G15 toetsenbord |
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Ja ja, ik ga het beste toetsenbord kopen die er is voor gamen linkHet kost wel aardig wat centjes, maar het is het meer dan waard, tenminste, vind ik. Wat vinden jullie van dit toetsenbord? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind het geldverspilling, geef mij maar een standaard 105-key toetsenbord. Maar goed |
|
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik heb de oude versie van het g15 toetsen bord |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Momentje... Is dat ding nou draadloos of ligt dat aan de foto's? |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
er is een nòg betere eentje met lcd schermen waar bij je de posities van de letters kan bepalen |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Is die al uitgebracht dan, Andreesie? Ik heb er inderdaad wel veel over gelezen toen ik nog dagelijks tweakers.NET een bezochtje bracht. Niet echt meer wat van gehoord though. |
|
|
Preddie Senior lid
|
Quote pietjevlip: Momentje... Is dat ding nou draadloos of ligt dat aan de foto's? Hij is gelukkig niet draadloos, anders had ik hem ook echt niet gekocht. Hopelijk kan ik hem morgen kopen na school (=hel) en dan ga ik heel de nacht door gamen! (tot ik naar bed moet om 23.00...) |
|
|
Ikke Oudgediende
Waarom een toetsenbord kopen met twee-en-een-half-duizend toetsen om op afstand je wc door te spoelen voor weet ik hoeveel tientallen euro's, terwijl je voor vijf euro een toetsenbord kunt kopen waar je je computer net zo goed mee kunt besturen? Je hebt dan wel maar 105 toetsen, maar handen omhoog: wie gebruikt er wel eens sneltoetsen! Game-ontwikkelaars moeten eens meer naar Emacs kijken, daar gebruik je alleen maar sneltoetsen |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ken maar weinig spellen die sneltoetsen nodig hebben eigenlijk Nouja, misschien bij de zoveelste RTS |
|
|
Ikke Oudgediende
Emacs, a great operating system just lacking a decent text editor |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
echt wel een vet toetsenbord maar ik heb nu een prima toetsenbord die eigenlijk te groot is voor mijn pc bureau |
|
|
Preddie Senior lid
|
Ik heb hem vandag gekocht en ik heb een vraag aan iedereen die hem ook heeft: hoe kan ik in godsnaam mijn cod4 status zien op dat displaytje? Ik heb alles geprobeerd, en niets heeft geholpen. Help... |
|
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
daar heb je het al waarom ik never nooit niet zo'n toetsenbord zou kopen, het gaat altijd fout bij mij... als het je niet lukt is het wel mooi geldverspilling |
|
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
@ cola-freak, weet wel wat andere leukere dingen voor dat geld, maar om op je vraag te komen.. Je moet daar mods voor downloaden, gewoon even g00glen en je vind genoeg. Hier heb je een paar sites die ik gevonden heb in een paar sec., weet niet of je er wat aan hebt, maar anders verder zoeken: Dit is volgens mij de mod die je moet downloaden: Link 1Link 2En anders kijk je even op deze sites: Link 3Link 4En wat ik al zei, zit de goeie site er niet tussen, even verder zoeken. Succes |
|
|
Preddie Senior lid
|
Probleem gevonden: cod4 ondersteund het toetsenbord nog niet, moet eerst een nieuwe patch komen |
|
|