Thema |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Hoi, ik was eigenlijk op zoek naar een mooi nieuw thema voor mijn computer, er zit Windows XP Home Edition op. Ik heb zelf al wat gevonden, maar daar zitten virussen in |
|
Wilco Oudgediende
heeft iemand een mooie gevonden of is dit zo'n topic waar niemand de moeite voor neemt om te lezen |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Had vroeger zo'n programma, kan wel even kijken of ik het nog kan vinden, dan kan je soort van je pc op "pimpen" om het zo maar te noemen. Dus bijvoorbeeld een ander log in scherm, waar je je wachtwoord in moet vullen. Ik had een een soort van doodskop. En ook verschillende themas en nog veel meer opties. |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er zijn thema builders - waarmee je een wille keurig beeld kunt invoeren en het kunt gebruiken als thema - .. Onderwerpen aan XP |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik weet niet hoe creatief je bent, een kennis van mij gebruikt al jaren talisman desktop, kijk anders even bij themexp, of google het even. Er zal genoeg maffigheid te vinden zijn online |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
je kunt ook googlen op zune theme windows zwart/grijze balk met een oranje ''start'' en een rode ''sluiten knop'' van de pagina
ikzelf vind het echt één van de mooiere thema's
en anders op royale theme ook van windows gewoon blauwe windows xp alleen net anders met een best mooie achtergrond. |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
je hebt ook van die nutteloze Vista thema's, dan lijkt je XP op vista. moet je maar ff googlen..;) |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Vista Inspirat heb ik een tijdje gehad voordat ik de vista beta ging probere. Best nice. Theme xp is ook een goed prog. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote tosti: je hebt ook van die nutteloze Vista thema's, dan lijkt je XP op vista. moet je maar ff googlen..;) Zoiets zoek ik nog... maar dan andersom |
|
scoob2000 Senior lid
WMRindex: 418 OTindex: 159
|
Vista Niet intrappen!!! |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote scoob2000: Vista Niet intrappen!!! Waarom niet ? Het is toch een goed besturingssysteem ? |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote stormzoeker: Quote scoob2000: Vista Niet intrappen!!! Waarom niet ? Het is toch een goed besturingssysteem ? NEE dat is het NIET |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote tosti: Quote stormzoeker: Waarom niet ? Het is toch een goed besturingssysteem ? NEE dat is het NIET JA dat is het WEL Anders zouden er niet zoveel computers van voorzien zijn |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Storm, wacht maar rustig op de opvolger van Vista. Het is niet voor niks dat zoveel mensen teruggegaan zijn naar XP en je die nu ook weer kunt kopen. |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote ledi: Storm, wacht maar rustig op de opvolger van Vista. Het is niet voor niks dat zoveel mensen teruggegaan zijn naar XP en je die nu ook weer kunt kopen. Wat is er met DOS gebeurd? En CP/M? Toen was het nog simpel, kwestie van een paar commando's onthouden Nah, ik ga geen XP of Vista gebruiken voor mijn dagelijkse bezigheden . De prijs/kwaliteitverhouding ligt een beetje scheef |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote stormzoeker: Quote tosti: Quote stormzoeker: Waarom niet ? Het is toch een goed besturingssysteem ? NEE dat is het NIET JA dat is het WEL Anders zouden er niet zoveel computers van voorzien zijn geforceerde verkoop het moet erop winkels mogen niets anders aanbieden - sneaky |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote stormzoeker: Wat is er met DOS gebeurd? En CP/M? Toen was het nog simpel, kwestie van een paar commando's onthouden Dat heet nu Linux/BSD en het was geen kwestie van een paar commando's onthouden, dat is het nog steeds |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Quote heraux:
geforceerde verkoop het moet erop winkels mogen niets anders aanbieden - sneaky uhu, dat is ook één van de redenen dat ze een hele grote boete gekregen hebben van onze eigen Neelie Kroes |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: Dat heet nu Linux/BSD en het was geen kwestie van een paar commando's onthouden, dat is het nog steeds Ik vond dat scherm van mijn server al zo bekend Helemaal zwart en een prompt |
|
Wilco Oudgediende
ik download nu de Vista-skin, ik zie wel hoe die eruit ziet edit: ik heb hem nu gedownload, het ziet er best mooi uit |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote stormzoeker: Helemaal zwart en een prompt Dat werkt eigenlijk nog wel het fijnste |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Vroeger gebruikte ik altijd een redelijk gave startup screen na het windows blauw een beetje zat te zijn geworden. Het was een login screen naar de TV-serie "24". Het is niet die blauwe, maar een zilvere met zwart. Kan hem helaas niet meer vinden, maar die was echt goed! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Als er alleen windows bestond zou XP het beste zijn voor mensen die een systeem willen waar je wat mee kan, en is vista voor mensen die een systeem willen waarvoor je 28x zoveel moeite moet doen om er iets uit te krijgen wat een beetje afwijkt van standaard functies als word en internet (of natuurlijk voor als je geld over hebt) |
|