World in Conflict |
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Mmore: is er (voorzover jij weet) al een NL server online? |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nop, volgens mij niet.. Ik zal er is op letten Zojuist mijn allereerste goude medaille gekregen Air Combat ExcellencyAwarded to those who display combat excellence in the Air role.Die gouden zijn echt harstikke moeilijk te krijgen  Had superveel geluk dat ik tegen ubernoobs speelde  |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Gefeli... ik gaat hem kopen zodra ik geld heb... de nieuwe PC is inmiddels rond Edit: nou ja, niet letterlijk rond natuurlijk... |
|
|
Mmore
Administrator
|
Massgate  De eerste zilveren medailles beginnen al beginnen te stromen link  |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: Netjes... Zodra ik GRAW:2 en RB6:V klaar heb, dan AC even uitspelen, kijken of tegen die tijd SCC uit is, dan staat WiC boven op het lijstje... dus nog 4 of 2 te gaan  |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
|
Mmore
Administrator
|
De trial is overigens multiplayer only en bevat alle mappen en volledige spelmodussen. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik heb geen haast, er komen een hoop goeie games uit... update: TimeShift Call of Duty 4 Assassins Creed Splinter Cell ConViction ofwel: ik moet maar ff gaan sparen, WiC komt later wel een keer  |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Grrr... het spel is hier redelijk vern**kt, ik kan niet langer dan 5 minuten spelen, dan krijg ik het "er is een fout opgetreden in wic.exe" "verzenden/niet verzenden" schermpje  |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Ad: probeer je graphics wat lager in te stellen... wil nog wel eens helpen... |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Probeer je magazijn wat minder vol te proppen - dat is slecht voor de sluitveer - en reinig je wapen met OX-192 volgens onderhouds boekje.. en vergeet niet een condoom op je loop te leggen..
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote pietjevlip: @Ad: probeer je graphics wat lager in te stellen... wil nog wel eens helpen... Ze staan op het laagste van het laagste? Ik heb de graphics hoger/lager gezet, helpt allemaal niks... |
|
|
Mmore
Administrator
|
Wat voorn computer heb je? Hij runned hier perfectly fine  |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
CPU 2.0 GHz pentium 4.. 140 GB vrij ruimte, Geforce4 Ti 4200 with agp8x
Meer info nodig? |
|
|
Mmore
Administrator
|
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Alleen de videokaart.. damn, die zijn meestal duur  |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
valt wel mee hoor... ik kom door de recommended-test heen met alles vol behalve OS (kan ook niet vol  ), en heb een Geforce 8600GT van 256MB, en die kost op het moment rond de €90 volgens mij... duur? voor een videokaart niet... |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Pietje voor een student die van €42 per maand moet rondkomen is dat wel veel  Heb nu nog €40 op mijn rekening.. oja, ik ga ook nog wel eens uit enzo  |
|
|