Call of Duty 4 |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Het goede nieuws: de demo is er, en kan gedownload worden en bevat één volledige SP missie... Het mindere nieuws: Zipfile is 1,4GB groot voor sommigen volgt hier het slechte nieuws dat al verwacht werd: CPU: Pentium 4 2.4 GHz or Athlon 64 2800+ or 1.8Ghz Dual Core processor RAM: 512MB RAM;768MB for Windows Vista GPU: Geforce 6600 or Radeon 9800Pro or better... Maar ik vier feest, hier hebben wij PC-gamers twee jaar op gewacht... als ik de komende tijd wat minder op WMR ben, ligt hier de verklaring |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik heb hem al gespeeld en ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden over ben. zeker wjeten dat je hem kunt spelen? ga dan naar can i run it? is echt handige site. kies een spel en hij kijkt of je voldoet aan de minimum eisen en de geadviseerde eisen |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Twaggy: mijn systeem moet dit wel kunnen draaien, zelfs de "Recommended Speqs" worden niet alleen overtroffen, maar zelfs ge-"tripled" door deze gloednieuwe turbomachine hier... |
|
|
Twaggy Oudgediende
|
heb het ook gegevane ak=ls een algemene tip;) |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Weet ik;) |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Kan ik niet spelen natuurlijk... Geforce 2 ti en een AMD1800+ ik heb wel genoeg geheugen , maar daar schieten we natuurlijk niks me op. Spel is toch ook op de xbox? Ga ik wel eens een xbox kopen ofzo |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
een shooter op de xbox... als ik je een advies mag geven: niet doen... en op de Xbox komtie Waarschijnlijk niet... de 360 wel |
|
|
Twaggy Oudgediende
|
shooters op consolesbrrr dat moet verboden worden |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ze hebben ooit nog es getest om Xbox Live aan het internet te koppelen voor een shooter... de bovenste helft van de ranglijst gebruikte een PC, de onderste helft een X360... Een matige PC-speler maakt een goeie X360-speler met gemak in omdat een muis snel en tegelijkertijd specifiek is, een controler kan maar één van beide tegelijk hebben... dus als je een muis op een console zou aansluiten... nog 15 min. downloaden en dat op 450kb/sec |
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
xbox is gewoon stukken goedkoper en zolang ze maar niet xbox en pc-gamers door elkaar gaan gooien maakt dat verschil in raaksnelheid ook niet uit. Alvast veel plezier piet |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
32 sec en bedankt... dag allemaal |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Fanfietsingtastisch , zoals ze het gevoel van de oudere versies kunnen vastpakken in een nieuwe setting... Must buy, da's wel duidelijk, geweldig ! |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Op verzoek van cola-freak heb ik een soortgelijk topic COD4 verwijderd, het was door hemzelf gestart. Vergissinkje, kan gebeuren. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik kom nog net door de minimale eisen heen, maar ik kom niet aan het aangeraden. Quote: CPU Recommended: 2.4 GHz dual core or better You Have: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+ FAIL: Sorry, your computer does not meet this requirement. Quote: Video Card Recommended: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better You Have: RADEON 9800 SERIES (ATI Radeon Graphics Processor AGP (0x4E48 )) FAIL: Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. Upgrading to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options. |
|
|
nietmeer
|
Ik denk wel dat het op mijn pc kan maar of vista het toelaat is de vraag |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Vista = minimaal 2GB RAM |
|
|
nietmeer
|
Mmore ik bedoel al die antivirus dingessen hier enz en ik moet overal toestemming voor krijgen van de administrator op de pchier (me pa ) |
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Misha: Ik denk wel dat het op mijn pc kan maar of vista het toelaat is de vraag vista laat het toe speel het zelf op de computer die beneden staat en daar staat ook vista op;) (en nee geen problemen met vista |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dit spel is zoals dat heet, Vista ready, de demo draait hier soepeltjes, maar wat wil je, met vier kerntjes en 3 GB-RAM...
Deze staat nu toch echt wel boven op mijn must-have lijst... ze blijven gewoon de beste shooters maken daar bij IW. |
|
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: maar wat wil je, met vier kerntjes en 3 GB-RAM... WAAAAAROM? kheb hier ook een dik systeem maar wtf.. of ik moet die post verkeerd begrepen hebben.. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Waarom wat? |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
heb hem gekocht vandaag geniaal spel online al lvl 10 (H) in 1 middagje |