Heeeeele domme klant |
nietmeer
|
Ik werk dus op de helpdesk van een grote lampen fabrikant welke toevallig ook de cd uitgevonden heeft. Nu beld mij net een klant die vraagt het volgende... Klant -> Meneer ik heb bij mijn internet een telefoon gehad... Ik -> euhmm, jah dat begrijp ik, maar wat is het probleem, want wij leveren geen internet mevrouw, u moet bij uw ISP zijn. Klant -> neeh, die sturen mij naar u omdat de roter (zo sprak ze het uit) het probleem is... Ik -> uw router bedoelt u zeker ? Klant -> ja dat bedoel ik Ik -> en wat is het probleem precies mevrouw ? Klant -> nu staat er inde handleiding van de telefoon dat je er het internet mee op kunt, maar het werkt niet.. Ik -> werkt het draadlose internet wel op uw computer mevrouw, of ook niet ? Klant -> computer ? draadloos ? hij is niet draadloos en een computer heb ik niet... Ik -> euhmm, oke en waar komt u dan precies niet uit ? Klant -> waar moet die kabel in de telefoon ? ik heb nergens zo'n aansluiting voor een netwerk kabel ! zulke klanten wil de hele dag wel hebben, vind ik helemaal niet erg Echt, wat hebben we hier gelachen... Edit heb ik: Dubbel aangemaakt, 1 verwijderd |
|
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Ik werk @ C1000 en ik heb een hekel aan klanten die zeggen van: "De hele winkel staat vol met vullers maar jullie hebben geen Roomboter? waar slaat dat op." daar heb ik een gloeiende hekel aan, want het ligt niet aan de hoeveelheid vullers of het wel of niet in de schappen staat of achter ligt xD |
|
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
maar wel lache |
|
|
dissy Senior lid WMRindex: 609 OTindex: 94 Wnplts: renkum &am S |
WAHHAHAHAHAHAHAH ik zou zeggen ja je meot hem oopendraeien en dan je draad tussen de deksel en de chip douwen en dan weer dichtdraaien dan meot tie het als het goed is doen |
|
|
nietmeer
|
We krijgen regematig van die domme klanten die niet snappen wat ze aan het doen zijn. Mensen die ons boos opbellen omdat ze van de ISP te horen hebben gekregen dat hun router niet werkt tenzij de stroom en de internet stekker erin zitten "hij is draadloos, het staat met koeie letters op de doos !!" Of ze hebben een probleem met hun 10 jaar oude cd speler: "hij speelt jullie 8,5 gig dual layer dvd mp3 schijven niet af, hoe komt dat ?" Mijn windows 98 webcam doet het niet onder windows vista, hoe komt dat ? Ik eis dat u mijn 8 jaar oude webcam nu compatible maaktAls of ik zo een driver uit me hoge hoed kan toveren |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hou ons op de hoogte als er weer zo'n geval is! |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
bij flips maak je wat mee zeg |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
blijkbaar wel mijn vader werkt bij flippers (voor 1 dag nog ofzo) |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of je hebt ze geholpen en dan vragen ze het nog een keer aan een collega...zo irritant. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Was zeker afwezig toen het IQ uitgedeeld werd. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Niet iedereen kan alles weten Als je de afgelopen 10 jaar in een grot geleeft hebt dan snap ik wel dat je zo reaegeert |
|
|
nietmeer
|
Mmore wie leeft er nou 10 jaar in een grot |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Sly Stone |
|
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Usitarie: Ik werk @ C1000 en ik heb een hekel aan klanten die zeggen van: "De hele winkel staat vol met vullers maar jullie hebben geen Roomboter? waar slaat dat op." daar heb ik een gloeiende hekel aan, want het ligt niet aan de hoeveelheid vullers of het wel of niet in de schappen staat of achter ligt xD Daar ben ik bij ikea pas echt tegenaan gelopen. maar daar heb ik ook echt het logistieke en overige processen leren kennen. Dan kijk je er heel anders tegen aan. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Of mensen die 'n helpdesk bellen met de boodschap: "Ja, euhm, tsja, m'n, euhm, computer is kapot" Nee echt, ik dacht dat je belde om 'n kappersafspraak te maken |
|
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben ook wel eens in een cdwinkel gevraagd of ze me konden helpen.
Zeg ik doodleuk: "Ik zoek een CD".
Nee echt? |
|
|
nietmeer
|
Ik heb een keer toen ik stage liep een man aan de telefoon gehad die me vertelde dat zijn monitor het niet meer deed.
Dus ik vroeg of hij lampjes zag branden en of de stekker erin zat, maar hij was te bang om naar zijn computer te lopen omdat hij dacht dat zijn monitor zou ontploffen.
Ik vertelde hem dat dat niet zou gebeuren en vroeg hem waarom hij dat dacht. Bleek het dat zijn monitor aan het roken was en vroeg aan mij wat hij eraan moest doen. Toen heb ik hem maar geadviseerd om het stroom uit te zetten en hem te blussen. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Na een flink gedoe met mn PC wat zo'n twee weken duurde, heb ik de helpdesk teruggebeld om ze te bedanken voor de hulp... dat soort telefoontjes zullen ze niet vaak krijgen daar... |
|
|
nietmeer
|
jawel, maar die worden gelijk gecancelled als "thank you Calls/E-mails" en verder niet behandelt. Sorry yoh... |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
De reden waarom ik dat deed was omdat ik het zelf belangrijk vindt om dat soort dingen af te sluiten, niet eens echt om te bedanken, maar ik zie het zo: Als je een klapband hebt met je fiets, en je hebt geen spullen bij je om die band te herstellen (of zelf niet de vaardigheid) en er stopt iemand om je te helpen, dan bedank je die persoon toch ook als hij/zij je geholpen heeft? |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik vind het zo heerljk om even van en domme te spelen bij zo'n helpdesk, om dan te horen hoe ze je allemaal moeilijk laten doen: "ja dan moet u even deze software kopen" "die staat gatis op het web" "ja, maar die versie loopt niet op Windows 98,en die van de cd wel" |
|
|