PS3 of WII |
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Welke wil je het liefst hebben en waarom? |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
PS3, volgens mij heeft die veel beter beeld enzo. Maar het is zo duur :cry: |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
WII?? wat is dat. nou ja maakt niet uit neem nog ps3 |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
WII ik vind Playstation zowieso al bagger en veel te duur |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wie wilt er nou een WII.. Ik bedoel, alleen al het imago |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Playstation bagger Dan is de Wii volgens mij een stuk paardestront |
|
Mmore Administrator
|
PS3 owned alleen is hij wat prijzig |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
En de nieuwe BVD technologie word leuk, enw acht maar voor je eht weet heb je software die je er opknald en kan je gebrande spellen spelen... dus ik zou de PS3 kiezen de duurste uitvoering, anders baal je na 3 jaar weer dat je geen BVD hebt... (blue rage technologie, opvolger van DVD meer dan 20gig per schijf) |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
WII, ik vind die shooters enz wel leuk hoor, maar ik vind de originele ideeen van nintendo toch wel leuker (en ik ben een zeldafreak en een nintendo fan ) dus ik ga helemaal voor de WII(k vind wel de naam "WII" bagger, ik vond revolution veel beter klinken...) |
|
StevenS Actief lid WMRindex: 65 OTindex: 107
|
X-BOX 360! Microsoft is K.U.T. (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) maar ze doen tenminste iets goed met hun console....
En anders Wii die heeft humor spellen zoals mario kart enzo |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
Wii is tenminste nog haalbaar qua prijs, de PS3 kan k nooit betalen |
|
Mmore Administrator
|
PS3 wordt niet zo verschrikkelijk duur hoor |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
600 euro noem joij niet zo duur? voor een elfjarige is dat een hoop geld hoor |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote StevenS: X-BOX 360! Microsoft is K.U.T. (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) maar ze doen tenminste iets goed met hun console.... De X-Box is echt lelijk. En de PS3 heeft het uiterlijk van 'n verkeersdrempel Doe mij maar 'n Wii. Niemand maakt zo'n grappige spellen als de japanners |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Inderdaad Ikke. Ik wil ook dan liever een Wii. Daarbij kan ik niet tegen 3d spellen ala Medal of Honour enzo, dan wordt ik misselijk van de bewegingen. En dat is bij de ps3 ook zo. |
|
Hexic Lid WMRindex: 2 OTindex: 50 Wnplts: Purmerend
|
ik wil een wii, mijn vriend wil een ps3... beide dussss... |
|
|
1 groot voordeel aan de 360, x-box live komt ook op de pc, dan kun je gamen tegen vrienden die een pc hebben... die spellen zullen grafisch niet de top halen, omdat ze ook op pc moeten draaien, maar word wel leuk! @Mmore, als je de goeie versie wil kost hij 800 euro zelfs! |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
PS3 Xbox360 zijn veel te weinig games voor terwijl hij toch allang uit is. De controll van de Wii gaat geen succes worden denk ik. Of je houdt ervan of je verafschuwt het.. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
consoles zijn zowiezo slechter dan een pc de graphics zijn slechter en de gameplay is ook bijna altijd minder dus ik ga niet kiezen hier tussen ik blijf bij mij pc |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Xbox360 |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Gewoon geen spelletjes spelen. Je kunt beter naar buiten gaan en een vriend(in) aan de haak slaan. Daar kun je veel leukere spelletjes mee doen |
|
|
Quote Twaggy: consoles zijn zowiezo slechter dan een pc de graphics zijn slechter en de gameplay is ook bijna altijd minder dus ik ga niet kiezen hier tussen ik blijf bij mij pc Klopt geheel Twaggy Maar het is gewoon stoer om met 2 vrienden even simpel dat ding aan te gooien waardoor je de hele avond co-op plezier hebt. ps3 pour moi. |
|
|
Is niet geheel waar, de Nintendo 64 en PS2 waren op het moment van uitgave wel graphic gezien beter.... nadeel is dat je niks kan upgraden... |
|
|
Nou.. Beste spel van de pc kon echt wel tippen aan het beste spel van n64 en ps2 toen die uitkwamen, dat is altijd al geweest. PC heeft qua Graphics altijd al bovenaan gestaan. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Dat is een lastige, Call of duty 3 word wel heel leuk, maar die komt ook uit op pc... Ik ga voor de WII, maar er blijken otch nog heel veel fouten in te zitten, maar het is wel een leuke vooruitgang in de gaming industrie |
|