Xbox 360 |
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik heb een 360 voor mijn verjaardag gekregen. echt wel een vet ding. maar ik vroeg me gewoon af wat ze er hier van vinden |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
X-box is dat dat ding wat na een tijdje verkleurd en sterft - of vergist ik mij? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kijk es naar "the ring of death" of het feit dat sommige xboxen je cd's helemaal bekrast weer uitspugen en daar betaal je dan €400,- voor? daarom heb ik de wii gekocht |
|
Gleadar Erelid
|
WII = wheeeeee 360 = |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
ik vind de 360 vet goed, je kunt er ook leuke spelletjes op spelen zoals forza en test drive unlimited.
Die ring of death wordt al het goed is binnenkort verholpen, maarja das voor jou toch te laat nu |
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Halo 3 kopen over een paar weken man! Ik heb er al zin in! Zoooo vet welke games heb je er bij? |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Olivetti: Ik neem aan dat je de eerste twee ook gespeeld hebt? Dat schijnt goed te zijn voor de volgbaarheid van de verhaallijn
|
|
Gleadar Erelid
|
nog 9 dagen tot halo 3 omg ik kan niet wachten. |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
xbox360oud nieuws maar helaas wel waar |
|
nietmeer
|
ik heb helaas nog de gewone xbox..egt BALEN dan halo 3 alleen voor de 360 komt...wel logies maar kom op 1 en 2 werden een hit op de eerste...egt jammer,nu kan ik zometeen een godsvermogen uit geven aan een cosole |
|
nietmeer
|
ik heb een PS3 en een Wii, maar er zal niet snel een X-Box bijkomen. Een console van Microsoft heeft me altijd al koude rillingen van angst gegeven. |
|
nietmeer
|
is dat niet zo'n hele dure cd schredder ? ik vind hem trouwens niks om een aantal redenen. - Je kan er zelf geen nieuwe onderdelen inzetten om deze op te waarderen, dit kan ik bij mijn pc wel. - Hij is van Microsoft, en er kan geen Linux op. - Je kan niets instellen, je mag zelfs niet eens kiezen of je hem neerlegt of rechtop zet (anders vernielt ie je schijven). |
|
nietmeer
|
wii |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
idd, wiiiiiiiiiiiiiiiiii link |
|
nietmeer
|
die is goed |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik heb ook een 360, sterker nog, ik heb er 2... |
|
nietmeer
|
Quote heb ik: ik heb ook een 360, sterker nog, ik heb er 2... wat moet je er mee (rijmt ook nog) |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Ik heb er 1 bij mn vader en 1 bij mn moeder... |
|
Poeki Senior lid
WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
xbox 360 is veeet ik moet alleen zeggen dat ik ik draadloos uhm dingen heb waar al die knopjes in zitten en die batterijen gaan vet snel doorheen |
|
Poeki Senior lid
WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
ps niet doorheen als eruit vallen maar dat ze dus opaken |
|
Gleadar Erelid
|
Quote Poeki: xbox 360 is veeet ik moet alleen zeggen dat ik ik draadloos uhm dingen heb waar al die knopjes in zitten en die batterijen gaan vet snel doorheen dankje fijn om te weten |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote Poeki: xbox 360 is veeet ik moet alleen zeggen dat ik ik draadloos uhm dingen heb waar al die knopjes in zitten en die batterijen gaan vet snel doorheen het zijn prima dingen, maar ze zijn gewoon afgeleverd zoals microsoft dat altijd doet: VEEL TE SNEL |
|
De Dikke Viking Senior lid WMRindex: 303 OTindex: 47 Wnplts: dirksland S |
het enige goeie aan de XboX 360 is dat Project Gotham Racing een game ervoor is, maar dat overtuigt mij niet genoeg om em te kope (niet dat ik geld ervoor heb maar...) |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Playstation 3! |
|