Maple Story |
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
speelt hier iemand dat??? ik heb een lvl 17 archer en een lvl 10 warrior. iemand anders nog iets? |
|
Shinki Erelid
|
gezellig zeg.
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
wat is maple story? |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
MMORPG. t zal wel weer vals alarm zijn... |
|
Shinki Erelid
|
Quote NeaRoW: MMORPG. t zal wel weer vals alarm zijn... ? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
STFI? wiki heeft heeel veel afkortingen daar van
Mass Morph O.o Role Playing game? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
massive multiplayer online role playing game;) |
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
wel eens gespeeld ja, maar toen ik ze kwamen met van die klote nummers om in te loggen was de lol er af. + had ik natuurlijk weer verkeert opgewadeert. miss miss miss miss |
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
Hier was toch al een topic over. En maple zuigt best wel erg. |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Quote Skater: speelt hier iemand dat??? ik heb een lvl 17 archer en een lvl 10 warrior. iemand anders nog iets? Owned. Lv75 Ranger in Mardia |
|
Shinki Erelid
|
|
|
|
heb het weer eens geprobeert. nog geen 30min en de unstaller was actief. wert gek van al die monsters en dat geloop. monsters: ja kan er geen 2 tegelijk slaan. en ze komen spontaan achter je als je in een gevecht bezich bent of uit een warp komt. ga dit spel snel vergeten. |
|
Shinki Erelid
|
je was zeker archer? een warrior kan ongeveer 20 monsters tegelijk slaan als ze binnen 4 cm zitten. |
|
|
Quote Skater: je was zeker archer? een warrior kan ongeveer 20 monsters tegelijk slaan als ze binnen 4 cm zitten. echt waar? oke dan zal ik het wel totaal verkeert gedaan hebben als warrior. |
|
Shinki Erelid
|
ja je moet op je slash blast trainen. als die op zijn hoogtepunt is en jij ongeveer lvl 15 sla je misschien 150-200 en dood je alles om je heen inclusief jezelf want slash blast neemt ongeveer 40 hp punten van je af en als je diep verzwakt bent is dat je einde |
|
|
Quote iLike: Quote Skater: speelt hier iemand dat??? ik heb een lvl 17 archer en een lvl 10 warrior. iemand anders nog iets? Owned. Lv75 Ranger in Mardia owned, level 78 hermit (4/4), level 78 Dragon Knigh (4/4) en level 62 Fire wizard (6/5 ), 4/4 houd in dat van wat je niks nodig hevt dat dat minimaal is. warrior is dat dus 4 int en 4 luk mage 4 str en 4 dex thief 4int 4 str (geld niet voor str bandits) hunter 4 int 4 luk Maar skater, heb je wel een goede build? want op jou level moet je max hp gemaxt hebben en bezig zijn met het maxen van één attack skill volgens mij. weet niet meer wat er na max hp komt. op level 50+ word je voor je build uit gelachen als je die fout hebt. kwam ik ook achter met mijn mage. zieke mensen daar. |
|
Shinki Erelid
|
speel jij de europese versie en zoja hoe heet je daar? ik heb nu een rogue van lvl 19 en daarmee gaat get best goed. alleen die armour is echt duur. een suit van lvl 15 + wapen is al 48,000 mesos. |
|
|
Ik ben allang gestopt met die onzin. je kleding boeit weinig op jou level, je skills bepalen alles, als je die nu fout hebt ben je waardeloos op level 50+. ik had meer dan 250mil. |
|
Shinki Erelid
|
kleding bepaalt je weapon defence. als je nou een bowman of thief bent heb je er inderdaad niks aan. maar mages en warriors bakken zonder hun armor er niks van. |
|
|
Dat is onzin. op level 15 heb je hoogstens +2 int/str/dex/luk en mages hebben geen armor. enigste waarvoor armor belangrijk is is voor warriors en dat geld pas boven level 40. |
|
Shinki Erelid
|
je weet er nog aardig veel van hé? en haat je het ook als mensen je volgen en vragen om geld de hele tijd? ik defame ze dan gewoon.
|
|
|
Ik reageerde er gewoon helemaal niet op, ik defamede slechts de hackers. Ik kan zo de builds van sins, mages en warrior zo noemen als je me zegt welke skills je hebt. best wel simpel. bij mages moet eerst alles in het vergroten van je mp en bij warriors de hp en bij sins de gooi afstand van de sterren. maar blijft een kut spel, geef mij wow maar. |
|
Shinki Erelid
|
ik heb WoW ook hier liggen maar ik ga eerst maplestory spelen tot ik er op uitgekeken ben. ik heb alles wat jij zonet hebt genoemd trouwens.
|
|
|
ik heb de warrior build. 1-aanval (level10) 3-Improving HP Recovery (11) 2-Improving HP Recovery (12) 1-Improving Max HP Increase (12) 3-Improving Max HP Increase (13) 3-Improving Max HP Increase (14) 3-Improving Max HP Increase (15) power strike en slashblast maxen en dan kun je op level 29 en 30 nog 6 punten in iets willekeurigs stoppen. |
|
ArjanDo Erelid
WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
ik speelde het wel ja, ik heb een
Lvl 50 Cleric en een LVL 30 Warrior |
|