Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en mijn ouwe baggerput wegdoen. Ik wil daarom graag weten wat ik voor deze pc nog zou kunnen krijgen via marktplaats. Wat schatten jullie? Moederbord, kan tot 2GB ram (ik heb de BIOS nog niet geupdate, er is wel een update beschikbaar die ervoor zorgt dat er tot 4GB ram in kan. Voor de ram zijn twee uitbreidingssleuven 1X PCIe 16x 1X PCIe 1x 2X PCI Er is onboard graphics (Ati Radeon Xpress 1100 staat op de website, volgens mijn computer is het Ati Radeon 200, ik denk dat 1100 de grafische kaart is en 200 de chipset) en onboard High Definition geluid. Er is ook een digitaal geluidsuitvoer. De processors die worden geaccepteerd zijn Pentium 4's en Celerons
Processor: Celeron D 360 (3,46 GHz)
Ram geheugen 1X 512 MB (PC4200) en 1X 1GB (PC5200) De PC 4200 zat er origineel in. De PC5200 heb ik er al snel bijgekocht toen ik mijn pc kreeg.
166 GB harde schijf (volgens de website, ik zie er met Deze Computer maar 141 GB)
CD/DVD brander (en natuurlijk ook gewoon lezer)
Windows Vista
Je kan ook kijken op http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?pn=PB82108786&t=1409, het is die pc, alleen het Ram geheugen is dus met 1 GB uitgebreid. Ik verwacht niet dat het erg veel zal zijn, maar ik zal er voor een flink deel mijn nieuwe pc van moeten bekostigen. Gelukkig heb ik wel uitgevonden dat zelf bouwen een heel stuk goedkoper kan zijn. |