World of Warcraft |
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ik ga volgende week het spel WoW kopen en ik dacht dat mensen hier tips en commentaar op het spel konden geven. ik kon dit ook op mijn blog posten maar op het forum komen nou eenmaal meer mensen dan mijn blog. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Niet kopen... |
|
Shinki Erelid
|
toch wel. |
|
Shinki Erelid
|
ik heb de South Park aflevering "Make Love Not Warcraft" gezien. |
|
nietmeer
|
Eegister hè Mijn vriend is helemaal verslaafd aan WOW zelfs voor 10 min gaat ie ff wowen hoewel het inloggen en al die **** al 5min duurt. maar je moet doen wat je moet doen |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
misschien een beetje commentaar in het andere World of Warcraft draadje Ik denk dat het weggegooid geld is, maar Blizzard verdient er goud geld mee dus zal het wel een goeie RPG zijn (MMORPG OK ) |
|
nietmeer
|
@Arthas, helemaal geen weggegooid geld, je leeft maar 1 keer en het is een supergoeie game, je kan er veel en dat is het leuke ik zou hem wel kopen Skater, ik speel het spel zelf ook al 1,5 jaar en het is een leuke game |
|
Shinki Erelid
|
ik ben allang overtuigd hoor. ik kijk naar jullie geruzie. (half wmr tegen en half voor WoW) |
|
Thijz Senior lid WMRindex: 128 OTindex: 7 Wnplts: Lisse S |
WoW is een van de beste spellen van de afgelopen jaren en nog steeds de beste MMO die tot nu toe verschenen is. En dit zeg ik dus niet als WoW-speler maar als MMO-journalist! WoW is absoluut geen weggegooid geld!
Normaal PC/console spel = 50-70 euro Speeltijd: 3 weken (uitgaande van een normaal singleplayer spel)
WoW = 38 euro voor 3 maanden toegang (account 10 inc gratis maand + 28 voor gamecard) Speeltijd: 3 maanden die je helemaal vol maakt! |
|
Shinki Erelid
|
maar hoeveel kost WoW nou eigenlijk? en als je speeltijd koopt, moet je dan per maand of meerdere maanden betalen? |
|
Een account kost tegenwoordig nog maar 10 euro als je goed zoekt (zo zijn er af en toe acties bij de Bart Smit enz), daar zit gratis een maand speeltijd bij. Hierbij moet je echt gelijk een pre-paid card activeren, deze kosten 28 euro en zijn 2 maanden geldig vanaf het moment dat je de code invoert. Dan kan je dus 3 maanden spelen, daarna moet je elke 2 maanden een pre-paid card kopen. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik zou voor guildwars gaan geen maandbetalingen he |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Koop geen wow, vond zo saai , maar ja guild wars fan he, kunnen uren ruzien tegen wow fans |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote jacodenni: ik zou voor guildwars gaan geen maandbetalingen he Maar wel expansion packs Ik heb ze beiden gespeeld en beide hebben iets dat de spellen leuk maakt. |
|
Kahlan Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 24
|
WoW is wel heel leuk spel maar sinds the burning crusade of hoe je dat spellen mag is het spel erg achter uit gegaan. meeste mensen spelen langer dan een jaar en er zijn weining mensen lager dan lvl 60 tenzij je op een vrij nieuwe server begint. the burning crusade heeft de fun van het spel helemaal kapot gemaakt imo |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik denk dat het eerder een kwestie van gewenning is. Ik herinner mijn eerste MMORPG nog als de dag van gister: Anarchy Online. Helemaal aan verknocht, 4 jaar lang gespeeld. Toen ik aan WoW begon had ik echt zoiets van, ey gaaf, zou ik hie rookk weer 4 jaar aan verknocht zijn? Nee dus, ik heb het allemaal al een keer gedaan in Anarchy Online, tis nu een ander jasje en een paar dingetjes zijn wat uitgebreider en beter...
Dus ja, tis een heel leuk spel, maar als je het lang hebt gespeeld (6 maanden had ik het al), zie je de onderliggende mechanieken en zie je een patroon verschijnen: time-sinks zoals ze die noemen. |
|
Shinki Erelid
|
ik heb het toch maar gekocht. ik zag ook guild wars er echt precies naast liggen en ik twijfelde eventjes. maar toen nam ik wow. |
|
jacodenni Erelid
|
maar je kan guildwars en WOW ook niet met elkaar vergelijken ze hebben allebij andere dingen maar toch zijn ze het zelfde. zoals de rassen ze zijn hetzelfde maar andere gassies . |
|
nietmeer
|
ja maar WOW is makkelijker te spelen en het is ook veel uitgebreider |
|
jacodenni Erelid
|
ja daar heb je een punt maar guildwars vind ik toch zelf iestje leuker ik heb zewat alles gespeelt de meeste gratis dingen ook maar toch de meeste zijn kei lelijk zoals conquer van mij moeten ze een beetje mooi zijn en dan lekker spelen en dan is het goed. |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Ik hou het by MapleStory |
|
WoW > Guild Wars in vrijwel alles behalve graphics (en als je daarom Guild Wars kiest ben je echt een graphicshoer ). Solo gameplay: WoW biedt de mogelijkheid om het hele spel tot lvl 70 in je eentje te doen. GW verplicht je om een groep te zoeken en anders met die domme henchmans te spelen Team gameplay: WoW biedt complexe instances met indrukwekkende bazen die elk een compleet andere tactiek nodig hebben. Bij GW is dit een stuk minder, de hele wereld is een instance, maar echt heel erg complexe baasgevechten zijn er volgens mij niet, het is meer gewoon keihard knallen en healen! Handel: De economie speelt bij WoW een veel grotere rol als in GW, hier vond ik de armorsets maar verwarrend en toen ik het speelde was er nog geen Auction House (ik weet niet of daar inmiddels verandering in is gekomen) wat het voor mij toch een stuk minder leuk maakt! |
|
Tha Destiny Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Amersfoort
|
Thijz je hebt helemaal gelijk! De team gameplay van WOW is masterlijk en komt bij alle instances goed uit de verf! en ze zijn op 1 na ongelofelijk leuk/goed de stockades is echt de enige slechte instance |
|
nietmeer
|
@tha, jah zelf vind ik DeadMines wel leuk |
|
Tha Destiny Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Amersfoort
|
Shadowfan keep is toch mijn favo kan ik goed skinnen Deathmines is goed voor rougues, vanwege Defias armor die daar gedrop kan worden PS: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Alliive dat is mijn armory rofiel |
|