Pong |
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
|
|
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
99 best netjes toch
|
|
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
ik heb pong op mijn rekenmachine, ik kan hem tegen de rekenmachine en tegen iemand anders spelen |
|
|
|
jow das cool.. ik heb wel spelletjes op mijn rekenmachine, maar ik kan niet tegen iemand anders.. |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
het is wel twee tegen elkaar op één rekenmachine. Ik gebruik een prgramma dat mirageOS heet. maar ik weet niet wat voor rekenmachine je hebt. Ik heb een TI-84 Plus (texas instruments) |
|
|
|
ow ik dacht met dat kabeltje.. ik heb trouwens de TI-83 plus. en dat programma heb ik ook wel. |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
Ti-84 plus en 83 plus zijn bijna hetzelfde. Alleen 84 plus heb een ingebouwd klokje en 83 plus niet. Programma's met klok zal jij niet kunnen gebruiken. klik maar wat rond om wat leuks te vinden.De site heb ook een search functie. Pong, niet dezelfde als ik heb en ik weet niet og ie werkt, maar hij is single en multiplayer. Ik heb mijn versie van een klasgenoot en ik weet niet waar hij hem vandaan heb. MirageOS kan trouwens ook omgaan met gearchiveerde programma's. Dat bespaart RAM geheugen en vervelend gedoe als je RAM wil resetten. Ik heb zelf een of twee standard onzin programma's naar mijn computer gehaald en toen van mijn rekenmachine afgegooit. Nu kan ik heel veel spelletjes erop zetten. Ook Donkey Kong, maar ik weet niet goed hoe die werkt. Als je Mario wil doen moet je Mario Run kiezen, das de enige die een beetje werkt, kost wel veel en is erg lastig, maar wel grappig. Je kan er ook wat levels nog voor downloaden. Bij mij ging het orginele level er niet op. Je moet er wel wat ruimte voor vrij maken. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik heb zelf een spelletje voor mijn rekenmachine gemaakt Wat moet je anders tijdens wiskunde en nantuurkunde doen Pong is saai trouwens |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
ja, maar counter-strike kan der niet op |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote Doctor Insano: ja, maar counter-strike kan der niet op ja erg jammer, anders moet je die hele computer meesjouwen en dat lijkt me ook geen optie |
|
|
|
Quote alweerdood: Ik heb zelf een spelletje voor mijn rekenmachine gemaakt Wat moet je anders tijdens wiskunde en nantuurkunde doen Pong is saai trouwens hoe flik je dat nou weer?? en dr. ins. het grootste verschil tussen de ti-83 en ti-84 is dat je de ti-83 niet op computer aan kan sluiten, en je dus geen bestanden van zo'n site kan halen, helaas.. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Heel simpel, je gaat naar Prgm, en dan 2 naar rechts >> Daar kun je een nieuw programma aanmaken, en dus ook een spelletje, moet je wel zelf de code schrijven Het is geen hoogstaand niveau, daar heb je Assembly voor nodig, en dan is het 1 fout = alles kwijt.. Dus niks voor mij Ik heb btw ook een programma voor de stelling van pythagoras, en een prgramma voor de ABC-formule, die ik ooit nog wel eens online ga zetten.. |
|
|
|
ik heb nu: mario, falldown, puzzelpack, abc-formule heb ik ook gehad, snake en xsnake4. en je kunt tekenen (2nd-prgm-pen) |
|
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
heb 121 met dat spelletje |
|
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
125, maar als hij rood is, is het best lastig Programma's maken voor de Gr moet ik ook nog eens proberen Lijkt me best leuk als het eenmaal lukt |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
prgm's zijn niet echt goed. Je graph raakt ervan overstuur, en dat is alleen te verhelpen door je ram te resetten, en dan moet je weer je programma archiveren. MirageOS kan ook omgaan met gearchiveerde programma's, maar een hoop BASIC programma's zijn niet gemaakt voor Mirage (sommige wel, meeste niet)
Iemand nog een leuk spel? Het liefst voor MirageOS
Zijn er trouwens ook multiplayer spellen over de link-kabel? ik had er eens een gedownload die dat zou kunnen, maar die werkte niet. Het was een versie van falldown |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik blijf op 28 hangen |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik ook Andreesie |
|
|
|
muhaha 121 gescoord |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb ergens GODS voor VGA |
|
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
Volgensmij speel ik vals ik sta al een tijdje op hetzelfde punt en het balletje blijft maar rondbewegen, ik hoef niks te doen.. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
@Dr I. Wat flik jij met je rekenmachine dan? Met Programma's is niks mis, zolang ze maar goed zijn geprogrammeerd, en dat is het gevaar van Assembly. Een fout. hoe klein ook, en je hele GR kan chrashen. Mirage is een aparte Shell voor je rekenmachine, als daar verkeerde commando's naar worden gestuurd dan flipt je rekenmachine helemaal. Normale spellen/programma's in BASIC kunnen daar niet voor zorgen, of je moet hele rare dingen gaan programmeren. Trouwens voor de geďnteresseerde, ik heb nog wel een klein 'virusje' liggen, jammer genoeg is het heel simpel af te sluiten en doet het in principe niks met de GR zélf;) |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
154 punten ik ben de pongkampioen |
|
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
Heb zelf meerdere spelletjes/programma's gemaakt voor de TI84/83. ABC/pythogoras en alles, nog moeilijkere dingen. Ook dingetjes die ik zelf heb gebruikt, zoals een priemgetallen vinder, binaire getallen omzetten. Ben nu zelf bezig met een Texas Hold'm spel, precies zoals het in echt echt is, aparte kaarten, kaartnamen in strings, inzetten, en last but not least, een AI. De computer bepaalt op basis van zijn eigen kaarten + de inzet van jou, de kaarten die er liggen, of hij meegaat, folden, of raist. Ben nog niet klaar, maar hoop dat t gaat lukken |
|
|
|
Ik ben ook bezig met enkele tuturials voor het programeren met een GR, tis nog best lastig, maar wel interresant. |
|
|