Software |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
[ / ! ] Geen software Trade [ / ! ] Quote beschrijving: Dit topic zou handig zijn om software problemen, vragen of links naar software aan te bieden. Let wel. Alle software moet vallen onder - Shareware - Freeware - Public Domain - Een licentie die toelaat de software vrijelijk gecopieerd en zelfs verbeterd mag worden. -- voorbeelden -- gezocht diagnostics voor netwerk securityzoeen link zou verbeterd kunnen worden, aangevuld, commentaar over het gebruik van programma - alternatieven etc. -- voorbeelden -- ik zoek een plek waar ik shareware kan vinden - download.com/CNetWeet iemand ook zoeen link, dan refereer je naar het nummer van de post en plakt de link ( niet quoten) Het overdadig quoten maakt een rommeltje van het topic. Heb je software die slecht functioneerd of zelfs waarschuwingen over eventueel het gebruik - dat het een trojan is of besmet - zet er een [!] voor bij slecht functioneren, een [x] bij besmetting, [o] systeem beschadigend. Ik zoek een serieuze aanvulling op deze symboliek - dus laat het ons maar weten. |
|
|
Akgun Senior lid WMRindex: 122 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam
|
Kun je in goed Nederlands uitleggen wat je bedoelt? |
|
|
Niva Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 35 S |
(o) Windows(!)(x) Volgens mij hebben veel mensen er last van. |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote Niva: (o) Windows(!)(x) Volgens mij hebben veel mensen er last van. de oplossing; klikkie |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Dus de bedoeling is... iemand zegt bijvoorbeeld: ik wil een goed fotobewerkings programma. En iemand anders geeft de link naar het programma. Getpaint!Leuk! Ik begin wel. Een muziek manager die weinig geheugen in beslag neemt maar toch een gebruiksvriendelijke interface heeft en er leuk uit ziet. |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
|
nietmeer
|
is java based p2p gnutella download proggie.. java neemt vrij veel geheugen in beslag.. en p2p gnutella download is wat anders dan manager |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@Nizzle Ach, je managed de muziek van andere computers naar je eigen computer toe |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote stryper: Dus de bedoeling is... iemand zegt bijvoorbeeld: ik wil een goed fotobewerkings programma. En iemand anders geeft de link naar het programma. Getpaint! Wat dacht je van: GIMPQuote: GIMP is the GNU Image Manipulation Program. It is a freely distributed piece of software for such tasks as photo retouching, image composition and image authoring. It works on many operating systems, in many languages. (more...) |
|
|
Thx... maar ben overgestapt op mac.. dus heb er 1 nodig voor mac. |
|
|
nietmeer
|
mac heeft standaard al itunes? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Quote Nizzle: is java based p2p gnutella download proggie.. java neemt vrij veel geheugen in beslag.. en p2p gnutella download is wat anders dan manager java heb je meestal wel al op je pc staan voor andere sites enz |
|
|
@Ikke ik hoef geen image editor... ik wou: Een muziek manager die weinig geheugen in beslag neemt maar toch een gebruiksvriendelijke interface heeft en er leuk uit ziet. maar heb hem niet meer nodig heb net gig geheugen drbij gehaald.... wat een klein dingetje en dat voor 70 euro! |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik dacht dat het nog over het fotobewerkingsprogramma ging En het loont zich nog steeds om te zoeken naar 'n light-weight muziekmanager.. Dat is dan weer meer geheugen dat je overhoudt voor andere dingen |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote stryper: Een muziek manager die weinig geheugen in beslag neemt maar toch een gebruiksvriendelijke interface heeft en er leuk uit ziet. Dit kwam ik toevallig tegen vandaag... allemaal appeltjes software als ik het goed begrepen heb... En nog veeeeeeeeel meer voor de mac... Ik hoop dat je door de bomen het bos nog ziet in deze veeeeelste lange lijst... http://www.hitsquad.com/smm/freeware/macx/ |
|
|
Niva Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 35 S |
Ik zoek een programma in .deb of liever nog tar.gz met source code als het eventueel kan .......om mijn draadloos netwerk te monitoren.
iets als iptraf, maar dan werkende met ra0 dus,
|
|
|
heraux Oudgediende
jnettop is wat jij bedoeld.. en verder zijn er airsniffer |
|
|
heraux Oudgediende
Quote Niva:
Ik zoek een programma in .deb of liever nog tar.gz met source code als het eventueel kan .......om mijn draadloos netwerk te monitoren.
iets als iptraf, maar dan werkende met ra0 dus,
heb je een oplossing of moet je nog wat kom op zegge hey jij daar ! |
|
|