WaarMaarRaar toolbar |
pepijn999 Senior lid
WMRindex: 162 OTindex: 1.021
|
ik heb een WaarMaarRaar toolbar gemaakt download hem hier en zeg me wat je er van vindt |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind toolbars de meest verschrikkelijke schermvervuiling die ze ooit onderdeel van een browser hadden kunnnen maken.
Just my two cents.. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dat soort functies prop ik liever direct in de browser... de functies die ik nodig denk te hebben, een toolbar vind ik eigenlijk meer in de weg zitten dan functioneel zijn. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Dan zou ik een Google toolbar hebben, een developertoolbar, een taakbalk waar al mijn interessante rss-feeds van WMR instaan, en dan nog een andere erbij? Dan heb ik drie verschillende vakjes om te googlen.. Zucht.. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Meestal moet ik geen toolbars, maar deze is wel handig voor meteen naar t forum te gaan |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Lang leven bookmarks |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Quote Mmore: Lang leven bookmarks Amen Hij zal t vast niet doen met FF3 Beta 5 |
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
ik heb al zo'n ding bij mijn startpagina, Igoogle. staat bovenaan in het midden, dus elke keer als ik internet aan zet dan zie ik WMR al, ik heb et niet nodig. |
|
pepijn999 Senior lid
|
Quote stryper: Hij zal t vast niet doen met FF3 Beta 5 hij doet het wel met firefox hij heeft ook een firefox link |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Ik vind het zelf ook verschrikkelijke dingen, maar toch leuk dat je zoiets gemaakt hebt. |
|
nietmeer
|
Word m'n scherm alleen nog maar kleiner van. En hij is al niet zo groot.. |
|
pepijn999 Senior lid
|
@ Tazmanian Devil dan moet je je resolutie groter maken |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik ben niet zo een toolbar fan. met een kan ik leven, maar dat vind ik dan ook wel genoeg |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Pepijn, wel leuk dat je het gemaakt hebt |
|
Akgun Senior lid WMRindex: 122 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam
|
Werkt het ook op mozilla firefox? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
schijnbaar wel |
|
nietmeer
|
@Peppijn999: Het scherm is niet groot. Geen flatscreen. En anders kan ik het niet meer lezen.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Ikke: Ik vind toolbars de meest verschrikkelijke schermvervuiling die ze ooit onderdeel van een browser hadden kunnnen maken.
Just my two cents.. ja.. maar deze valt wel (mee/op/..) |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Quote P33rd: ik heb al zo'n ding bij mijn startpagina, Igoogle. staat bovenaan in het midden, dus elke keer als ik internet aan zet dan zie ik WMR al, ik heb et niet nodig. Ik ook, heb ook rss feed van waarmaarraar.nl via iGoogle, en heb links en tab staan in google waarmee ik direct link naar het forum. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Toen hij FF3 had geinstaleerd ging hij zoeken naar updates. "Er zijn geen updates gevonden." Het enige waar ik nu nog op kan klikken is De-installeren...
waarmaarraar.nl Toolbar 1.5.37.0 More than just a toolbar. Niet compatibel met Firefox 3.0 opties | inschakelen | De-installeren |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Ik zie WMR wel verschijnen in Thunderbird Toolbars heb ik persoonlijk niet zoveel mee (als ik ze per ongeluk weer eens geïnstalleerd heb, dan zijn ze ook zo weer verdwenen ) |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Toolbars is spyware, dus die gebruik ik niet. storm ik ook. Voor RSS gebruik ik Thunderbird en Bogobogo. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik heb hem nou open staan, hij ziet er goed uit |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
netjes, dun dingetje dus neemt weinig ruimte in. |
|
Vatos Lid WMRindex: 14 OTindex: 90
|
Zeer mooi gemaakt, felicitaities aan de maker(s). Ik ben nooit echt voor zo van die dingen geweest, maar deze neem ik zeker. |
|