Stepmania online of stepmania |
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
Iemand die het speelt? Het is DDR voor pc ^^ Opgepast, niet voor onervaren mensen die niet tegen snelheid kunnen!Stepmania^^ Natuurlijk is er makkelijke liedjes |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
ziekelijk maar volgens mij is het gewoon opgenomen en toen versneld afgespoeld |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
dit is zekker wel versnelt afgespeelt, niemand kan dit zo snel, of je moet jaren oefenen op het zelfde level om het uit je hoofd te weten wanneer wat komt, maar ik geloof er niks van. |
|
|
Yun Erelid
|
nou.. oefenen is the key Het is trouwens niet versneld afgespeeld mijn filmpies zitten op mijn channel |
|
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
haha jij kent deze zeker wel zie je op school |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
OMG Als je dat kunt ben je goed, vond het al knap als je ditt op de gitaar kunt doen... btw: Dragonforce is cool |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Quote yun70: nou.. oefenen is the key Het is trouwens niet versneld afgespeeld als dit niet versnelt is en je speelt het zo vaak dat je zo snel bent heb je gewoon geen leven. |
|
|
Yun Erelid
|
zoooo vaak speel ik oooooooook weer niet (denk ik ) Ik mag alleen op vrijdag zaterdag en zondag op pc en speel dat spel weleens... maar toch kan ik die eerste film van youtube bijhouden :3... Voor sommigen die willen weten hoe snel ik speel... 400 BPM (beats per minute) |
|
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
Quote yun70: zoooo vaak speel ik oooooooook weer niet (denk ik ) Ik mag alleen op vrijdag zaterdag en zondag op pc en speel dat spel weleens... maar toch kan ik die eerste film van youtube bijhouden :3... Voor sommigen die willen weten hoe snel ik speel... 400 BPM (beats per minute) haha en op school dan |
|
|
Yun Erelid
|
dat telt niet mee |
|
|
Bosaap Senior lid
WMRindex: 255 OTindex: 1.392 S |
Quote yun70: Iemand die het speelt? Het is DDR voor pc ^^ Opgepast, niet voor onervaren mensen die niet tegen snelheid kunnen!Stepmania^^ Natuurlijk is er makkelijke liedjes Met hoeveel handen speel je? |
|
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik speel het ook,. het is wel een leuk spel alleen ik ben wat liedje kwijt, nu ik een (nou..) nieuwe PC heb. Weet jij toevallig een pack war dragon god, dragon blade en tetris in zit? |
|
|
Yun Erelid
|
nope... tetris? euhm... die ben ik vergeten>< ik heb zelf vooral de ddr pack en de ddr anime en de otaku's dreams en ITG etc |
|
|
Yun Erelid
|
|
|
|
Yun Erelid
|
oeoe... ikke heb nu wat moeilijker gemaakt voor me... (versneld naar C600) Die filmpies ga ik later laten zien^^ Trouwens arya , speel je ook SMO? zo ja , zullen we een keer tegen elkaar spelen ? |
|
|