Oude LAN-games |
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Ik ga binnenkort weer met een paar vrienden van me weer een LAN-party houden. Alleen we zijn een beetje uitgekeken op de spellen die we nu hebben. (UT1999, DF:BHD, Worms, RA II, Age Of Empires) Weet een van jullie nog een leuk spel? Een handicap, hij moet op mijn computer draaien Mobile AMD Athlon XP 1800+ (1.5 GHz 480MB) |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Return to castle wolfenstein simpel spel doet het nog met dos enemy territory kan je gratis dowloade en rtcw krijg je al voor 2 euro ofzo |
|
Maar rtcw, is dat ook multiplayer? Maar ook nog iets van strategie games ofzo? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Diablo-I, II? BF series? Ghost Recon?
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Re-volt |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
delta force serie old school kan me nog een lan party herrinneren vorig jaar dat we met zijn allen DF1 en 2 gingen spelen |
|
Dat old skool krijg je als je een old skool computer hebt he |
|
heraux Oudgediende
Quote Twaggy: delta force serie old school kan me nog een lan party herrinneren vorig jaar dat we met zijn allen DF1 en 2 gingen spelen die ken ik ergens van.. best geinig |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Quote heraux: Diablo-I, II? BF series? Ghost Recon?
Ghost Recon raadt ik zeer aan, speel het bijna elke week met mn vader via LAN. Red Alert 2 is ook zalig over het netwerk. Je hebt ook nog Rainbow Six, die moeten ook goed zijn in multyplayer, en die draaien zeker op lager dan 1.5 ghz behalve R6: Vegas |
|
Jeroen Senior lid WMRindex: 446 OTindex: 19
|
Red Alert 1 & 2, Age of Empires 1 & 2, NFS, Delta Force, Tactical Ops, Q1,Q2,Q3, Soldiers of fortune en Thief. Tegen de tijd dat je die allemaal hebt geprobeerd ben je wel een paar lan-partys verder |
|
heraux Oudgediende
Er zijn leuke spellen die veel eenvoudiger zijn En veel minder systeem eisen stellen
We waagt zich nog aan packman?
|
|
Maar is dat ook multiplayer? Quote stryper: Quote heraux: Diablo-I, II? BF series? Ghost Recon?
Ghost Recon raadt ik zeer aan, speel het bijna elke week met mn vader via LAN. Red Alert 2 is ook zalig over het netwerk. Je hebt ook nog Rainbow Six, die moeten ook goed zijn in multyplayer, en die draaien zeker op lager dan 1.5 ghz behalve R6: Vegas Met RA2 hadden we problemen.. Als je op het knopje Network klikte, gebeurde er niks.. Dus konden ook geen multiplayer spelen Anders hadden we dat zeker gedaan |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ga pong spelen |
|
Quote Williebillie: ga pong spelen Met 4 man? |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Counter-Strike 1.5! |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
@Guusje Dat klopt Je moet namelijk eerst een nieuwe protecol maken Dat had ik eerst ook zo doe je het: Ga naar de opties van je lan verbinding in het engels: Local Area Connection komt er een schermpje met 3 tabs, je moet op de eerste zijn, en daar ben je als het goed is ook op. klik je op Install of installeren. klik je op protocol, en dan op add en dan op icrosoft TCP/IP, and you are done! lijkt ingewikkeld maar is makkelijk |
|
Quote stryper: Guusje Dat klopt Je moet namelijk eerst een nieuwe protecol maken Dat had ik eerst ook zo doe je het: Ga naar de opties van je lan verbinding in het engels: Local Area Connection komt er een schermpje met 3 tabs, je moet op de eerste zijn, en daar ben je als het goed is ook op. klik je op Install of installeren. klik je op protocol, en dan op add en dan op icrosoft TCP/IP, and you are done! lijkt ingewikkeld maar is makkelijk Is het zo makkelijk Had je dat niet wat eerder kunnen melden |
|
Florian Junior lid WMRindex: 14 OTindex: 5 S |
Starcraft |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
warcraft |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Doom (!) |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
stronghold crusader kan je zewat nergens meer kopen maar ach goed spel werkt zelf op een hele slomme laptop die wij hier hebben . |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote Guusjee: Quote Williebillie: ga pong spelen Met 4 man? ja, gewoon een heel tournament |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
leuk spel wa grtis is en watje met zijn 4en teglijk kan pelen(zowel met elkaar als tegen elkaar) is little fighter |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
GTA2 |
|