de slechtste game ooit |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
heeft je ooit €55,- (voorbeeld) voor een game neergelegd, die je tijdens het spelen waardeloos vond? drop het hier ik begin de aftrap: truecrime-streets of LA. O V E R A L bugs! je kon bijv. gewoon door hekken/muren/schuttingen lopen, het liep vaak vast, het schieten is haast onmogelijk |
|
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
wat dacht je van: koop geen EA spellen meer. EA maakt er echt een zooitje van op momend. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dit topic bestaat al Mmore: Yeahh |
|
|
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
alle fifa spellen |
|
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
hm nee eigelijk niet.. ik koop alleen waarvan ik zeker weet dat het een goed spel is alhoewel.. ik heb ooit eens 40 euro voor een DS spelletje neergegooid, Lost Magic.. op zich een cool spel, maar het verhaal is echt in een paar uur uit te spelen, en dan begin je het verhaal nog een keer maar dan met die stats die je hebt.. dus dat wordt saai en als je op internet gaat spelen dan lagt het gigantisch.. dus neuh t idee vant spel is leuk, maar ze mochten van mij wat meer verhaal erin stoppen |
|
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
HEDZ - Hasbro interactive.. ergerde me er de pleuris aan..(destijds) |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Crash Benicoot - Twinsanity |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote Gleadar 1992: alle fifa spellen helemaal meeeens en de sims natuurlijk |
|
|
Janyke Senior lid WMRindex: 666 OTindex: 145 Wnplts: Culemborg
|
Quote jacodenni: Quote Gleadar 1992: alle fifa spellen helemaal meeeens en de sims natuurlijk ook mee eens.. heb er een hekel aan |
|
|
nietmeer
|
harry potter 3 voor de gc die is lelijk |
|
|
nietmeer
|
Quote b2py: harry potter 3 voor de gc die is lelijk @B2py dan heb je hem nog niet in persona gezien. @Ik speel zelf alle Battlefield spellen van EA los van patch 1.3 voor battlefield 2 waarbij alle wapens scheel werden en je met een tank dwars door gebouwen kon schieten... Ik wil niet anders, heb ook alle NFS spellen van de eerste tot der laatste (welke ik mocht testen van EA) Need for speed Pro Street. |
|
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
De Sims, kwalitatief gezien, is een fantastisch spel. Dat je het niet leuk vindt heet smaak. Ik heb het zelf één keer gespeeld, en vond er niks aan. Happens.
Mijn grootste miskoop, echter, was Enter The Matrix. Goede godheden, wat een hoop fouten zitten er in dat spel. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
The hunt for the Red Oktober..
Leek me leuk - maar het speelde niet
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Denix: Quote b2py: harry potter 3 voor de gc die is lelijk B2py dan heb je hem nog niet in persona gezien. Ik speel zelf alle Battlefield spellen van EA los van patch 1.3 voor battlefield 2 waarbij alle wapens scheel werden en je met een tank dwars door gebouwen kon schieten... Ik wil niet anders, heb ook alle NFS spellen van de eerste tot der laatste (welke ik mocht testen van EA) Need for speed Pro Street. Probeer de G.I-joe mod als je die nog niet hebt.. hij staat op mijn server Gi-Joe.mini |
|
|
dissy Senior lid WMRindex: 609 OTindex: 94 Wnplts: renkum &am S |
ik heb ooit een spel gehad op de ps2 hete xSquad bijna elke ps2 gamer nam dat spel er bij als je er een spel bij moest nemen als je je ps2 kocht omdat het toen zo goedkoop was
nou daar gaat je 15 euro DOEI |
|
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
ps2 the urbs? NIET DOEN! |
|
|
BlueWolfje Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 1 S |
|
|
|
nietmeer
|
Quote jacodenni: Quote Gleadar 1992: alle fifa spellen helemaal meeeens en de sims natuurlijk maar sims is wel leuk hoor(met codes...) |
|
|