Probleempje met GTA San Andreas |
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Ik heb een probleempje met GTA San Andreas. Toen ik op het icoontje op mijn bureaublad klikte om het spel te gaan spelen, deed de computer niks. Daarna heb ik het nog via Windows Verkenner geprobeeerd maar dat hielp niks. Zelfs toen ik de CD-Rom erin stopte veranderde er weinig. Hij gaf nu het menu wat je wil doen, ik klikken op Play GTA San Andreas, maar weer doet hij niks Weet iemand wat ik nu moet doen om GTA San Andreas weer te laten werken?? |
|
Iemand? |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
welke windows heb je |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
en je cd rom speler.. is die nog een beetje goed? |
|
Ik heb Windows XP, met een computer van 1,5 jsar oud ofzo, maar andere dingen doet hij wel. ik snap er dus helemaal niks van |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Mijn cdromspeler dede het ook niet. Ik had te veel games gespeeld als ik een Cd-rom erin doouwde ging hij draaien en daarna deed hij niks. Als ik jou was zou ik gewoon een no-cdpatch downloaden. |
|
Of een nieuwe cd-romspeler kopen
Edit: koekje erbij? |
|
yakkiba Erelid
|
tsja je kunt ook gewoon ff een backupje maken. Het opnieuwe installeren en dan kijken ofhij het nog steeds niet doet. Doet hij het, dan kun je de save file gewoon kopieren vanuit de backup, doet hij het niet dan is er een ander probleem. dus een nieuwe cd player |
|
maar het rare is dat-ie andere dingen gewoon wel doet. Normaal kan ik ook San Andreas openen zonder CD-Rom erin. Ik heb ook nog een ander raar kwaaltje met mijn CD-Rom speler: als je de PC opstart maakt ie een raar geluid. dan moet je de cd rom speler open en sicht doen en dan doet ie het weer en stopt het geluid ook. Miss helpt het als ik t in de andere CD-Rom speler doet?? |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ik heb ook veel problemen met cd rom spelers gehad in het veleden (te lang teveel games) dat is dan gewoon een nieuwe kopen. check of andere games het wel doen ,meestal blijft zo`n cd "hangen" dan kun je een verschil horen het klinkt dan anders dan normaal. |
|
koop een nieuwe CD-romspeler |
|
@ Quote yakkiba: tsja je kunt ook gewoon ff een backupje maken. Het opnieuwe installeren en dan kijken ofhij het nog steeds niet doet. Doet hij het, dan kun je de save file gewoon kopieren vanuit de backup, doet hij het niet dan is er een ander probleem. dus een nieuwe cd player ik heb ook een savegame op de pc staan dus dat is geen probleem. Ik ga nu proberen of hij het doet als ik de CD Rom in de andere speler stop. Als ik niet meer reageer dan doet ie het en als ik weer terug kom dan weet je het wel... |
|
doen andere spellen het? |
|
nou in de andere driver doet ie het ook niet terwijl we die niet vaak gebruiken. ik ga nu ff proberen of Fifa 07 het wel doet |
|
yakkiba Erelid
|
mmm je kan ook je pc ff opnieuw opstarten. En anders echt opnieuw installeren. |
|
Fifa doet het wel, in dezelfde driver als degene die ik de 2e keer probeerde voor San Andreas
|
|
Ik start m'n pc wel ff opnieuw op ja Bedankt voor jullie hulp en jullie horen nog wel of het gelukt is;) |
|
het opnieuw opstarten hielp niet. Hij doet nog steeds niks. |
|
en? |
|
oh Dan maar een nieuwe Cd-romdriver kopen |
|
nietmeer
|
Dan zul je GTA opnieuw moeten installeren... |
|
als de Cd-rom het niet doet? |
|
yakkiba Erelid
|
Of natuurlijk op een andere pc kijken. Het kan ook aan je cd liggen. BLijkbaar doet de cd rom driver het dus wel... |
|
als hij een andere pc heeft |
|
met de cd rom driver is niks mis ik denk dat het aan de game zelf ligt.
Miss helpt opniew instaleren wel maar dat probeer ik een andere keer denk ik |
|