Cheat jij |
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Quote P33rd: bij de meeste spellen die ik speel valt niet te cheaten, dus bijna nooit eignlijk.
maar als ik een keer een schietspel ofzo heb dan wel als ik het zat ben. alles is te cheaten |
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
Quote Layda: Quote P33rd: bij de meeste spellen die ik speel valt niet te cheaten, dus bijna nooit eignlijk.
maar als ik een keer een schietspel ofzo heb dan wel als ik het zat ben. alles is te cheaten tuurlijk, maar ik kan ze nooit vinden, dat bedoel ik te zeggen. en het principe van ''ik cheat als ik het heb uitgespeeld'' gaat niet op, want die kun je oneindig spelen. |
|
FireStorm Senior lid WMRindex: 162 OTindex: 297
|
ik maak zelf hacks en cheats
|
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
ja duh bij gta cheaten enz |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
je hebt 2 groepen mensen groep 1: cheaters, mensen die willen winnen en dus doel van spel nastreven... groep 2: mensen die claimen dat ze uit eergevoel niet cheaten, maar ondertussen gewoon te dom zijn om goed te cheaten en betrapt worden als ze het proberen... ik gebruik geen aimbots en shit, maar ik gebruik wel map exploits, perfect aim dat soort shit... kijk, cheaten is gewoon zoiets als rijden in een cadillac terwijl iedereen in een afgerachelde eend rijdt... cheaten is voor winnaars... iedereen die daar kritiek op heeft valt in groep 2 |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote lentebriesje: je hebt 2 groepen mensen blablabla... Uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat er een derde groep mensen zijn. Namelijk mensen die zo goed zijn, dat ze niet eens hoeven te cheaten |
|
lentebriesje Erelid
Quote berniew: Quote lentebriesje: je hebt 2 groepen mensen blablabla... Uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat er een derde groep mensen zijn. Namelijk mensen die zo goed zijn, dat ze niet eens hoeven te cheaten nee hoor, zitten in groep 2 en zijn naar zoveel training net zo goed geworden als noob met cheat... like i said.. 2 groepen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Cheaten is zeilig Als je op één van de servers waar ik beheer over hebt cheat dan kom je niet meer dat IPadres, username of MAC-adress aan de slag binnen het hele spel. Quote: kijk, cheaten is gewoon zoiets als rijden in een cadillac terwijl iedereen in een afgerachelde eend rijdt... Als je lang genoeg spaart dan verdien je het om in een cadillac te rijden. Als je de caddilac steelt wordt je vanzelf een keer gepakt. |
|
|
Meeste noobs zijn met cheats nog slecht Maar jouw definitie van groep 2 was: Jouw definities gaan uit van 2 types mensen: 1: mensen die cheaten en dat toegeven 2: mensen die zeggen niet te cheaten, maar betrapt worden als ze t proberen Ik weet niet wat voor brakke spelletjes je speelt maar er zijn echt mensen die niet cheaten |
|
lentebriesje Erelid
zal maar niet gaan vertellen hoe je langs ip blocks kan komen he.... goeie cheaters vallen ook niet op... althans niet aan game style...
