Hospital Tycoon |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Hospital Tycoon de opvolgen van theme hospital komt er aan! Goed nieuws voor de iets oudere garde van de gamers wereld haha... |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Hoeveel tycoons zijn er nu al |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Theme Hospital was leuk |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Theme hospital was dope! Vooral de multiplayer was grappig. Je moest eigenlijk met elkaar concureren, maar ik ging altijd met een maat samenwerken Op een gegeven moment liep het uit de hand, dus ik stuurde de -ende patienten naar zijn receptiebalie. Ik heb nog nooit zo hard gelachen toen ie het door had haha. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Theme Hospital! GEWELDIG! De enigste echte tychoon naast de oude Sim City en Roller Coaster Tychoon 1 Moet 'm nog ergens in de kast hebben liggen hier Waarschijnlijk wordt die opvolger helemaal niets, de klasse van deel 1 is niet te overtreffen. Jammer dat ik nooit het multiplayer deel werkend heb kunnen krijgen. |
|
Mmore Administrator
|
Codemasters geeft iedereen de kans doktertje te spelen, met de aankondiging van vandaag dat het Hospital Tycoon, een originele PC-titel van ontwikkelstudio Deep Red Games (Monopoly Tycoon, Vega$: Make It Big!, Tycoon City: New York), heeft gecontracteerd.Al die spellen waren stom (behalve tycoon city, die zag er wel goed uit maar ging heel snel vervelen ) |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ja roller coaster tycoon 1 was goed. Verder ben ik het met je eens Mmore. Ik grapte er nog wel eens over: What's next? Toilet tycoon? Goeie oude Dungeon Keeper 1 was ook lekker |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
SimFarm |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
wmr tycoon! je moet een site onderhouden, bezoekers tevreden houden, modjes aanstellen etc. etc. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik heb simearth gevonden - maar het is niet de versie die ik ooit had - dit lijkt op een CGA versie - en ik zoek een iets meer VGA versie - veel mooier opgemaakt dus..
Ik wel ergens de originele Simcity die ik gewoon dagen liet lopen om een paar milloen te hebben - schoon te vegen en dan te bewaren als template..
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
@ Heraux geniaal Mijn broer speelde altijd theme hospital. Ik vond het er altijd leuk uitzien . |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
is dungeon keeper ook nog op internet ergens te vinden
theme hospital is lache |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
klinkt leuk Alleen ik koop die dingen niet, omdat ik het altijd maar zo kort leuk vind dus dat is zonde. |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
download jij ze illegaal dan? |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
ik zou niet weten hoe? anders had ik dat misschien wel kunnen doen aangezien ik ze toch na een week of 2 helemaal zat ben hihi. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Theme Hospital... Hoe verslaafd was ik daar vroeger aan |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote alweerdood: wmr tycoon! je moet een site onderhouden, bezoekers tevreden houden, modjes aanstellen etc. etc. creatief - zoek een programmer-designer-genie (iknie) |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Jivebunny: Ik grapte er nog wel eens over: What's next? Toilet tycoon?
Toilet Tycoon is er al! 5 euro bij de intertoys.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Toilet tycoon? ... Dalijk komt "schop de kat tycoon.. Jeetje wat is er te regelen aan het leggen van je bruine vriend.. (nee geen neger, ik bedoel een keutel;)) |
|
Mmore Administrator
|
Als al die tycoon games nou ook nog is leuk waren geweest. Er zijn enorm veel spelen die ontzettend populair hadden kunnen zijn als ze gewoon de basis van rollercoaster tycoon gehouden hadden (zoals prison tychoon --> bouw je eigen gevangenis) |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Rollercoaster tycoon vind ik erg leuk. Heb echt veel tycoon spellen in de kast... De helft vind ik dus niets aan. Sims vind ik ook erg leuk btw |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ik ben het eens metd at er genoeg tycoons zijn, ze hadden het gewoon Theme Hospital 2 moeten noemen... Ik ben nieuwsgierig, ze hebben de rechten wel overgekocht en de screenshots zien er goed uit lijkt op orgineel... dus ik heb vertrouwen. @Jivebunny Ik heb dat geprobeerd, je moest hem updten daarvoor (er is maar 1 uodate ooit uitgekomen dat waren tijden haha)... maar ik heb nooit op het netwerk kunnen spele, hij vond nooit de host.... |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
klasgenoot van mij heeft een hele kast vol met Tycoon spellen.. Brandweer Tycoon heb je als het goed is ook al. Prison Tycoon is trouwens best wel leuk om te spelen, maar toch vind ik The Sims (de oude) en Sim City (ook de oude) nog wel 't leukst om te spelen.. |
|
nietmeer Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 13 Wnplts: Rotterdam
|
Tycoon games kunnen echt heel leuk zijn. Veel verschillen tussen de tycoon games maar toch hetzelfde. Maar op het einde komen ze toch op hetzelfde neer.. T gaat redelijk snel vervelen |
|