Songteksten in je mediaplayer |
nietmeer
|
Met deze plugin zoekt je MP ze erbij. Wel even op bende scannen he, hier was ie veilig maar one never knows. Voor Winamp. Wederom, even scannen voor installatie. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb 'm voor Winamp nu.. Hij werkt echt goed voor mij geen slingers aan de wand geen diner, geen restaurant geen cadeau's geen handen schudden geen advertentie in de ochtendkrant mensen lopen zij aan zij hand in hand gaan zij voorbij ik zie liefde in hun ogen waarom nooit bij mij |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
Barcelona, ‘t station drukke minse, corazon ik woj ligge in de branding ik keek ni oet, en ik veel dat ik doar niks an oaver heel kwaam dor ‘n hiele zachte landing vet bedankt het werkt echt goed, niet alle liedjes maar bzb en rowwen heze is ook niet zo heel bekend |
|
nietmeer
|
je kan de teksten er bij zoeken en ze er ook inplakken Of t onthouden wordt weet ik nog niet, succes |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Tot MP 10 zat er geloof ik zelfs nog een ondertitelings-functie in... dan kon je je eigen songteksten synchroniseren... |
|
leo-rcc Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 8 S |
Waanzinnig goed zeg. Werkt als een tierelier, dank je voor de link.
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn mediaplayer heeft die functionaliteit ingebouwd zitten |
|
nietmeer
|
Jij draait toch op linux |
|
Ikke Oudgediende
Ja.. Linux heeft ook mediaplayers Ik draai Amarok 1.4.7 ... Die haalt automagisch allerlei informatie over liedjes, artietsen, nummers, albums, etc van wikipedia af. Hij downloadt voor mij de songtext van lyrc.net.. Heeft 'n Last.fm updater ingebouwd zitten. Kan met 'n hele rits aan media-apparaten overweg (iPods, MTP-apparaten, etc..) enzovoort |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@Amarok rocks Als er één reden is om over te stappen dan is het wel Amarok. Alles er op en er aan en gratis ook nog. Afpelen, branden, lyrics (en zijn ze niet te vinden op internet, dan kun je ze zelf toevoegen), geeft informatie over de artiest en het album, tags wijzigen/toevoegen, radio (zelfs radio 1,2,3,4 en de rest doen het prima), podcasts, afspeellijsten, sorteren, zoeken, Now Playing, Last FM, ehhhhhhhh....... wie vult aan ? |
|
Ikke Oudgediende
@Storm: Oeh, Scripts.... Veel scripts |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: @Storm: Oeh, Scripts.... Veel scripts En zit er geen geschikt script tussen, dan bouw je hem zelf ... Overigens al eens het album Amarok van Mike Oldfield afgespeeld in Amarok? Geeft Amarok een leuke boodschap |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
@Ikke & stormzoeker klinkt fantastisch maar is hij ook te krijgen voor windows? |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote .:T!M:.: @Ikke & stormzoeker klinkt fantastisch maar is hij ook te krijgen voor windows? Op het moment nog niet helaas... en of het er komt voor Windows is de vraag. Er zijn hele discussies over gaande op sommige forums of Amarok 2 ook onder Windows zou moeten draaien |
|
Ikke Oudgediende
@tim: Jep.. Hij compileert op Windows... Daar komt ook meteen het probleem naar boven: je moet 'm zelf compileren |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
@stormzoekerbalen S: het zag er wel mooi uit @Ikkeveeeels te moeilijk ik snap niet eens wat compileren is *wikipedia* |
|
Ikke Oudgediende
Muah, de collectiescanner schijnt 't ook niet te doen in de windowsversie |
|
Juuuuuul Lid WMRindex: 64 OTindex: 19 Wnplts: Den Bosch
|
An old man turned ninety-eight, he won the lottery and died the next day It's a black fly in your Chardonnay, it's a death row pardon two minutes too late And isn't it ironic, don't you think?
Thanks! |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
het zou al helemaal perfect zijn dat als je WMP in je taakbalk hebt staan en je laat dat venster omhoog gaan, je de tekst te zien krijgt maar toch onzettend bedankt man |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik haal een hoop van WMP, maar mixen en tunen doe ik allemaal met S-soundforge 8.1. Overigens even een tipje voor de liefhebbers: Lucky Seven Radio.com Alles te vinden. |
|
n4mb3r Senior lid WMRindex: 673 OTindex: 39 Wnplts: oirsbeek
|
Hit 'Em Up Tupac Shakur I ain't got no motherfuckin friends That's why I fucked yo' bitch, you fat motherfucker (take money) WEESSSSSSIIIIIDE!! Bad Boy killers (take money) You know the realest is niggaz (take money) We bring it to you (take money) heftig, hoe heb je dat gefikts |
|
Sjuutje Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 3
|
Oooh. Da's een goeie. Bedankt! |
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
Wow! Dat ding vind er veel zeg is erg handig in combinatie met de altijd op voorgrond functie altijd direct meezingen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Bump Had 'em weer nodig. Geweldige plugin Edit: hij doet t niet meer.. even de laatste versie zoeken Edit2: Dit werkte |
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
mmm handige plugin |
|