Media-knoppen |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Op mijn toetsenbord zitten een aantal media-knoppen die ik nooit gebruik, omdat de functies niet zo lekker werken... weet iemand een manier om dat softwarematig aan te passen... ik meen me uit een bepaalde cursus te herinneren dat dat mogelijk was, ik weet alleen niet meer hoe |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Via de drivers van je toetsenbord aanpassen? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
waar zit dat? is maar een standaard dingetje van Acer ofzo... ik dacht dat het via configuratiescherm ergens zat ofzo, maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat "the V" het systeem omgegooid heeft... |
|
Ikke Oudgediende
Nou ik heb in mijn windows-jaren een Trust-toetsenbord (ja ik weet het.. No comment ) gehad, met media-keys erop. Daar zaten drivers bij met een configuratieprogramma voor de media-keys |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Acer blijkbaar niet... of ik kan niet goed zoeken... en het lastigste komt nog... ik wil de "favorites"-knop omzetten zodat deze veranderd in "next"-voor een actieve media-speler... ja, ik heb een toetsenbord zonder next-knop, en dat ZUIGT! |
|
Ikke Oudgediende
Wat is het preciese modelnummer van het toetsenbord? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
't is een Logitech Cordless Internet Pro Y-RAJ56Adat stond op de onderkant, wist ik veel bovenop staat alleen maar een stikkertje van Acer... |
|
Ikke Oudgediende
Ik had meer van je verwacht dat je een Logitech G15 toetsenbord zou hebben trouwens |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
Ikke Oudgediende
G15 toetsenbord is voor gamers gemaakt Is het een los toetsenbord, of een desktop (muis+toetsenbord)? Drivers voor de Logitech Cordless Internet ProIk heb trouwens ook een Internet Pro toetsenbord, alleen dan met 'n draadje.. Zie ik nu pas |
|
pietjevlip Oudgediende
|
De muis/toetsenbord gebruiken dezelfde ontvanger USB, zegt dat genoeg? Ik heb dus echt de ballen verstand van toetsenborden, muizen en dat soort dingen De muis is een Cordless optical mouse, ook van Logitech trouwens... M-RAU95 Edit: This product does not ship with software. It uses the native USB drivers already present in your operating system... |
|
Ikke Oudgediende
Ja ik heb niet de hele pagina gelezen Dan ben ik bang dat je er weinig aan kunt doen Hier staat toch echt wat anders Maar ik weet niet of ik die drivers zou willen installeren |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ff nazoeken wat ik voor zo'n G15 kwijt ben |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als je een G15 koopt moet je er ook 1 voor ons kopen |
|
Ikke Oudgediende
Veel Iets van zestig euro of zo.. Voor een toetsenbord Deze heb ik voor tien euro gekocht, nooit 'n klacht over gehad Bemoei jij je d'r nou maar niet mee Mmore |
|
pietjevlip Oudgediende
|
G15 kost 100... check deze |
|
Mmore Administrator
|
De mijne is echt geweldig.. Merkloos Heeft gewoon alle toetsen + rechts boven in: geluid harder, zachter, pauze/play, stop, volgende of vorige nummer & mute geluid. Daaronder zitten 'Log Off', 'My Comp' en 'Calculator' knopjes met uit en slaapstand knopje erbij. Boven de F knoppen loopt dan eerst office knoppen (Start Word, Exce;, Power Paint of Calender), daarnaast zitten de internet knopjes (back, foward, stop, homepage, start the internet, favorites, refresh & search) en dan nog helemaal links een scroll ding en een 'knippen/kopieren/plakken/selecteer alles' set knopjes Best een groot toetsenbord maar hij tikt zo fijn G15 kan je hier bij de dealer halen voor 70 euries geloof ik |
|
Ikke Oudgediende
Ik weet niet waar jij je inkopen doet.. Maar alternate heeft 'm voor 60 euro Jakkes, dat ziet er lelijk uit Ik typte net alternate.com in plaats van alternate.nl ... Kwam meteen op 'n site voor SM uit |
|
Mmore Administrator
|
Er is trouwens geen beginnen aan om te vertellen hoe vaak ik cola/kruimels/chips geknoeid heb in mn toetsenbord |
|
Ikke Oudgediende
Oef, ja.. Dat heeft mijn toetsenbord ook moeten doorstaan ja Maar hij leeft nog steeds |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: check de sticker op de onderkant ff voor het merk... @Ikke: logitech zelf Het schijnt trouwens goed mogelijk te zijn om je toetsenbord in de vaatwasser te stoppen... heb zoiets een keer zitten lezen... eerst alle toetsen loshalen, die in de bestekbak dumpen, toetsenbord gewoon los in de machien, en hup, hij ist schoon... naderhand even vluchtig een schone theedoek, en dan 2 dagen laten drogen... |
|
Ikke Oudgediende
Tijd voor een potje Civilization IV |
|
pietjevlip Oudgediende
|
nee dank je... |
|
Mmore Administrator
|
Er zit geen stikker op mn toetsenbord en nergens staat additionele informatie Had er al eens eerder naar gezocht |
|
pietjevlip Oudgediende
|
jammer, ik wil 'm ook geeneens een S/N? |
|