Wachtwoorden weg |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Om de een of andere reden slaat Firefox sinds gisteravond mijn wachtwoorden van sites als WMR, hotmail en de google-startpagina niet meer op. Heeft iemand een idee waardoor dat komt en hoe het verholpen kan worden? Bij 'opties' - 'wachtwoorden' is alles gewoon in orde.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Laat maar, heb t al |
|
Enkie Oudgediende
|
Datzelfde probleem heb ik nu dus weer Alle instellingen zijn goed en nog steeds worden nergens mijn gegevens onthouden Erg frustrerend moet ik zeggen.. |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Is het gezellig, in je eentje, in dit topic? Ik zal eens voor je kijken |
|
nietmeer
|
voorkeuren -> beveiliging wachtwoord voor websites onthouden aangevinkt? |
|
Enkie Oudgediende
|
Jep, zoals ik al zei zijn alle opties gewoon goed, voor zover ik weet @Thommy, de eerste twee reacties had ik vlak achter mekaar geplaatst, om vervolgens het topic te sluiten. Verklaart misschien waarom ik zo eenzaam lijk |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
... Ze is eenzaam Gebruik je firefox of internet explorer? Kijk ik ook even rond. |
|
nietmeer
|
firefox zei ze toch al.. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Extra - Opties - Privacy
onder het kopje "privegegevens" het eerste "vinkje" weghalen... als het er staat... |
|
Enkie Oudgediende
|
Jep, zit ook gewoon goed.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nooit Enkie iets Engels geven.. Maar goed, die pagina gaat 'r niet helpen denk dat ze al die dingen al gecheck heeft.
Onlangs nog nieuwe extensie's geinstalleerd? Nieuwe software? Ik zou in elk geval je wachtwoorden wijzigen (just to be sure), firefox compleet verwijderen en even opnieuw installeren. |
|
Enkie Oudgediende
|
Niks nieuws geïnstalleerd de laatste tijd, wachtwoorden heb ik al gewijzigd en ja, FF opnieuw installeren? Waar dan |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Heb je toevallig zo'n programma dat je computer sneller maakt? Volgens mij willen die je cookies nog wel eens wissen. |
|
Mmore Administrator
|
Eerst even de nieuwste versie downloaden (google, firefox 2, de pagina van mozilla.com) Dan start -> Instellingen -> ConfiguratieScherm -> Software Selecteerd Firefox en verwijderen maar.. Daarna nog even de firefox/mozilla map verwijderen @ C:/Program Files/ .. Je raakt wel al je FF gegevens, favorieten etc. kwijt |
|
Enkie Oudgediende
|
Neee niet mn favorieten zeg, kun jij de site niet even voor me opzoeken |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Mmore: Je raakt wel al je FF gegevens, favorieten etc. kwijt Dat was je vergeten bij je eerste post te vermelden, zegmaar |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Neee niet mn favorieten zeg, kun jij de site niet even voor me opzoeken Je kan je bookmarks toch even exporteren |
|
Enkie Oudgediende
|
Hoe |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Als je in FF je Favorietenbeheer opent (onder Favorieten) dan kan je daar in het Bestand menu exporteren kiezen. |
|
Mmore Administrator
|
De Mexicaan leert veel sneller dan jij Enkie |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
En dat op mijn 35e, hahaha. Ik moest laatst ook, toen ik mijn nieuwe computer had gekocht, vandaar... |
|
Enkie Oudgediende
|
Oh, dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken Edit: Importeren is dus gewoon op 'importeren' klikken? |
|
Mmore Administrator
|
Nee |
|
Enkie Oudgediende
|
O hoe dan |
|