en je beheerd servers voor welke game? |
|
Mmore Administrator
|
Diverse games, maar voornamelijk America's Army. En geloof mij maar als ik zeg dat wij 9/10 keer cheat vrije servers hebben, en dat negen uit de tien keer cheaters gepakt worden. Ik kan eigenlijk niet geloven dat je cheaten openlijk durft te promoten Bijna even erg als cheaten.... |
|
lentebriesje Erelid
Quote berniew: Meeste noobs zijn met cheats nog slecht Maar jouw definitie van groep 2 was: Jouw definities gaan uit van 2 types mensen: 1: mensen die cheaten en dat toegeven 2: mensen die zeggen niet te cheaten, maar betrapt worden als ze t proberen Ik weet niet wat voor brakke spelletjes je speelt maar er zijn echt mensen die niet cheaten nee je ziet verkeerd... groep 1 hoeft helemaal niet toe te geven.. gat er niet om dat je betrapt wordt ofzo... niemand hoeft te weten dat je cheat om te kunnen cheaten right? ... en groep 2 is gewoon ooit genaaid door cheat en probeerd het niet weer.... bijv gebanned for C&C en proberen ze niet te cheaten bij COD ofzo |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat is het leuke van cheaten in bijvoorbeeld San Andreas Sla je game dan maar niet op of je wilt graag verder met een redelijk verre save waar je t end al nooit meer kan halen |
|
Mmore Administrator
|
Mwah, Single Player is het wat mij betreft niet erg om te cheaten, alhoewel dan wel de uitdaging eruit gaat Ik heb voor GTA IV een aparte save game voor als ik even lekker alles dood wil maken met cheats, maar het blijft toch het leukst om alles te halen zonder vals te spelen Multiplayer is een ander verhaal |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
MP en cheaten stinkt aardig. En SP met cheaten, ja, wie hou je dan voor de gek? |
|
lentebriesje Erelid
@Mmoreik ben zo vrij geweest even te kijken hoeveel hacks america's army heeft.. 700+ hacks 50 + undetected hacks (gestopt na tellen van 50 undetected hacks waren er meer) populairste undetected hack had 3000 downloads computer zal ze niet herkennen als hackers.. zal admin voor in server moeten rondhangen en slimme cheater kan admin wel voor de gek houden enigste spel wat met echt vrij veel succes tegen hackers te werk gaat is WoW... en daar zitten ook wel paar gaatjes in.. je verspeeld je product key als je cheat bij wow toch? |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Quote: k cheat enkel als ik het spel niet serieus neem en/of ik der gewoon zin in heb. ik ook (zeker als het gta is xD ) gta is er gewoon voor te cheaten dat weten ze daarom van gta IV hebben ze er ook versie me cheats uitgebracht THEY'RE WATCHING US xD hehe |
|
Mmore Administrator
|
Wat je verzuimd te vermelden is de manier waarop wij te werk gaan om cheaters aan te pakken. Er zijn binnen America's Army meerdere grote anti-cheat community's, die scripts draaien waardoor veel exploits disabled worden en banlists waardoor iedereen die wel eens gecheat heeft in elk geval niet meer op hetzelfde IP, MAC-adres of username terug kan komen. Bovendien worden alle door punkbuster gemaakte screenshots gechecked en zijn en bijna altijd admins aanwezig die altijd actief controleren en spelers in de gaten houden. De maps die we veel spelen kan ik wel dromen, ik weet precies wat wel en niet kan en wanneer iemand wel of niet cheat.
De clan waarmee ik speel is #1 op recon en staat best hoog op de andere maps die we spelen. Wij zijn zeer actief in de Anti-Cheat community en er is niets triesters dan iemand die het spel komt verpesten omdat hij zonder hulpmiddelen blijkbaar niet goed genoeg is. |
|
SilentGhost Senior lid
In multi player is cheaten gewoon de game verpesten,maar single-player why not eh in multi player heb ik ook een tijdje packet editing gedaan bij een mmorpg waar weinig mensen waren. Maar erna word je dat beu hoor lvl 110 bv op 10 min en wa dan hebde niets bereikt in feite. |
|
lentebriesje Erelid
ik ken americas army niet mmore.. speel het niet... nooit gedaan ook...
maar ik durf voor 99% zeker te claimen dat handige cheater erlangs gaat.... |
|
SilentGhost Senior lid
inderdaad als ze gebanned zijn proxy ofzo ik ken bijna allemaal de trucken die ze gebruiken bv dll injection,packet editing,script programma's en anti cheat of wat dan ook houd de echte cheaters niet buiten als ze weten wat ze doen en hoe het moet er zijn mischien 100 mogelijkheden waarvan je ze dan ook nog kunt aanpassen zodat ze wel werken |
|
Mmore Administrator
|
En dat is dan stoer ofzo? .. |
|
|
Quote Mmore: En dat is dan stoer ofzo? .. Nee joh, je moet toch wat als je niet genoeg skills hebt om "gewoon" te kunnen winnen |
|
lentebriesje Erelid
ik vind het vrij stoer als je als hacker tegen veel grotere anti hack comunity opkomt en er mee weg komt... cheaten gaat veel verder als gewoon even programmaatje draaien en spelen... zit wel een kunst achter vind ik heel filosofisch cheaten / glitchen is ook een kwaliteit... spelen volgens regels is beetje fantasieloos |
|
SilentGhost Senior lid
Quote: hup lentebriesje XD stoer niet ik vind ook je verpest de game dan maar glitchen of cheaten zonder glitches zouden er niets geifxed worden en zonder cheaters ook niets want dan dneken ze dat er niks is dus laat de cheaters maar doen z fixen het toch vroeg of laat |
|