dingen die niet bestaan |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Waarom staat er in mijn verkenner een A: terwijl ik geen floppy drive heb? En mijn zogenaamde ingebouwde infaroodapparaat in een stralingwerende kast? Wie kan me helpen om deze onzin weg te krijgen?? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
A: is gewoon een gereserveerd station... Volgens mij moet je het weg kunnen halen, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote tosti: ga naar apparaat beheer
configuratiescherm/systeem/hardware/ apparaatbeheer
en daar zoek je je USB stick op, ergens bij schijfstations denk ik...
dan dubbelklik, of rechtermuisknop-eigenschappen, en daar moet je ff al die tabbladen afgaan en dan staat dat daar waarschijnlijk ergens... dat misschien en wat bedoel je met: 'mijn zogenaamde ingebouwde infaroodapparaat in een stralingwerende kast'? |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
een infrarood dat tegen stralingen kan door een speciaal metaal hoesje |
|
lucb1e Erelid
[quote=Andreesie]en wat bedoel je met: 'mijn zogenaamde ingebouwde infaroodapparaat in een stralingwerende kast'?[/andreesie] Dat de kast van mn pc stralingwerend is, en dat hij een zogenaamd infaroodapparaat heeft, wat er dus niet zit. Maar hoe krijg ik die onzin weg? |
|
Ikke Oudgediende
1. Infrarood is geen straling, maar 'n elektromagnetische golf 2. 'n infraroodpoort IN 'n kast is sowieso nutteloos, je hebt direct contact nodig tussen twee IR-sensoren om 'n verbinding tot stand te kunnen brengen |
|
lucb1e Erelid
Quote Ikke: 1. Infrarood is geen straling, maar 'n elektromagnetische golf 2. 'n infraroodpoort IN 'n kast is sowieso nutteloos, je hebt direct contact nodig tussen twee IR-sensoren om 'n verbinding tot stand te kunnen brengen Maar mijn vraag was hoe ik het weg kreeg, het bestaat toch niet |
|
nietmeer
|
windows verwijderen en als je het echt noodzakelijk vind ook nog is herinstalleren.. |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Yeah right.
Om het diskettestation weg te halen moet je in je BIOS kijken. Bij het opstarten van je pc herhaaldelijk op Delete drukken, dan kom je in je BIOS. |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Ikke: 1. Infrarood is geen straling, maar 'n elektromagnetische golf elektromagnetisch is ook straling, röntgen straling is elektromagnetisch, net als licht, maar dan een hele andere golflengte, onthoud dat goed;) waarschijnlijk heeft de TS een infrarood apparaat om infrarood van haar mobiel ofzo te ontvangen of de optie voor afstandsbediening |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
wat is dan de echte gamma/beta/alfa straling?
Ben het met je eens dat licht enz ook straling is, maar zeker een ander soort straling als gammastraling. |
|
Ikke Oudgediende
Nee, elektromagnetisch zijn golven... Je hebt drie soorten straling:
1. Alfa straling: bestaande uit 2 protonen en 2 neutronen. Een helium-4-ion zonder elektronen dus
2. Beta-straling: bestaande uit een vrij elektron
3. Gamma-straling: hoog-energetische fotons |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
dus hieruit concludeer ik dat licht géén straling is? Gelukkig, anders snapte ik t helemaal niet
en licht is een golf met deeltjeskarakter, of deeltjes met golfkarakter, of iets daartussenin... |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Ikke: en in de fictie natuurlijk Delta-straling... maar wat was dat ook weer... |
|
Ikke Oudgediende
Als je gaat kijken hoeveel soorten straling er in Star Trek voorkomen, dan passeert het hele griekse alfabet de revue |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ik stap over op chinees, dat heeft meer letters karakters |
|
nietmeer
|
een goed functionerende windows computer. |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Aranarth: dus hieruit concludeer ik dat licht geenn straling is? Gelukkig, anders snapte ik t helemaal niet licht = straling maar dan zichtbaar net als infrarood (warmte), dat is straling, niet zichtbaar en ook licht |
|
pietjevlip Oudgediende
|
licht is straling, en straling is licht... wat weegt straling? niet veel... dus is het licht |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
besta ik eigenlijk wel? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote KairA: besta ik eigenlijk wel? Wat denk je zelf? |
|
pietjevlip Oudgediende