Need For Speed Pro Street |
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
afbeeldingAangezien ik fan ben van de NFS serie (op de afbeelding) van afbeelding moest en zou ik de nieuwe Pro Street ook hebben. Veel resencies en reviews gelezen en deze kwamen allemaal tot de conclusie dat hij veel moeilijker en realistischer was dan alle voorgaande delen. Realistischer ja ..... Moeilijker nee ..... In een kleine 10uur de verhaallijn uitgespeeld op King, met een winstpercentage van 92%...... Huh, hoe kan dit? Die andere NFS spellen deed ik langer over. Nog meer mensen die dit zo hebben ervaren? afbeeldingbtw NFSMW is the best NFS game ever afbeelding |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Ik zal het je uitleggen. Met de komst van steeds mooiere games wordt de speeltijd korter. Heavenly Sword is het beste voorbeeld. De ontwikkelaar steekt heel veel tijd en geld in het uiterlijk. En daarna komt de gameplay. Ook wordt de ontwikkelingstijd van de games te lang als ze de game ook nog eens 25 uur meoten laten duren.
Pas als de ontwikkelaars de technieken onder de knie hebben, dan worden de games langer. |
|
|
Lab Rat Senior lid
|
Dat is met de nieuwe HD techniek ja, dit is de PS2 versie. Zoveel beter en mooier beeld is het niet. Het uiterlijk en interactie met de omgeving is wel iets beter maar dat zou op de "oude" PS2 niks af mogen doen aan de speelduur. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Helaas is het spel geschreven voor de next-gen console's en niet voor de PS2. Aparte versie voor de PS2 maken kost te veel.
Ik vind het jammer dat veel games een gebrek hebben aan een verhaal. Ze zouden schrijvers in moeten huren, hoeveel extra kost dat nou bovenop de kosten die ze toch al hebben?
Een goed voorbeeld van een spel met een echt verhaal is bijvoorbeeld Metal Gear Solid, maar volgens mij moet het toch nóg beter kunnen. |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
prostreet is er wel voor de PS2 bol.comdaar staat 'ie! ik ga eerst een demo bekijken maar het lijkt me een leuk spel. ik ga er alleen geen 50 euries aan besteden voordat ik weet wat het is. @labrat ik zweer ook bij NFSMW. echt meesterlijk |
|
|
Lab Rat Senior lid
|
Volgens mij kan je een spel wat voor next-gen consoles gemnaakt is niet op die "oude beestjes" af laten spelen hoor? Die frame snelheid is toch veel lager, dus zou je dan stotter en onduidelijk beeld krijgen. Ze hebben waarschijnlijk wel dezelfde engine gebruikt maar gewoon naar beneden getuned.
Ben het wel met je eens Mmore dat er in sommige spellen meer verhaal moet. Maar bij deze race, schiet en sport spellen van EA heb je niet echt een verhaal nodig. MGS daarin tegen is waardeloos zonder goed onderbouwd verhaal. En volgens mij kost het helemaal niet zo veel meer. Er wordt toch al miljoenen in gepompt. En dat bedoel ik ook, als je een spel naar beneden tuned kan je er ook wel wat meer speeltijd tegen aan gooien. Toch......? |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Mmore: wat verhaal betreft is (naar mijn mening) MGS een flink stuk zwakker dan Splinter Cell. Heeft misschien ook iets te maken met het realisme. (Dat krijg je met Tom Clancy achter de deur ) Het besef dat wat je ziet gebeuren in het spel morgen realiteit kan zijn. Ik zal je een sterk voorbeeld geven: Aan het einde van het eerste deel zijn een aantal Amerikaanse soldaten gegijzeld, en er wordt gedreigd met het live uitzenden van de executies... ruim ná het uitkomen van het spel zagen we dat realiteit worden. De kans dat zoiets met gebeurtenissen uit MGS gebeurt is flink kleiner. Mocht je dus een goed verhaal zoeken... Zeker de eerste drie delen kosten nu ook niet zoveel meer trouwens Edit: ook gedeeltelijk @Lab Rat |
|
|
Lab Rat Senior lid
|
@David niet bij Bol.com Kijk maar ff rond op die verkoopsites, goed zoeken dan heb je hem voor 20 of 30 euries |
|
|
Lab Rat Senior lid
|
pietje ik ben zelf ook meer fan van SC dan MGS, vind het ook fijner spelen en het niveau ligt volgens mij iets hoger.... |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Om het iets meer ontopic te houden: Ik heb verschillende spellen uit de NFS-serie gespeeld, maar vind het gewoon niet echt leuk. Gedeeltelijk zal dat komen doordat ik geen race-fanaat ben. Er zijn wel race-games die mijn interesse hebben (Colin McRae DiRT, Grid, etc.) maar NFS dus niet echt PS: Ik heb even een nieuw topicje geopend voor de verhaallijnen |
|
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Het rijdt voor geen meter, om een of andere duistere reden. Een stuurtje (Heb een logitech G25) is niet in te stellen op 0% deadzone en volledig linear. Nu lijkt het net alsof ik in een grote ketel sta te roeren als ik stuur. |
|
|