Ik heb een XboX! |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Niet een 360 maar gewoon nog een originele. Welke games raden jullie een niet geoefende gamer aan? |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
san andreas! bully! battlefield! (call of duty is best lastige besturing!) pacman world 3;)! nfs most wanted! sims! (als je ervan houdt!)
als ik jou was geen sportspellen, alleen voetbal, want die hebben een lastige besturing(vind ik)p.s. heb je mijn e-mail ontvangen? |
|
Voogeltje Administrator
Quote dandy: san andreas! San andreas heb ik er bij gekocht. nfs underground heb ik inmiddels, is die ook leuk? |
|
dandy winnaar PW 06
ja best wel 1 of 2?
ik heb 1 en die is best leuk, maar ik heb gehoord dat deel 2 minder leuk en nog donkerder is. |
|
nietmeer
|
ja nfs underground 2 is een heel goed spel, ben je lang mee zoet hoor. ik vind hem beter dan NFS Most Wanted |
|
dandy winnaar PW 06
nou dat weet ik niet hoor Most wanted rij je tenminste weer overdag, en de het echte doel, politie ontwijken, is weer terug! |
|
nietmeer
|
ja maar met NFS 2 kan je wel vééél meer tunen en racen, NFSMW is sneller afgelopen |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Vice City is ook wel ok. Wil je cheats voor GTA San Andreas? www.gtacrime.nl |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
NEE maak nu geen n00b gamer van hem eerst spel gewoon uitspelen later pas cheaten. verder op consoles zijn sport games enzo de leukste de rest is knake besturing of je moet auto aim hebben zoals bij true crime |
|
Blowhan Actief lid WMRindex: 93 OTindex: 28 Wnplts: Dreumel S |
Kheb ook een Xbox dus deze raad ik aan: Halo 1 en 2 Halflife 1 en/of 2 GTA San Andreas Black Need for Speed Underground 2 |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Ik heb ook een Xbox Ik heb : - Forza Motorsport : geweldig! Goeie diepgang, leuke gameplay, verslavend Physics zijn best goed, maar nog niet zo goed als Live For Speed - Halo 2 : Alleen doen als je Xbox live hebt. Weinig bijzonders in de singleplayer - Project Gotham Racing 2 : Troep Echt een miskoop van mij, zelfs voor €13,95 - Burnout Revenge : leuk spel, lekker snel en leuk met z'n tweeën. @Ikkuh : Dit is NFS 2 |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Xbox en alle ander consoles (behalve Wii) zijn gewoon geldverspilling. Je kunt je geld veel beter besteden aan 'n goeie comp. Dan hebj alles in een: gamen, kantoorwerk etc. Console controllers zijn gwoon zo kut |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
@Ikke, goede PC's zijn juist zonde van het geld! Mensen geven vele, vele honderden euro's uit aan een PC om te kunnen gamen en gaan er vervolgens op internetten of tekstverwerken... Dan heb ik liever een goedkope PC en een relatief goedkope console (zoals de Wii). Dan kun je ook internetten en tekstverwerken en prima gamen. rekensommetje a.d.h.v. mijn laatste PC (inmiddels paar jaartjes terug - inmiddels heb ik een laptop ipv PC): kosten PC: 400 euro Nintendo Gamecube: 200 euro?? (ik had hem gewonnen - weet niet wat die dingen toen echt precies kostten).... Totaal 600 euro. Had ik voor 600 euro een PC gekocht dan had ik daar absoluut geen spellen op kunnen spelen (behalve spellen van 3 - 5 jaar oud dan). Voor een PC die een beetje spellen aan kan zit je zo over de 1000 euro... |
|
Voogeltje Administrator
Inmiddels heb ik ook Fahrenheit via marktplaats. Iemand hier al eens geprobeerd? |
|
dandy winnaar PW 06
nee, dat niet, maar wat ik heb gelezen moet het een geweldig spel zijn! hou je me op de hoogte? |
|
ratm Lid WMRindex: 14 OTindex: 51
|
Black... is een toppertje op de Xbox... lekker knallen |
|
dandy winnaar PW 06
Quote ikkuh: ja maar met NFS 2 kan je wel vééél meer tunen en racen, NFSMW is sneller afgelopen ;)ok jij wint |
|
dandy winnaar PW 06
en, hoe gaat het nu met je xbox? al iets gespeeld, of te veel wmren? |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Uhm, pardon, ik zie hier Xbox staan, en de vraag naar goeie games, waarom heeft niemand nog Halo genoemd?
Burnout is ook wel vet. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Halo is kennelijk niet zo in de smaak gevallen bij de meesten? Of gewoonweg vergeten? Ik moet zeggen dat ik Halo maar tegen vond vallen om eerlijk te zijn. Misschien ben ik wel verwend door mijn pc? Maar als XboX bezitter is het wel een aan te raden titel. Splinter cell al genoemd? Fahrenheit is apart, je moet er van houden, maar het is wel een toppertje. |
|
Slicky Erelid
|
oddworld: stranger's wrath was ook een goed spel vind ik zelf iig, denk niet dat veel mensen het gespeeld hebben. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Ikke: Xbox en alle ander consoles (behalve Wii) zijn gewoon geldverspilling. Je kunt je geld veel beter besteden aan 'n goeie comp. Dan hebj alles in een: gamen, kantoorwerk etc. Console controllers zijn gwoon zo kut Ben ik totaal niet met je eens. Wat is er nou gezelliger dan met zen 2e lekker een game op de ps2/xbox spelen? Ik deed het hele nachten. |
|
Slicky Erelid
|
Quote Mmore: Quote Ikke: Xbox en alle ander consoles (behalve Wii) zijn gewoon geldverspilling. Je kunt je geld veel beter besteden aan 'n goeie comp. Dan hebj alles in een: gamen, kantoorwerk etc. Console controllers zijn gwoon zo kut Ben ik totaal niet met je eens. Wat is er nou gezelliger dan met zen 2e lekker een game op de ps2/xbox spelen? Ik deed het hele nachten. Idd, en met z'n 4en is het al helemaal lachen. En als je neergeknald word of van de weg gebeukt, kun je een stomp verkopen ^^. De pc is idd krachtiger dan een console, maar consoles zijn gezelliger met vrienden. En zeg nou zelf, wat is makkelijker te regelen: een LAN-party, of iemand die een console meeneemt? En controllers zijn gewoon even wennen. |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Quote Ikke: Xbox en alle ander consoles (behalve Wii) zijn gewoon geldverspilling. Je kunt je geld veel beter besteden aan 'n goeie comp. Dan hebj alles in een: gamen, kantoorwerk etc. Console controllers zijn gwoon zo kut consoles beginnen ook ouderwets te worden en persoonlijk vind ik een spelcomputer zoals de PSP of de N DS echt perfect voor iemand die wil gamen maar toch niet vaak thuis is. probeer jij maar in de trein een pc uit je zak te trekken en meteen te spelen. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Heh, getver is dat besmettelijk? |
|