Volledig scherm |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik kan spelletjes op mijn laptop, zoals bv Bookwurm de Luxe, ook al heb ik de optie volledig scherm in de opties van Bookwurm aangevinkt, niet meer in een volledig scherm spelen. Ik krijg een zwart scherm het in het midden het spel. Weet iemand misschien een oplossing? Bedankt vast. |
|
|
nietmeer
|
ik weet niks van laptops enz |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Reageer dan niet, Einstein. |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Giovanni: Ik krijg een zwart scherm het in het midden het spel. ?? die zin snap ik niet... |
|
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Misschien heb je de 'Small version' geďnstalleerd, ipv de 'Normal version'.. Dan heb je bepaalde functies niet mee geďnstalleerd! |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Andreesie: Quote Giovanni: Ik krijg een zwart scherm het in het midden het spel. ?? die zin snap ik niet... Normaal als spel op volledig scherm ingesteld staat onder opties van het betreffende spel, dan krijg je een schermvullend spel. Ik krijg nu een zwart scherm met in het midden het spel. @Thommy-Ik denk dat ik per ongeluk iets gewist heb, waardoor ik geen volledig scherm meer krijg. Zelfs de standaard spelletjes zoals bv Pinball krijg ik nu een zwart scherm met in het midden, in het klein, Pinball. |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
oh, dat. waarschijnlijk is het idd een bestandje dat de resolutie van je scherm tijdelijk verandert, dus tijdens dat je het spel speelt. dan moet je dus voor dat je het spel speelt handmatig resolutie op bijv. 640X480 zetten en dan spel starten. kijk eens wat er dan gebeurt |
|
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
F4 Dat wil nogal eens helpen. |
|
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote RonHunter: F4 Dat wil nogal eens helpen. Alt-F4 was het toch? Nooit last van |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
@Ron @Thommy-Aan jullie heb je ook niks. @Andreesie-Hoe doe ik dat? |
|
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zet dan ook geen rotzooi op je PC |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Bookwurm is geen rotzooi. Zoals ik al zei, ik heb waarschijnlijk p.o. iets gewist. Sukkel die ik ben. Helpt een nieuwe gebruikersaccount misschien? |
|
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Helpt een nieuwe gebruikersaccount misschien? valt te proberen maar ik denk het niet rechts klikken op je bureaublad -> eigenschappen -> tabblad instellingen daar kan je je resolutie wijzigen probeer het daar is mee op dezelfde resolutie zetten als je spel |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
@Andreesie-Helpt niet. @Nizzle-Gefeliciteerd met je verjaardag btw Als ik op eigenschappen klik van Bookwurm staat 640x480 niet aangevinkt, doe ik dat verandert er niets. |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
dus toen had je dit: Quote Nizzle:
rechts klikken op je bureaublad -> eigenschappen -> tabblad instellingen geprobeerd? en dan niet de spel eigenscahppen veranderen? oja, waar kan ik dat downloaden? kan ik effe kijken ernaar |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Andreesie allemaal geprobeerd. Helpt niet. Mijn zwager heeft Bookwurm de Luxe er op gezet en de registratiecode gekraakt. Hij weet ook geen oplossing. |
|
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Nizzle-Gefeliciteerd met je verjaardag btw Als ik op eigenschappen klik van Bookwurm staat 640x480 niet aangevinkt, doe ik dat verandert er niets. danku in het spel die 640x480 aanvinken en dan sluiten zoals ik zei je resolutie wijzigen naar dezelfde resolutie als het spel dus 640x480 en dan het spel weer starten |
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
alt enter of control enter? |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
resolutie in het spel zo laag mogelijk zetten, full-screen uit, vervolgens je computer uitzetten, 5 minuten wachten, computer opstarten, en het spel starten... tot slot de instellingen weer zetten zoals je wilt, mét full-screen... werkte bij mij in ieder geval... suc6 |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Is opgelost. Ik had bureaublad centreren aangevinkt ipv Volledig scherm (geen kader). |
|
|