online games |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Wie speelt hier wel eens online games? Zoja, welke en wat is je username. Misschien kunnen we n keer tegen elkaar Ik speel CNC3 tiberium wars en CNC3 kane's wrath, en mijn username is luc515046 (-b1e was al bezet ) |
|
Lycrane Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 75 Wnplts: Potato Cit S |
lol ik speel americas army veel en andere mmorpg. om ze te zien bekijk linkjeheb ook CNC3 gedaan maar niet echt online. |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Ik speel gigantisch veel online. Ik kan alleen niet zo veel doen op mijn pc. Ding kan niets. Ik speel af en toe WarRock, ik vind Battlefield heel leuk, alleen kan mijn pc alleen maar Vietnam en 1942, ik vind InsatntAction.com wel grappig. Half-Life 2 Deathmatch is wel leuk. Kon ik gratis krijgen omdat ik een Ati Radeon videokaart heb. Helaas is die wel onboard en moet ik dus het spel op uiterst slecht kwaliteit spelen. En Age of Mythology vind ik ook mooi, hoewel het zo'n soort spel is wat niet super veel voorstelt qua techniek, en dus ook niet teveel vraagt. Het is wel werkelijk 3D, en niet zoals Age of Empires 1 en 2 semi-3D. En door de simpelheid is het voor veel mensen makkelijk om de gekste dingen uit te halen met het maken kaarten. Je kan van alles verzinnen, zonder dat je een topprogrammeur hoeft te zijn. Allerlei rare maps hebben mij urenlang aan dat spel gekluistert. Ik speel vaak als Vermin of Doctor Insano. Op InstantAction heet ik Defilak (ik had geen creativiteit meer, dus googlede ik naar gekke namen van Lego Bionicle poppetjes) |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik speel vooral Battlefield 2 af en toe nog 1942 en CS 1.6 (non-steam uiteraard). AOM wil helaas niet online bij mij =/ |
|
Doctor Insano Erelid
|
Zijn er nog veel mensen online bij BF1942? Ik heb geprobeerd maar ik kreeg het niet voor elkaar. Misschien omdat ik Vista heb. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb BF1942 silent-heroes mod
wie vind dat nog leuk? |
|
Doctor Insano Erelid
|
Mij lijkt het leuk. Maar ik heb hem zelf niet. Ik speel ook geen BF1942 omdat ik niemand kan vinden die online is. Maar misschien komt het door mij of door mijn OS. |
|
Weirdoo Lid WMRindex: 55 OTindex: 31 Wnplts: Hengelo S |
Speel(de), MoH:AA verder niet echt meer ga misschien CoD4 kopen, heb nu alleen de gecrackte versie en hackte servers zijn saai dus |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Zo af en toe Urban Terror (omdat ie werkt onder Linux en Windows en niets kost ) |
|
Doctor Insano Erelid
|
Urban Terror Die heb ik ook. Ik heb hem al maanden lang, maar ik heb hem nog steeds niet geinstalleerd Maar zijn er nog mensen (niet alleen op WMR, maar ook mensen uit andere landen, die je dus vanzelf tegenkomt als je BF online speelt) die nog BF1942 spelen? |
|
leuk =) |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Nog iemand die vaak de mod Forgotten Hope speelt bij BF1942? Daar zijn best weinig servers voor |
|
Doctor Insano Erelid
|
Is er überhaupt nog wel eens iemand online bij BF1942? (Waarom wordt daar nou geen antwoord op gegeven?)
Als er nog veel mensen (niet alleen WMR leden, gewoon iedereen op deze wereld) online zijn dan wil ik wel een keertje Forgotten Hope hosten. |
|
stefann Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 1 Wnplts: ahum S |
playing runescape naam vertel ik je niet |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Ik speel nu elke dag CoD4, ik ben er zeg maar verslaafd aan geraakt Als er nog iemand cod4 speelt, add me op xfire: predator0077 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Doctor Insano: Mij lijkt het leuk. Maar ik heb hem zelf niet. Ik speel ook geen BF1942 omdat ik niemand kan vinden die online is. Maar misschien komt het door mij of door mijn OS. dan moeten we maar een server opzetten alleen mijn upload is te beperkt om voor velen een leuke server te realiseren jemig.. hoe pakken we dit aan.. silent heroes is een leuke uitbreiding die je laat zien dat de BF42 engine zeker nog niet dood is.. de aanvullende gereedschappen zijn redelijk realistisch.. alleen.. de helies das even oefenen |
|
Hansaplast Senior lid WMRindex: 127 OTindex: 38 Wnplts: Hoorn
|
Ik speel fanatiek Wolfenstein Enemy Territory. Mijn clansite http://partycafe.fliquid.com En ook af en toe Starwars Battle front deel 1. Lekker piewen! Piew piew! |
|
nietmeer
|
call of duty2 ehh welke namen effe denken
gfgoldglitcher zom prosurvive outlawsjumper ghost gold glitcher gejumper en nog meer.....oh ja fix jumper en nog wat troep phantasy star online 1 2en 3 en universum das gewoon waliterrr en dat was het niet revolt ook waliterrr en runescape waliterrrr |
|
ik speel ook Wolfenstein Enemy Territory op de server met het volgende ip: 80.84.250.140:17960 er zit een mod genaamt Jay mod je krijg per kill en reparaties krijg je xp das super vet!
|
|
Pingey Senior lid WMRindex: 138 OTindex: 170 Wnplts: Heijen S |
Vietcong Urban terror Wolfenstein Enem Territory CSS DODS
Warrock en Half life 2 DM heb ik ook gespeeld... |
|
leuk |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik heb maple.. runescape en rakion open staan alleen Rakion doet t niet meer, Maple is mn Account gehackt en runescape vind ik een beetje saai
ik zoek nog steeds naar een leuk spel |
|
Arya ik heb zoveel spelle gespeeld misschine als jij mij verteld wat je zoekt kan ik je helpen met een spel zoeken =)
|
|
Doctor Insano Erelid
|
Mijn persoonlijke favoriet is toch wel de Battlefield-serie. Maar Age of Mythology is ook nog erg leuk (helaas is die aan het sterven, maar er zitten nog wel genoeg mensen online voor wat lol). En Tony Hawk games zijn tijdloos. Wat ben ik met die drie toch vele uren lang zoet geweest. |
|