ahhh stuur berichtjes:S |
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
hallo iedereen die me kan helpen zit ik rustig te msn'n komt er iemand online en stuurt een link, daarna is ze gelijk weer offline. ik denk oke ik ken die persoon blablabla (klasgenoot) dus ik klik op die link... opeens zegt iemand anders wat en in een keer stuur ik die link naar íéderéén in mijn contactlijst (ook offline) dus t*r*ng veel pop up vensters etc. ik tegen iedereen zeggen niet op klikken... zegt er iemand wat terug... nooOOO oooOOO wéér stuur ik die berichten. Dit is trouwens ook bij een internetbrowser (ff IE opera) daar typt de computer automatisch de link in het zoukvak van google HELP |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Uhh, goeie virusscanner aanschaffen? |
|
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Tjsja niet zomaar op linkje klikken |
|
|
nietmeer
|
zeker een link van hotpics..............je bent niet de eerste en zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn...........je messenger verwijderen, scannen en messenger weer installeren.............dan zou het weg moeten zijn |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
zie boven |
|
|
|
ok thnx ff proberen o trouwens hij meld ook automatisch msn aan |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Misschien verstandig om die pc van het internet af te halen zolang je ermee bezig bent om het te herstellen ? |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Uhmmm... ten eerste nooit links openen in msn...
Maar als je last van browser hijack hebt zal je messenger verwijderen alleen niet helpen...
Ik zou denk ik een herstelpunt pakken... van voor je die link opende... denk ik dat je computer het snelst schoon is...
Anders moet je even hijackthis een schan laten doen... en dan een forum zoeken waar ze er verstand van hebben en die je log laten bekijken... die weten wat je wel een niet moet verwijderen dan...
Ik zou: 1 herstelpunt pakken van voor je die link opende... 2 Als het niet over is idd je messenger opnieuw installeren en met het programma hijackthis een scan doen en het dan de log van die scan even op een forum plaatsen... (zal even een link opspeuren...) |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Hoskeu, links openen is msn, mits ze niet verdacht ogen en van een goede context (lees: Uitleg gegeven door de persoon die de link post) is voorzien. Iemand die goed oplet krijgt geen virus |
|
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Opstarten in 'safe-mode' als je MSN niet uit krijgt. |
|
|
|
was www.nog wat.net .net is tog niet gevaarlijk wmr.net |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hamer pakken en je computer in de prak slaan wil nog weleens helpen |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, links openen is msn, mits ze niet verdacht ogen en van een goede context (lees: Uitleg gegeven door de persoon die de link post) is voorzien. Iemand die goed oplet krijgt geen virus Ik heb zelf werkelijk nog maar 1 keer een virus gehad in windoos... maar idd... geef je verstand voorang... Toevallig had mijn vriendin het pas toen ze aanmeldde op msn met een pc van de hoogeschool waar ze zit... en die begon ook vanalles te versturen... maar toen hadden ook een paar "niet zo inteligente dozen" die linken zitten openen... Gingen ze nog vervolgens nog zeiken ook... dat ze hun virussen gestuurd had... en waarom ze dat gedaan had... Je hoort het zoooooo vaak tegenwoordig... Maar je kan natuurlijk altijd schermpje openen en perongelijk direct klikken en dan... K*T... wat doe ik nou... |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mmore: Opstarten in 'safe-mode' als je MSN niet uit krijgt. Opstarten met de internetkabel er uit??... |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Hoskeu, dat kan gebeuren.. maar ja, shit happens |
|
|
nietmeer
|
ik klik op alles en heb nog nooit een virus gehad..
begon met een goeie virusscanner..
tegenwoordig heb ik die niet eens nodig.. kan toch geen virussen krijgen |
|
|
|
harstikke bedankt hij doet het nu weer |
|
|
nietmeer
|
@T!M: wat heb je nu allemaal gedaan dan?? |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote .:T!M:.: harstikke bedankt hij doet het nu weer "HET" als in wat hij behoord tedoen hoop ik... |
|
|
|
Quote Hoskeu: "HET" als in wat hij behoord tedoen hoop ik... het is niet wat je denkt of wel... het (=de hierbovenstaande quote van Hoskeu) gaat iig over mijn computer Quote positivily: @T!M: wat heb je nu allemaal gedaan dan?? www.hijackthis.nl eerst msn eraf gegooid. toen alle internetbestanden verwijderd. een scan met ad-aware een scan met spybot S&D een scan met ewido een scan met hijackthis msn er weer op en voila |
|
|