Battlefield 2142 & 2 |
Preddie Senior lid
 WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Hey, ik heb een eigen clan op BF 2142 en BF2, en ik vroeg me af of hier wat mensen zitten die wel in een clan willen. Het is een leuke clan met members uit heel europa. darknightsoldiers.freeforums.org is het forum van mn clan. Ik hoor het wel  |
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
welke versies ? |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb 2, maar ik vind er niets aan  |
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
BF is echt een serie die veel en veel te zwaar is... zelfs BF-V was al aan de zware kant, en het is alleen maar erger geworden... en veel te veel focus op MP... |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik vind de Wake Demo nog het beste..
|
|
|
Preddie Senior lid
|
Quote jacodenni: welke versies ? gewoon 2142 en 2, maar als je andere versies speelt, is het ook in orde  We spelen ook nog ET:QW. Je moet even wennen aan alle besturingen enzo, maar na een tijdje gaat het wel goed. Ik ben nu bijvoorbeeld de beste sniper uit mijn clan Je bent natuurlijk ook welkom als je andere spellen doet, zolang het maar online is  |
|
|
jacodenni Erelid
|
@cola-freak ik had het niet over welke battlefields maar over welke versie dus de laatste volledig gepatchte versie of een oudere |
|
|
Preddie Senior lid
|
sorry, verkeerd begrepen  We spelen met de laatste patch, 1.25 van 2142 en de 1.40 ofzo van 2 |
|
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
als je me(doctor_who[nl]) ziet lopen en dan neergeknalt word  , bedoel ik dus hallo. bf2142 v1.25 |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het laden is ook echt à la EA... Net zoals bij The Sims duurt het gewoon VEELSTE lang! Dan denk je misschien: Maar het kan niet anders.. En dan speel je World in Conflict en dan begin je toch wat vragen te zetten bij die gasten achter Battlefield  |
|
|
Preddie Senior lid
|
Quote possible: als je me(doctor_who[nl]) ziet lopen en dan neergeknalt word  , bedoel ik dus hallo. bf2142 v1.25 Als je word geheadshot (nieuw woord voor de van Dale) door mij Predator007, bedoel ik ook hallo  Quote Mmore: Het laden is ook echt ?a EA... Net zoals bij The Sims duurt het gewoon VEELSTE lang! Ach ja, het laden is het wachten waard als je eenmaal bezig bent  |
|
|
slim-shady Junior lid WMRindex: 14 OTindex: 2 Wnplts: doesburg
|
ik speel het wel en vnd het leuk en wil graag in een clan |
|
|
Preddie Senior lid
|
welcome in the clan  xfire: deathcom007 |
|
|
jacodenni Erelid
|
ik speel alleen battlefield 1942 laatste versie dus ik kan wel erin komen mijn xfire : jacodenni - - verassend he |
|
|
Preddie Senior lid
|
ok, toegevoegd |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ok - 1942 - is wel mogelijk maar ik ga niet 2142 importeren in de gelederen.. nog niet
Xfire.. even kijken
ok - drie-k'raaien.. |
|
|
Preddie Senior lid
|
Voor de rest niemand?  |
|
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
sorry, niet altijd de tijd en veel EA (verbindings problemen) problemen. maar kan gestaag spelen, maar niet clan waardig. wil me dan wel 120% kunnen geven. indrukwekkende score trauwens. maar je mag me altijd wel toevoegen in de buddy lijst, doctor_who[nl] zet in het bericht dan: wmr. |
|
|