunnen downloaden...
Maar ergens worden deze Legacy games aangeboden :
http://www.abandongames.com/ http://www.greed.dk/abandongames.dk/games.php (popup!) http://www.agamesroom.com/forum/
dit is een beetje wat om mee te beginnen.. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Pluppel: Kent iemand dit spel, niks bloedigs, niks met uitmoorden, ofzo, maar best een grappig spelletje.. Ken iemand het? (ps. ik houd btw niet zo van die echte moordgames, beetje satanistisch ) Ik heb het thuis liggen, maar de besturing is erg bagger. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Welke style is dat spel, op welk systeem wordt het gespeeld -welke systeem eisen worden gesteld..
[ kortom; interesse om te testen ]
|
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Stealth style. 3-persoon, of 1-persoon, er zit niet veel actie in. Het is wel leuk bedacht. Het is een zeer zwakke poort van console naar pc. Een al te goede pc heb je er niet voor nodig. Met een geforce 2 kon ik het spelen meen ik. |
|
|
Pluppel Oudgediende
Via @home kun je het gratis spelen.. is wel grappig hoor, ik vind het niet saai, heb me er een tijdje geleden toch wat uurkes mee beziggehouden. |
|
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
@Pluppel wat ben je voor een zacht persoon dat je niet eens tegen moordspellen (Sorry als ik je nu beledig ops: ) |
|
|
Pluppel Oudgediende
coelieroelie, ik ken er wel tegen hoor knul, maar vind er gewoon niet zoveel aan wat poppekes dood te schieten, helaas gebeurt het in het echt ook, en dat is niet zo grappig |
|
|
r03l Erelid
|
dat is inderdaad niet so grappig |
|
|
Pluppel Oudgediende
Nee hoor, ben niet beledigd ., maar of je het nu goed vind of niet, ik ga nu pw aardrijkskunde leren .. |
|
|
r03l Erelid
|
dat vind ik niet erg dat is zelfs heel erg goed school is belangrijk anders berijk je niks in het leven |
|
|
Pluppel Oudgediende
Grapjas, je doet me aan iemand denken... .. |
|
|
r03l Erelid
|
aan wie dan hopelijk is het geen erg iemand |
|
|
Pluppel Oudgediende
Je kent het schoolgebeuren, je leek effekes met die uitspraak op een doorsnee docent "Maak je huiswerk, anders bereik je niets in het leven " |
|
|
r03l Erelid
|
mijn leraren zeggen zon dingen nooit hebben ze geen zin kost hun teveel mooite |
|
|