Draadloze muis/tb |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ben iemand die normaal gesproken alle technologie een eerlijke kans geeft, dus ik gooi niet direct een muis in de prullenbak omdat er batterijen in moeten, maar dat ding blijft irritant doen... dan zit er een vertraging op de reactie, dan weigeren de knoppen, vervolgens blijven diezelfde knoppen juist weer hangen, allemaal van die problemen die ik met een touwtje nog nooit heb gehad... voordat ik em dus wel in de kliko deponeer:
Heeft iemand tips die dit soort problemen kunnen voorkomen? |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Trust? |
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Logitech |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ik ga als het goed is morgen terug met mijn Trust DS3200 set omdat de apenstaartje toets het niet meer doet. De multimediatoetsen werken ook bijna nooit goed en soms loopt de muis vast enzo. Echt rommel dus.
Misschien moet dat ding dat met je computer verbonden zit wat dichter bij je toetsenbord en muis zetten. Helpt misschien een beetje |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Geen trust, logitech... daar kan het volgens mij ook niet aan liggen... de afstand zou ook niet mogen uitmaken, mijn toetsenbord staat verder weg en daarmee geen problemen...
Edit: Ik heb nu gezorgd dat mijn monitor niet meer in het "pad" staat, en sinds dat moment geen problemen meer (afkloppen), zou dat de oorzaak geweest kunnen zijn? |
|
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
ik heb logitech LX-900 volgensmij, geen problemen mee, bereik is ong 3-4 meter dus ik kan ook lui op mn bed ALS de reciever goed op mn bureau staat |
|
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
draadloos.. ik heb er 2 van maar de accu`s en oplader (contact) zijn bij mij het probleem. geef mij maar een muis met een staartje, nooit problemen mee gehad. |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
logitech is trust is 'de s weghalen'-spul @PV: dat kan idd ja, eerst stond hij bij mij ook achter het scherm, en daar zit ook wat magnetisch veld en metaal dat de stralen van de muis naar ontvanger kan verstoren |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
logitech is gewoon het beste, ik kan het weten, want ik werk in een electroshop... ik raad klanten altijd logitech aan, maar die zeuren altijd dat die 10 europ duurder is beter 10 euro meer betalen en een goed ding hebben dan 10 euro minder en dan om het half jaar een nieuwe of zo |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Wilc0: logitech is gewoon het beste, ik kan het weten, want ik werk in een electroshop... ik wil jouw baaan.... en ik heb ook goedkope logitechs gezien, eentje met draad met zo'n coole doorzichtige zijkant die was maar 11,00 euro ! |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
je krijgt mijn baan niet, maar ik kan je wel als je wilt advies geven |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
bijv, over hoe ik een baa krijg in de electroshop? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ligt eraan in welke electroshop je werkt... In een aantal van die winkels vind je alleen maar dozenschuivers die net zoveel van de apparatuur weten als de klant |
|
|
klok Erelid
WMRindex: 2.084 OTindex: 82 T |
kan nie ik heb et ook een tijdje met de draadlose gedaan maar de batterije raken best snel op en dan moet ik iedere keer weer naar mam of naar pap om te vragen of ze de batterij willen verwisselen dus ik doe et weer met de snoer muis |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Ikke: net zo veel als de klant? Probleem is blijkbaar opgelost... blij dat ik USB-poorten zat heb, 4 voor en 6 achter... die ontvanger zit nu voor, mn sidewinder achter, werkt prima |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Pietje: ironie dus |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat had ik heus niet in de gaten |
|