downloadsnelheid |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ben vanavond een bestandje aan het downloaden (alles legaal hoor), en het duurt nogal lang... 1,2GB, dus dat was te verwachten, maar wat mij opvalt: de downloadsnelheid loopt op, elke tien minuten ongeveer een 1kb sneller... als het af zou lopen zou ik dat kunnen snappen, maar oplopen? kan iemand mij verklaren hoe dit komt? |
|
nietmeer
|
Fluctuatie der gespreide pakketjes welke voorrang krijgen boven langzame pakjes? Oeff, ik zou t niet weten |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Je hebt 'n goeie aura vannavond... Meer is er niet over te zeggen, geniet ervan |
|
pietjevlip Oudgediende
|
niet echt genieten... hij ligt nu op 83,4kb/sec, correctie 83,5... serieus dat ding sprong over terwijl ik typte... en hij begon op 70,2... inmiddels trouwens al 875 MB binnen... volgens eerste schatting wastie om een uur of drie klaar, maar het wordt nu dus een uur of één... voordat we uit de lucht gaan dus... goed nieuws!
Edit: nu dus al 84,1kb, hij groeit nu wel heel snel... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Update: hij staat nu op 90kb/sec, en zo te zien istie nu zelfs vóór half één klaar... hoe meer ik van internet snap, hoe minder ik ervan begrijp... |
|
nietmeer
|
de mijne is de ene keer 256kb en de andere x rond de 80-90kb. helemaal gestoord dus |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Heh, mijn Wanadoo kabeltje is binnen 4 maanden van 100 kb/s max naar 490 kb/s max downloadsnelheid gegaan, zonder dat het abbonement veranderd is. Da's pas apart Oh en pietjevlip, waarschijnlijk ligt het niet aan jouw downloadnselheid, maar aan de beschikbare bandbreedte van de host. |
|
Ikke Oudgediende
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Als ik download, dan download ik met 360 KB/s Nooit sneller, en haast nooit langzamer |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
kpn 300 kb/s down 60 kb/s up en kan het upgraden tot 3000 kb/s down en 600 kb/s up |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
kpn 400 kb/s down, 100 kb/s up En ze mogen zeggen wat ze willen over KPN, maar ik heb nog nooit een storing gehad.. en altijd perfecte service |
|
jacodenni Erelid
|
@ cnc
ik ook nooit storing een perfecte service ps : heb jij ook de experiabox >? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@jaco, nee, ik heb een gewone internetlijn. IPB begin ik niet aan Ik heb voor IPB gewerkt bij de helpdesk, dus weet wel t een en t ander van t functioneren van het apparaat, of juist niet functioneren Dus ik hoef zelf haast nooit de helpdesk te bellen zou ik IPB nemen, maar ik hoef het net, ik heb hier een prima systeem staan.. |
|
jacodenni Erelid
|
@ cnc
ok |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Jij wel dus? de enige reden waarom ik IPB zou nemen is om goedkoop met naomi te bellen |
|
jacodenni Erelid
|
@cnc
ze zijden dat er later ook tv draadloos op de experiabox komt dus daarvoor is het makelijk (wel handig als je een groot huis hebt ) |
|
jacodenni Erelid
|
@ cnc je kan ook bellen via skype |
|
nietmeer
|
ah ik heb dan ongeveer 250kb down en 60 kb up, maar ik download bijna nooit dus merk er eigenlijk niks van |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Normaal heeft mijn kabeltje een veel hogere snelheid hoor... Quote: waarschijnlijk ligt het niet aan jouw downloadnselheid, maar aan de beschikbare bandbreedte van de host. dat zou zo maar eens kunnen... stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb... je kunt nog zo snel kúnnen downloaden, als je niet meer aangeboden krijgt, heb je er niks aan... |
|
Ikke Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: kpn 400 kb/s down, 100 kb/s up En ze mogen zeggen wat ze willen over KPN, maar ik heb nog nooit een storing gehad.. en altijd perfecte service Een van mijn collega's is van Home overgestapt naar KPN, sindsdien nooit meer 'n klacht gehad... Ik probeer mijn ouders ook tot die actie aan te zetten, tot nu toe zonder succes -___-' |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Home = Useless... Ben blij met het netwerk hier op het stadhuis... voor als ik me verveel... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik heb bij Casema ook nooit klachten. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
zit nu op 510kb/sec... |
|
nietmeer
|
nouja veel plezier met het gene wat je gedl hebt ik dl meestal met 800kb/s en als ik op een 8mbit server haal ik 1.35mb/s |
|
Renegade of Funk Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 175 Wnplts: Amersfoort
|
Orange Family theoretisch zou ik 20Mbit download moeten hebben maar ik haal echter maar 12Mbit wat neer komt op zo'n 1,0MB/s (1024KB/s) |
|