Runescape snel verdienen |
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
voor degene die RS spelen heb ik een tip. maak elke dag zo een 3 poppetjes aan. geef die gelijk na de training een pincode voor de bank en log dan uit. na drie dagen wordt je pin actief en kan je bij die grot in Barbarian Village 10.000 Gold Pieces ophalen. doe dit een paar keer en je bent rijk in no time. BTW ik heb dit onder geschiedenis bedacht  |
|
|
VeniVidiVici Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
 dan moet je wel die hele stage in barbarian village overleven  *of is dat niet meer zo?  * ik heb al maanden niet meer gespeeld  |
|
|
nietmeer
|
Waahh nubs.. ik heb 22 mil of zo maar doe er niks meer mee  |
|
|
VeniVidiVici Erelid
|
@ Nando gefeliciteerd...  |
|
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Lol, 10k in ongeveer een half uur verdienen is echt heel weinig..  |
|
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Quote Reimer: Lol, 10k in ongeveer een half uur verdienen is echt heel weinig..  dit is voor de newbies;) Quote Nando: Waahh nubs.. ik heb 22 mil of zo maar doe er niks meer mee  geef maar aan mij zou ik zeggen |
|
|
Venditor Lid WMRindex: 23 OTindex: 11 Wnplts: Almere
|
De G.E heeft de hele economie verkloot 10k is nu gelijk aan 10gp |
|
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote Venditor: De G.E heeft de hele economie verkloot 10k is nu gelijk aan 10gp Mee eens.. |
|
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik ghad 2m op de bank, maar ben nu gestopt voor onbepaalde tijd  |
|
|
VeniVidiVici Erelid
|
XD ik heb 1.3 mill aan armour ,en nog iets van 750k los fzo*-)  |
|
|
Venditor Lid WMRindex: 23 OTindex: 11 Wnplts: Almere
|
Quote VeniVidiVici: XD ik heb 1.3 mill aan armour ,en nog iets van 750k los fzo*-)  ik dacht dat de titel was "runescape snel verdienen" en niet vertel hoeveel geld je hebt. maar... als we dat toch allemaal doen ik heb nog een christmas cracker, zoek de waarde daarmaar van op newbies  |
|
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
nee die domme trade regel niet meer als 5k per 15 min of zoiets das pas kut |
|
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
je kunt amper hacken |
|
|
sjordy
|
en de trade item drop zodat je maatje het kan op pakken is ook weg,. want je item verdwijnt dan gewoon ipv dat hij hem ziet liggen. de G.E. is idd egt gewoon heel dom,. waarom is al die leuke armor zoow kk duur  ,.. haha ik begon het weer te spelen na 2 jaar zown 6 weken geleden,. en het is weer saai geworden  geef mij maar socom |
|
|