Mobiel abonnement |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik denk erover om 'n abonnement voor m'n mobiele telefoon aan te schaffen... Aangezien ik de laatste tijd steeds meer bel en sms. Weet iemand nog 'n goeie provider? (moet niet al te gek duur zijn) |
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik heb een Vodafone 22,50 abbo, en betaal 2 euro extra voor 2x zoveel smssen, kan 150 minuten bellen of 300 smsjes per maand versturen, ik heb overal dekking, en ben zeer tevreden over de tot dusver geleverde service, (inclusief toestel reparatie) |
|
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Wil je met een telefoon of zonder telefoon? Ik heb een abbonement met 300 minuten geloof ik en 30 smsjes per maand voor 7 euro 50 ofzo als ik het niet mis heb? Bij Telfort éénjarig contract;) Zonder telefoon |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ik ben er ook over aant denken, iedere keer als ik ff naar google ga en wat sites opzoek is mn prepaid op ook n spelletje kost bijna een euro voor te downloade, en dan nog de kosten voor de makers enzo... Laatst was er reclame voor onbeperkt internetten, (ik bel niet zoveel, dus ik hoef niet veel minuten te hebben) maar dat was voor iets meer als 20eur in de maand (en ik gebruik nu 2x 20 prepaid in de maand). Dus ik denk dat ik dat ga doen, als mn ouders het tenminste goed vinden (en dat word nog lastig). Maar onbeperkt internet betekent ook onbeperkt msn en onbeperkt gratis spellen zoeken en onbeperkt grote plaatjes downloaden en onbeperkt muziek downloaden (wel gratis muziek, anders kost t nog geld), enz. enz. Dus waarom heb je nog sms nodig als heel veel mensen onbeperkt intrnet hebben? Dan hebben ze meestal ook onbeperkt msn, en dus dekt dat weer deels de kosten van de smsjes, en het bellen. Dus waarom niet?? Maar nu mijn ouders nog... |
|
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Qua dekking zijn Vodafone en KPN wel de beste. En dan komt wat wil je allemaal met je telefoon. Als het bij bellen en smsen blijft kun je met een zeer goedkoop abbo-tje af. Wil je fotootjes kunnen maken, wordt ie weer iets duurder. Wil je kunnen internetten, msnen en meer van die online dingen ben je wel iets meer kwijt dan 20 euro/maand, dan komt natuurlijk de aanschaf van de foon om de hoek kijken. Maar als je allemaal niks hiervan nodig hebt (je hebt al een foon die je wilt blijven gebruiken) zou ik voor KPN gaan, aangezien Vodafone geen nummers meegeeft bij overstappen. (Provider naar Vodafone wel, andersom niet) NB. Ik heb zelf een Hi20 abonnement (2-jarig) die binnenkort afloopt. Dat onbeperkt internettenabonnement staat mij ook wel aan. Laatst nog een rekeningetje van 400 euro gehad waarvan 280 aan internetten |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
United Consumers zoeken?... Ik heb 150 minuten/150 sms voor 7,50 ofzo |
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Heb net een nieuwe telefoon, nu gewoon nog even prepaid. Ben altijd erg tevreden geweest over Vodafone, alleen is het wel een van de duurdere providers. Misschien dat ik over een tijdje een 'sim-only' abonnement wil nemen (en dan dus m'n eigen toestel kan houden), ongeveer wat NeaRoW ook heeft |
|
|
Ikke Oudgediende
Tot nu toe ben ik alleen maar flessentrekkerij tegengekomen.... Sms'en binnen de bundel voor iets van 20 tot 25ct... Nu sms ik voor 8ct (en voor 2ct als 't naar 'n andere simyogebruiker is) |
|
|
nietmeer
|
ik heb tele2.. kreeg telefoon bij.. en kost 10tje ofzo per maand
geen idee hoeveel enzo verder.. heb me zakgeld ingewisseld voor telefoon abbo dus ouders fixen dat en ik let niet op hoeveel k bel/sms |
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Ikke: Tot nu toe ben ik alleen maar flessentrekkerij tegengekomen.... Sms'en binnen de bundel voor iets van 20 tot 25ct... Nu sms ik voor 8ct (en voor 2ct als 't naar 'n andere simyogebruiker is) Yup, het is ook niet zo dat je er altijd beter van wordt. Vandaar dat ik ook prepaid heb aangehouden, ook handig dat ik dan gewoon mijn eigen nummer kon behouden |
|
|
Starforce
|
Bel je meer? Kpn. Sms je meer? Hi. |
|
|
Henky Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 117 Wnplts: Garderen S |
ik heb zelf simyo prepaid, maar haal de 50 euro per maand ook al, dus misschien is zo'n 7,50 met 150 smssjes en 150 belmenuten wel wat voor mij |
|
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Ik heb een abbo bij debitel. €9,95 in de maand voor 150 min/300 sms. Debitel is vrij goedkoop vind ik |
|
|
Ikke Oudgediende
Ik weet nu welke 't wordt |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
..da's mooi |
|
|