hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2]

Firefox en IE

06-09-07 19:34:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote Peter Willemse:
Op mijn eigen site heeft IE meer voordelen, bv. javascript werkt er.
Ik kan scrollbalken een andere kleur geven ect.

dan zal je ff bij firefox in je opties moeten kijken want dat kan bij firefox ook :P
je zal javascript wel uit hebben staan
of vaak is het ook zo dat browser aanpassingen via javascript geblokt worden door de browser.. zoals bv kleur van scrollbalken veranderen
staat allemaal in de opties ;)

Quote Ikke:
Je kunt ook gewoon: Ctrl+T dan tab dan zoekopdracht dan enter doen ;) Nog sneller :D

ik typ sneller "g " dan dat ik heel mijn hand heb verplaatst naar de tab en weer terug verplaats voor de toetsen :P
nou ja zal niet veel schelen maar ik vind "g " gewoon relaxt :P

06-09-07 19:37:21 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Konqueror doet 't ook relaxt: als ik 'n stuk test geselecteerd heb is het in linux automatisch ook gekopieerd... En als ik dan met de middelste muisknop in konqueror klikt vraag hij me automatisch of ik de gekopieerde tekst aan Google wil voeren :D

06-09-07 20:22:47 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende

WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Fire fox is relax in de blogs :D hoef je maar op een afbeelding te klikken en word goede grote hoef je geen rare links meer :D :D :D

06-09-07 21:41:22 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik ben verslaafd geraakt aan cooliris, zo makkelijk. Heb je niet tig verschillende tabs open staan. En colorfultabs, verschillende tabkleuren, is leuker dan die grijze tabs. :D

06-09-07 22:59:31 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote Ikke:
Konqueror doet 't ook relaxt: als ik 'n stuk test geselecteerd heb is het in linux automatisch ook gekopieerd... En als ik dan met de middelste muisknop in konqueror klikt vraag hij me automatisch of ik de gekopieerde tekst aan Google wil voeren :D

opera doet dat gewoon gelijk zonder te vragen :P

soms best wel vervelend aangezien ik vaak middelste muis knop gebruik met googlen om gelijk een zooi resultaten te openen in tabs..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven