Flash 64 |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
nietmeer
|
je link is niet goed en het is idd wel bagger dat flash geen 64 bit ondersteund.. niet dat ik een 64 bit processor heb maar mijn vader wel en k heb hem maar een 32 bit OS gegeven omdat er nog zoveel gezeur is met 64 bit toepassingen |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Ik mis flash voor geen meter Werk met Kubuntu Feisty 64bit (achtelijk snel op dit outdated systeempje ) |
|
nietmeer
|
als 64 bit werkt heb je nog geen outdated systeempje |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Intel heeft EM64T sinds de Pentium 4 Prescott dacht ik Die zijn nog net niet antiek volgens mij |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb ook een 64Bit computer met een 32 bit OS |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik heb een 64 bit ding geinstalleerd op een 64 bit pc, alleen ik het dus hetzelfde probleem als wat Heraux zei (waar ik het gisteravond nog met hem over gehad heb en waar ik de link ook nog gezien heb ) |
|
Ikke Oudgediende
64 bit is heel veel gedoe met drivers en flash en 'n hele hoop andere dingen En van de extra snelheid heb ik ook nog weinig gemerkt |
|
stormzoeker Erelid
|
AMD 3200+ met een S939 mammaplank begint langzaam maar zeker oud te worden Ik ben toe aan wat snellers en iets wat uitbreidbaar is |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: 64 bit is heel veel gedoe met drivers en flash en 'n hele hoop andere dingen En van de extra snelheid heb ik ook nog weinig gemerkt Het enigste 'probleem' dat ik tegenkwam was flash (en dat is voor mij niet zo belangrijk).... Sterker nog: terwijl ik voor Windhoos allerlei drivers voor de mammaplank (inclusief audio en netwerkkaart), video, sata en tvkaart moest installeren (voordat het uberhaupt draait ben ik voor een schone installatie al een dik uur verder en dan moet de software er nog op) installeer ik Kubuntu in 20 minuten. En dat is dan inclusief alle software die voor normaal gebruik geschikt zijn. Nog 5 minuten later heb ik alle extra software die ik nodig heb geïnstalleerd Overigens gebruik ik zo af en toe windows ook nog wel Windows is niet slecht, het is me alleen te duur om op alle pc's te installeren |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote stormzoeker: Quote Ikke: 64 bit is heel veel gedoe met drivers en flash en 'n hele hoop andere dingen En van de extra snelheid heb ik ook nog weinig gemerkt Het enigste 'probleem' dat ik tegenkwam was flash (en dat is voor mij niet zo belangrijk).... Sterker nog: terwijl ik voor Windhoos allerlei drivers voor de mammaplank (inclusief audio en netwerkkaart), video, sata en tvkaart moest installeren (voordat het uberhaupt draait ben ik voor een schone installatie al een dik uur verder en dan moet de software er nog op) installeer ik Kubuntu in 20 minuten. En dat is dan inclusief alle software die voor normaal gebruik geschikt zijn. Nog 5 minuten later heb ik alle extra software die ik nodig heb geïnstalleerd Overigens gebruik ik zo af en toe windows ook nog wel Windows is niet slecht, het is me alleen te duur om op alle pc's te installeren Dit feest komt door een goed gevulde kernel en kernel_includes.. en niet te vergeten - overvloedig hackwerk |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote heraux: Dit feest komt door een goed gevulde kernel en kernel_includes.. en niet te vergeten - overvloedig hackwerk Het belangrijkste is dat het werkt Zolang mijn vriendin er ook mee kan werken maakt het mij niet uit of het linux of winhoos is... Waarom het werkt is voor 99% van de mensen niet belangrijk |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Intel heeft EM64T sinds de Pentium 4 Prescott dacht ik Die zijn nog net niet antiek volgens mij ik heb een P4 prescott.. nog nooit 64 bit geprobeerd omdat k dit niet wist wist wel dat ik HT heb.. wat hij onder windows ziet als een 2e processor |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote stormzoeker: Het enigste 'probleem' dat ik tegenkwam was flash (en dat is voor mij niet zo belangrijk).... Sterker nog: terwijl ik voor Windhoos allerlei drivers voor de mammaplank (inclusief audio en netwerkkaart), video, sata en tvkaart moest installeren (voordat het uberhaupt draait ben ik voor een schone installatie al een dik uur verder en dan moet de software er nog op) installeer ik Kubuntu in 20 minuten. En dat is dan inclusief alle software die voor normaal gebruik geschikt zijn. Nog 5 minuten later heb ik alle extra software die ik nodig heb geïnstalleerd Overigens gebruik ik zo af en toe windows ook nog wel Windows is niet slecht, het is me alleen te duur om op alle pc's te installeren Mijn vader heeft Windows en Linux naast elkaar geinstalleerd op 1 PC. Als je opstart, komt er dan een menu waarin je kunt kiezen wat je boot. Ik vind het handig om spelletjes te doen onder Windhoos, want de meeste kunnen alleen daaronder, maar verder gebruik ik eigenlijk alleen maar Linux. |
|
nietmeer
|
@Caster: is hier ook zo, ook mijn pc draait met Linux en XP, ik ben en blijf een spelletjesmens en alleen onder XP draaien die. Hopelijk komt Linux met iets waardoor je ook de spellen kunt doen op Linux.............. |
|
Caster Oudgediende
|
positivily, dat zal denk ik moeilijk gaan, want die spellen worden allemaal speciaal voor Microsh*t gemaakt . |
|
nietmeer
|
@Caster: inderdaad..............en Microjeweetwel zal die monopoly niet snel uit handen geven . Nu moet ik zeggen dat er onder Linux ook hele leuke spellen zitten, maar ja.........onder XP zitten ook weer leuke spellen ach.ik schakel wel over van het ene naar het andere systeem . Of...........vriendlief eens heel lief aankijken.........1 pc met XP en 1 pc met Linux......... (maar zo gek zal hij wel niet zijn ) |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke Oudgediende
Ik heb gelezen dat er zo'n gast is die DX10 wrappers voor XP heeft gereverse-engineerd... En dan bedoel ik alle wrappers... Misschien dat dat project geport kan worden naar Linux voor volledige DX10 ondersteuning... |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: Ik heb gelezen dat er zo'n gast is die DX10 wrappers voor XP heeft gereverse-engineerd... En dan bedoel ik alle wrappers... Misschien dat dat project geport kan worden naar Linux voor volledige DX10 ondersteuning... waarom? Ik hou het óf bij Windows, óf bij Linux Die twee mixen heb ik altijd een slecht idee gevonden |
|
nietmeer
|
krijg je dan Linxp |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote positivily: krijg je dan Linxp Nee, Lindows En daar is Microsoft dan weer niet blij mee |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Ikke Oudgediende
Quote stormzoeker: Quote positivily: krijg je dan Linxp Nee, Lindows En daar is Microsoft dan weer niet blij mee Lindows heeft bestaan (is nu Linspire) Maar als dat project geport kan worden kun je DX10 native op Linux draaien, zonder emulatie, dat zou ook nog eens goeie performance neerzetten |
|
nietmeer
|
@Ikke: ook al een wizzkid , mij zeggen al die termen niets maar daarvoor heb ik weer een vriend |
|