Internet, IEniet FFwel |
Skam Senior lid
WMRindex: 553 OTindex: 122 S |
Hey WMR'gangers.. Ik zit nou al 2 dagen met het volgende probleem : Als ik op internet explorer klik(IE7) dan staat et kan de pagina niet vinden naar welke site ik ook ga .. maar als ik het dan met mozilla firefox (FF) probeer dan kan ik gewoon op internet ? weet iemand hoe dit komt ... als ik mijn pc op start krijg ik 2 rare errors te zien van kan 'blabla' niet laden ofzo ? Mvg. dylan ik zal de plaatjes van de errors zometeen even posten. |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Misschien een proxy ingesteld in explorer? |
|
nietmeer
|
wat is het probleem nou eigenlijk.. je wil toch zoiezo niet met IE het internet op anyways check je proxy settings en doe ook ff cookies enzo verwijdere enne datum en tijd moet goed staan.. vraag me niet waarom maar IE gaat huilen als het niet zo is |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Cookies kunnen de internetverbinding niet beinvloeden en datum en tijd zijn alleen belangrijk voor beveiligingscertificaten. Firefox gaat ook huilen als je datum en tijd niet goed zijn ingesteld omdat de geldigheidsdatum van SSL-certificates tegen de lokale tijd wordt gehouden |
|
Skam Senior lid
WMRindex: 553 OTindex: 122 S |
Oke , maar ik gebruik FF dan wel maar daar kan ik geen flash player downen ..? dan zeg ie mislukt en handmatge installatie helpt ook niet ? iemand een op lossing |
|
Ikke Oudgediende
Wat gaat er dan mis tijdens de installatie van Flash? |
|
nietmeer
|
Kijk anders even voor een flash player hier |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
nietmeer
|
Ik wil online spelletjes spelen van Zylom op mijn laptop... Alleen gaat FF meteen over de flos en sluit ie alles af op het moment dat ik een spel wil openen. Waar kan dit aan liggen? |
|
nietmeer
|
Na lange tijd niet op Zylom te zijn geweest en jou vraag lezend heb ik het even uitgeprobeerd met FF. Ik zit al een spel te spelen maar moest wel eerst even java installeren omdat ik daar lange tijd niet ben geweest en omdat mijn pc vorige week is geformateerd. Misschien staat je pop-up blokkering te hoog ingesteld? ik zou het anders niet weten ..... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Cookies kunnen de internetverbinding niet beinvloeden en datum en tijd zijn alleen belangrijk voor beveiligingscertificaten. we hebben het hier wel over IE hea half windows werkt niet als je datum en tijd niet goed staan haha *spreekt uit ervaring* |
|
Ikke Oudgediende
Half Linux ook niet maar dat is wel zo, allerlei processen (vooral geplande taken en zo) draaien op de systeemklok, het is best belangrijk dat die goed staat |
|
klok Erelid
WMRindex: 2.084 OTindex: 82 T |
hmmm... toen ik klein was zat ik al achter internet met internet explorer ik von et vervelend dat de dubbel schermpjes telkens weg vielen toen zij m'n pa: 'gebruik mozilla firefox' en dat deed ik en toen zag ik dat de schermpjes wel bleve dus mozilla firefox is gwn beter |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@klok: alleen een behoorlijk stuk trager... ga Opera gebruiken |
|
De Dikke Viking Senior lid WMRindex: 303 OTindex: 47 Wnplts: dirksland S |
Quote Skam: Oke , maar ik gebruik FF dan wel maar daar kan ik geen flash player downen ..? dan zeg ie mislukt en handmatge installatie helpt ook niet ? iemand een op lossing de oplossing!!! Koop een Mac! |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote De Dikke Viking: de oplossing!!! Koop een Mac! Niet iedereen kan het geld voor een Mac missen... een Mac is niet beter of slechter dan een 'gewone' PC, alleen stukken duurder |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Storm: Mac's zijn absoluut beter, vooral voor Gaming *Sarcasm* |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote pietjevlip: @Storm: Mac's zijn absoluut beter, vooral voor Gaming *Sarcasm* *Mac bash mode aan* Volgens mij hadden we het hier over internet en flashgames.... vind je een mac dan niet een beetje overkill? Als ik last heb van een mug in mijn kamer, grijp ik toch ook niet naar een tank Ach, een een PC kun je tegenwoordig ook voor andere games snel genoeg maken . |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Storm: je kunt maar beter een effectieve oplossing zoeken... een Mac is dat niet een tank zou wel handig zijn, maar je moet zeker weten dat je dan die mug raakt... een ouderwetse vliegenmepper of de blote handen, lees ook FF-plugin, lijkt me verstandiger... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Half Linux ook niet maar dat is wel zo, allerlei processen (vooral geplande taken en zo) draaien op de systeemklok, het is best belangrijk dat die goed staat nooit last van gehad met linux.. dacht dat die op klok van me BIOS draaide? Quote pietjevlip: @Storm: Mac's zijn absoluut beter, vooral voor Gaming *Sarcasm* dat zal je nog vies tegenvallen |
|
Ikke Oudgediende
@Nizzle: de systeemklok en de BIOS-klok zijn een en dezelfde klok Maar ik heb wel degelijk gezeik gehad in Linux met de systeemklok. Niks ernstigs maar wel irritant |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
ander probleem met FF ivm IE, in mn standaardbrowser (FF) kan ik niet hyven met IE lukt t wel, iemand een idee? |
|
Ikke Oudgediende
IEtab -> Firefox-extensie die IE in 'n tabblad van Firefox laadt. |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Nizzle: de systeemklok en de BIOS-klok zijn een en dezelfde klok Maar ik heb wel degelijk gezeik gehad in Linux met de systeemklok. Niks ernstigs maar wel irritant ik bedoelde de klok van rechts onderin bij windows? bij KDE sta hij daar ook.. bij gnome rechts bovenin.. die klok Quote remy: ander probleem met FF ivm IE, in mn standaardbrowser (FF) kan ik niet hyven met IE lukt t wel, iemand een idee? geen problemen mee met FF.. wel met Opera.. nou ja zoveel hyve ik niet.. ik kijk soms is als k weer spam krijg ervan van OMG JE BEN GEKRABBELD of AAH IEMAND KENT JOU blabla die dinge |
|
Ikke Oudgediende
Die bedoel ik ook Hoe denk je dat die klok goed blijft lopen zelfs wanneer je de computer uitzet? Dat ding is de bios/systeemklok... |
|