Help soort virus |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Er is bij mij opeens een Security toolbar 7.1 geinstalleerd dat is een virus dat weet ik maar hoe krijg ik het weg zonder een programma van 37,50 te moeten kopen Help me |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Avast! Antivirus... Is gratis, maar je moet wel registreren |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
avg is ook gratis versie van |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb een antivir premium maar die heeft het (nog) niet gevonden ben ook de spywarefighter aan het laten lopen weet iemand nog iets nuttigs |
|
Twaggy Oudgediende
|
handmatig zoeken en verwijderen |
|
Sto Oudgediende
|
Hoe verwijder ik hem dan handmatig staat niet in software list of program files wat ik kan vinden |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Sto, download Hijackthis, installeer het, scan, maak een logfile. Google op hijackthis en plaats het logje op het forum met een beschrijving van het probleem |
|
Twaggy Oudgediende
|
start->zoeken
dan et bestandsnaampie zoeken |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
hmmz |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kijk anders ff op virusalert.nl. Staat ook op hoe je virussen moet verwijderen. |
|
Sto Oudgediende
|
Problem solved thanks for help |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Ik heb maar ff je logfile op hijackthis.de ingevoerd, en duidelijk malware op je pc. Ik zou ook ff nog een keertje HitmanPro draaien om zeker te wezen dat je alles kwijt bent
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Advies: ga naar antispywareoffensief.nl en maak een account vervolgens maak je bij hiJackThis topic een nieuwe aanvraag met je log bestand en geeft het even tijd..
|
|
Twaggy Oudgediende
|
ad-aware downloaden en installeren. dan ben je spy en malware free |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote Sto : Problem solved thanks for help Het is hem al gelukt hoor |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@Banaantjevolgensmij bedoelde Twaggy andere spy en maleware als wat 'solved' is |
|
Twaggy Oudgediende
|
yuppers dat bedoel ik
|
|
riekien Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 2 Wnplts: urk S |
ik heb hitmanpro erop staan als ondersteuner.die verwijdert ook alle virussen die hij tegenkomt.hij is een maand gratis en dan kun je hem kopen of gewoon opnieuw nstalleren ,wat ik elke maand doe.heb ik hem elke maand voor niets.http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro. veel succes ermee p.s.mag ik vragen hoe jullie een avater erop zetten?groeten van riekie uit urk. |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
EDIT: Quote FAQ:
Vraag: Hoe kom ik aan een avatar? Antwoord: De avatars zijn op dit moment alleen nog beschikbaar voor degene met een wmrindex van 1000 of een OTindex van 2000. Wanneer je een WMR t-shirt besteld hebt kan je ook een avatar aanmaken. |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Als je weet wanneer het geinstalleerd is...
Voor Windows XP (sorry, t is vertaald uit 't Engels, ik heb namelijk de Engelse versie van XP) - Start > zoeken - Selecteer de C: schijf, daar zal hij het ongetwijfeld op geinstalleerd hebben... - Geavanceerde opties: vink daar de volgende dingen aan: 'Zoek in systeemfolders', 'zoek in verborgen bestanden en mappen', en 'zoek in submappen' - Bij 'wanneer is het bestand bijgewerkt' (of zoiets) selecteer je de optie waar je de exacte datum in kunt vullen, en zorg ook dat de tab eronder op 'datum aangemaakt' of zoiets staat, en vervolgens selecteer je bij 'van' en 'tot' de datum dat de toolbar geinstalleerd is.
Als je vervolgens op zoeken drukt zou het de bestanden moeten vinden die deze toolbar geinstalleerd hebben.
Probeer ook eens in configuratiescherm > add/remove programs > en in de lijst die verschijnt de toolbar opzoeken en proberen te verwijderen |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Somige programma's laten zich niet netjes verwijderen |
|